Feliratkozás hírlevélre

Az Ad Verification a jövő?

2021. január 29.

A digitális médiapiac egyre nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy a hirdetők online kommunikációja még több metrika mentén legyen mérhető, ezzel valósabb képet kapva a hirdetések teljesítményéről. Már nem csak az a fontos, hogy a hirdetés valóban megjelenjen és Ad-Fraud mentes legyen, hanem az is, hogy a hirdetés a láthatóság...

Tovább olvasom

Adwords? Doubleclick? Ez már a múlt

2019. január 3.

Természetesen nem temetni készülünk a címben szereplő nagyon is népszerű Google termékeket, de mivel azok jelentős átalakuláson mentek keresztül a közelmúltban, úgy gondoltuk, hogy érdemes lehet segíteni munkátokat azzal, hogy kicsit rendszerezzük a változásokat követő névcseréket. Forrás:Giphy Google Ads: A Google kiadott egy ...

Tovább olvasom

Élet a layeren túl – mindent a februári Chrome frissítésről

2018. május 2.

A hazai digitális piacon a GDPR-hoz hasonló kérdőjelek övezték a február közepén élesedett Google Chrome frissítést. Az update-tel együtt újfajta, beépített adblocking rendszer is érkezett, amely az eddigieknél jóval szigorúbban szűri meg a hirdetési formátumokat, mindezt a Coalition for Better Ads ajánlása alapján. Kettő hónappal a frissítés élesedés után úgy...

Tovább olvasom

Infinety Pushdown

Kérjük, tekintse meg október havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2021.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2020-2021. Infinety teljes értékesítési portfólió