Feliratkozás hírlevélre

Google Analytics vs. adserver mérési különbségek

2023. július 13.

Az online hirdetési megoldás egyik legnagyobb előnyeként szokás említeni azt, hogy borzasztó jól mérhető, melyre különböző rendszerek és lehetőségek állnak a hirdetők és az ügynökségek rendelkezésére, legyen szó akár a különböző adserverekről, a Google Analytics-ről vagy épp egyéb harmadik oldali szolgáltatókról (akár ide vehetjük az ad verification szolgáltatókat is, melyek...

Tovább olvasom

A hirdetési csalások típusai és megelőzése

2023. június 21.

A hirdetési csalás (ad fraud) a digitális hirdetői rendszerek kiberbűnözők általi kijátszása révén jönnek létre, melyben hamis megjelenéseket (impression) vagy kattintásokat (click-through, CT) generálnak, vagy a hirdetéseket más weboldalakon / felületeken helyezik el, mint amit a hirdető megvásárolt. A Juniper Research riportja szerint 2019-ben globálisan 59 billió dollárnyi költés veszett el...

Tovább olvasom

Az Ad Verification a jövő?

2021. január 29.

A digitális médiapiac egyre nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy a hirdetők online kommunikációja még több metrika mentén legyen mérhető, ezzel valósabb képet kapva a hirdetések teljesítményéről. Már nem csak az a fontos, hogy a hirdetés valóban megjelenjen és Ad-Fraud mentes legyen, hanem az is, hogy a hirdetés a láthatóság...

Tovább olvasom

Infinety Spotlight

Kérjük, tekintse meg az első félévben legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2024.01.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2023-2024. Infinety portfólió