Feliratkozás hírlevélre

Adwords? Doubleclick? Ez már a múlt

2019. január 3.

Természetesen nem temetni készülünk a címben szereplő nagyon is népszerű Google termékeket, de mivel azok jelentős átalakuláson mentek keresztül a közelmúltban, úgy gondoltuk, hogy érdemes lehet segíteni munkátokat azzal, hogy kicsit rendszerezzük a változásokat követő névcseréket. Forrás:Giphy Google Ads: A Google kiadott egy ...

Tovább olvasom

Élet a layeren túl – mindent a februári Chrome frissítésről

2018. május 2.

A hazai digitális piacon a GDPR-hoz hasonló kérdőjelek övezték a február közepén élesedett Google Chrome frissítést. Az update-tel együtt újfajta, beépített adblocking rendszer is érkezett, amely az eddigieknél jóval szigorúbban szűri meg a hirdetési formátumokat, mindezt a Coalition for Better Ads ajánlása alapján. Kettő hónappal a frissítés élesedés után úgy...

Tovább olvasom

Videós hirdetések és mérésük

2018. március 2.

A videó alapú online hirdetések egyre jelentősebb szereplőivé válnak a digitális marketingpiacnak. 2016-ban 2,17 milliárd forint volt a médiaköltés a videós hirdetésekre a hazai piacon, amely ugyan lassuló növekedés az előző évekhez képest, de még mindig jelentős, 11%-os bővülésről beszélhetünk. A hamarosan publikálásra kerülő 2017-es IAB Adex adatok alapján...

Tovább olvasom

Infinety Dual Click

Kérjük tekintse meg július havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2018-2019. Infinety teljes értékesítési portfólió