Feliratkozás hírlevélre

A Content Marketing helye a display kampányokban

2020. szeptember 30.

A megjelenési lehetőségek széles skálája a digitális hirdetési szegmens egyik legnagyobb előnye. A Hirdetőknek kampánycéljukhoz igazított kampányokat ajánl a média, tucatnyi elérhető vásárlási metódus mellett. A klasszikus banneres kommunikációkon túl folyamatosan növekvő mennyiségű és komplexitású tartalmi együttműködéseket láthatunk a piacon, melyek köré egész konferenciákat, workshopokat szerveznek a szakemberek. Az...

Tovább olvasom

Továbbra is az élmezőnyben szerepel az Infinety prémium long-tail portfóliója

2020. augusztus 27.

A Gemius - DKT hivatalos online közönségmérési adatai alapján az Infinety Group prémium long-tail portfóliója 2020 júliusában továbbra is a Sales House-ok rangsorának élmezőnyében szerepel. Portfóliónk elérése a nyár második hónapjában újfent meghaladta a 4,7 millió egyedi látogatót (unique visitor - UV), total platformon (asztali PC-k és mobileszközök), a mérés alappopulációját képező 15+...

Tovább olvasom

Átugorhatatlan videós megoldásaink

2020. június 17.

A videós hirdetési megoldásokkal kapcsolatos blogbejegyzéseink következő állomásaként ismét górcső alá vettük a mozgóképes megjelenéseket, így ezúttal összehasonlító jelleggel kívánjunk kifejteni a pre-roll, illetve az egyedi – a még hegységek nevei ihlette – Video Olümposz Countdown formátumunk előnyeit. Ahogy korábban már szót ejtettünk a Video Network...

Tovább olvasom

Infinety Takeover

Kérjük, tekintse meg november havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2020.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019-2020. Infinety teljes értékesítési portfólió