Feliratkozás hírlevélre

Infinety Video Network – érvek a videóvásárlás mellett

2019. június 18.

Az elmúlt években töretlenül tapasztalható a videós hirdetések térnyerése a digitális marketingpiacon. 2018-ban 7,6 milliárd euró volt a médiaköltés videós hirdetésekre Európában, ami 30,9%-os növekedés 2017-hez képest – tudhatjuk meg az IAB AdEx Benchmark adataiból. Ebben a blogbejegyzésben szeretnénk néhány olyan érvet bemutatni, melyek a videóvásárlás,...

Tovább olvasom

Az Infinety Rich Media megjelenéseket Ti keltitek életre

2019. április 24.

Mindig nagyon örülünk, ha egy Rich Media megjelenéshez úgy kapunk anyagokat amik kihasználják a bennük rejlő lehetőségeket. Ebben a bejegyzésben 2019 első negyedévéből válogatunk össze olyan bannereket, amiknél úgy gondoltuk, hogy valóban jól sikerült a kreatív / sablon párosítás. Inspiration 3D: Öreg motoros már az Inspiration 3D, Ti is...

Tovább olvasom

Programmatic adatcsomagok az Infinety kínálatában

2019. március 28.

Ha a hazai piac programmatic szakembereivel beszélgetnénk, garantálni mernénk, hogy egy ilyen munkamegbeszélés valamely pontján felmerülne az az összefüggés, hogy az automatizált, adatorientált vásárlási megoldások nagy mennyiségű és jó minőségű – releváns – felhasználói adatok mellett tudnak igazán kimagasló eredményeket szállítani. Utóbbi összefüggés hívta életre az Infinety Data Management...

Tovább olvasom

Video Olümposz Mobile

Kérjük tekintse meg június havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2018-2019. Infinety teljes értékesítési portfólió