Feliratkozás hírlevélre

Infinety tervezési standardok – 2. rész

2019. július 30.

Kétrészes írásunk első felében az Infinety tervezési standardok közül szó esett a felár nélküli Rich Media használatról, a grátisz targetálási lehetőségekről, valamint a rugalmas sitemixekről. A kampányainkra érvényes extra, az Ügyfél számára mindenképpen előnyös szolgáltatásaink sora itt még korántsem ér véget, a további temérdek lehetőség közül...

Tovább olvasom

Az Infinety Group prémium long-tail portfóliója vezető elérésű a hazai Sales House-ok között

2019. július 12.

A Gemius - DKT hivatalos online közönségmérési adatai alapján az Infinety Group prémium long-tail portfóliója 2019 júniusában vezető pozíciót foglal el a Sales House-ok rangsorában. Portfóliónk elérése a hónapban meghaladta a 4,5 millió egyedi látogatót (unique visitor - UV), total platformon (asztali PC-k és mobileszközök), a mérés alappopulációját képező...

Tovább olvasom

Infinety tervezési standardok – 1. rész

2019. június 26.

Blogunkban számos alkalommal írunk már analitikai kérdésekről, szezonális forgalomelemzésről, és persze formátumokról is. Ezúttal úgy éreztük, érdemes lenne eggyel hátrébb lépni és bemutatni, hogy melyek azok a minden Infinety kampányra érvényes megoldások, melyek képesek bizonyítani meglévő, és leendő Ügyfeleink számára szolgáltatásaink megkerülhetetlenségét....

Tovább olvasom

Infinety Dual Click

Kérjük tekintse meg július havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2018-2019. Infinety teljes értékesítési portfólió