Feliratkozás hírlevélre

Élet a layeren túl – mindent a februári Chrome frissítésről

2018. május 2.

A hazai digitális piacon a GDPR-hoz hasonló kérdőjelek övezték a február közepén élesedett Google Chrome frissítést. Az update-tel együtt újfajta, beépített adblocking rendszer is érkezett, amely az eddigieknél jóval szigorúbban szűri meg a hirdetési formátumokat, mindezt a Coalition for Better Ads ajánlása alapján. Kettő hónappal a frissítés élesedés után úgy...

Tovább olvasom

Videós hirdetések és mérésük

2018. március 2.

A videó alapú online hirdetések egyre jelentősebb szereplőivé válnak a digitális marketingpiacnak. 2016-ban 2,17 milliárd forint volt a médiaköltés a videós hirdetésekre a hazai piacon, amely ugyan lassuló növekedés az előző évekhez képest, de még mindig jelentős, 11%-os bővülésről beszélhetünk. A hamarosan publikálásra kerülő 2017-es IAB Adex adatok alapján...

Tovább olvasom

Kéretlen mozgóképes hirdetés hatása a márkaimidzsre

2017. november 15.

A fogyasztók figyelmének felkeltésére rendelkezésre álló idő egyre szűkösebb, éppen ezért olyan eszközöket kell alkalmaznunk, melyek pillanatok alatt képesek megragadni a tekintetét. A piaci trendek szerint a hirdetők az online reklámköltéseik egyre nagyobb százalékát költik videós megjelenésekre, ennek oka, hogy a felhasználók többsége könnyebben befogadja...

Tovább olvasom

Olümposz Microsite PDF

Kérjük tekintse meg november havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2018.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2018. Infinety teljes értékesítési portfólió