Infinety tervezési standardok – 2. rész

2019. július 30.

Kétrészes írásunk első felében az Infinety tervezési standardok közül szó esett a felár nélküli Rich Media használatról, a grátisz targetálási lehetőségekről, valamint a rugalmas sitemixekről. A kampányainkra érvényes extra, az Ügyfél számára mindenképpen előnyös szolgáltatásaink sora itt még korántsem ér véget, a további temérdek lehetőség közül még kettőt szeretnénk megosztani az olvasókkal:

Vásárlási metódusok széles tárháza

2019-ben nem újdonság, hogy megjelenés (AV), kattintás (CT) vagy idő alapon (time-based) futnak a kampányok. A hirdetői igények, szofisztikált mérési pontok és a tudatos digitális kommunikáció folyamatosan új, az aktuális kampányokhoz leginkább igazodó vásárlási konstrukciókat hívnak életre. Médiaoldalon kötelességünk ezeknek a trendeknek megfelelni, hogy a vásárlói oldal szakmai elvárásait minden esetben képesek legyünk teljesíteni.

A fenti hagyományosnak mondható kampánytípusokon túl az Infinety-nél lehetőség van például egyedi látogató (UV) alapú váráslásra is, mely akkor lehet előnyös, amikor a kampánycél a márkaüzenettel elért felhasználók számának maximalizálása (hiszen ilyenkor már a megrendelés szakaszában tisztázott, hogy hány egyedi látogatót (unique visitor-t, azaz UV-t) fog elérni az üzenet. Az eddig, jellemzően image fókuszú videós kommunikációk mára egyre inkább performance jegyeket mutatnak, ennek megfelelően elérhetővé tettük a video hirdetések megnyitás alapú, valamint a video megnyitás és garantált engagement alapú kampányokat is a kétfázisú Video Olümposz formátumunkkal. A jelen trendjeihez igazodva – az ügyfelek visszajelzései alapján a hazai piacon elsőként – Viewable Impression (VI) alapú kampányfuttatásban is partnerek vagyunk. Ezzel a szolgáltatással gyakorlatilag 100%-os láthatósági arányt garantálva Ügyfeleinknek. Ezen, új megrendelési lehetőségek a legtöbb esetben kifejezett ügyfélkérésre készülnek el, így a továbbiakban is köszönettel fogadunk minden ezzel kapcsolatos kezdeményezést.

Teljesítménymutató (KPI) garancia

A garancia kifejezés gyakran elcsépeltnek hathat, amennyiben nincsen mögötte valós teljesítmény. Nálunk a garancia szó azt jelenti, amire eredetileg hivatott: a kampány előtt egyeztetett KPI-ok esetében vagy leszállítjuk a vállalt mennyiséget és minőséget, vagy az esetleges elmaradást nem kell kifizetnie az Ügyfélnek. Amennyiben kampány közben valamilyen nehézség merül fel, úgy a kampányidőszakban (túl)kompenzáljuk a vásárlót. Akárhogy is legyen, az Infinety-nél nem fordul elő, hogy a megrendelő oldal érdekei bármilyen formában sérüljenek.

Bízunk abban, hogy az egyre erősödő digitális hirdetési verseny közepette továbbra is kiemelt szempont az, hogy a hirdető pontosan azt kapja, amit megrendelt. A garanciavállalás továbbá nem csak a teljesítménymutatókra, de magára az árra is kiterjed: az Ügyfél számára fontos egységre (UV, AV, CT stb.) jutó net-net költségben garantáljuk a hazai piacon elérhető top ár-érték arányt. Ahhoz, hogy valóban képesek legyünk vállalni a fentieket, elengedhetetlen, hogy pontosan tudjuk, mit várnak tőlünk Partnereink, így a szoros és pontos kampányt megelőző kommunikációban mindenképpen számítunk a megrendelő oldal segítségére és nyitottságára!

Amennyiben az Infinety által kínált lehetőségek, garanciák vagy megjelenési formátumok felkeltették érdeklődését, kérjük tegye próbára szolgáltatásainkat, és kérjen ajánlatot az értékesítésért felelős kapcsolattartóinktól a sales@infinety.hu címen, vagy telefonon, a Kapcsolat menüben elérhető központi telefonszámunkon!