Feliratkozás hírlevélre

Waterfall vs. Header Bidding – programmatic hirdetéskiszolgálás optimalizálása

2025. november 14.

A címben szereplő két kifejezéssel tele van az internet, ennek kapcsán helyesnek tűnő gondolat is, hogy a kiadói oldal életében játszik ez fontos szerepet, hiszen a két modell itt jelenik meg gyakorlatban, amikor hirdetésmegjelenítésekről és bevételoptimalizálásról beszélünk egy weboldal esetén. Ha az instant médiaoldali bevételszerzés maximalizálásán van a fókusz, akkor...

Tovább olvasom

SSP oldali adatcsomag használat programmatic private dealekben

2025. június 24.

A programmatic ökoszisztéma egyik, ha nem a legfontosabb eleme az adat, hiszen a tanuló algoritmusok, a széleskörű technológiai targetek mellett egy nemzetközi nyílt piacon a személyes preferenciákra szabott hirdetésmegjelenések alapját a felhasználói szokások, user adatok fogják megadni. Fontos, hogy itt nem szenzitív adatok tárolásáról és felhasználásáról van szó, hanem böngészési...

Tovább olvasom

Szezonalitás tematikák szerint – Gamer és IT tartalmak

2025. június 13.

Tematikus sorozatunk pihent ugyan 1 évet, azonban töretlen lelkesedéssel újra belecsapunk olyan oldalak bemutatásába, amelyekre érdemes külön figyelmet szentelni időszakos teljesítményük miatt (is). Tavaly nyáron a gasztro tematikába feledkeztünk bele, friss alapanyagok termése és a grillszezon miatt kifejezetten felkapottak ezek a tartalmak, aktuális bejegyzésünkben pedig a gamer és IT...

Tovább olvasom

Infinety Spotlight

Kérjük, tekintse meg az első félévben legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2025.04.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2024-2025. Infinety portfólió