Feliratkozás hírlevélre

2020: kampánymenedzsment területi spekulációk

2020. február 27.

A 2019-es évre vonatkozóan akadt néhány határozott elképzelésünk arról, hogy milyen trendekre számíthatunk a médiapiac felől. Ezekről a trendekről a tavalyi év elején készítettünk egy blogbejegyzést, így most arra gondoltunk, hogy érdemes visszatekintenünk, és megvizsgálnunk, mennyire sikerült jó előrejelzést adnunk. Lássuk tehát, mit becsültünk fel jól...

Tovább olvasom

Új, 2020-as Rich Media fejlesztések az Infinety-nél!

2020. február 12.

A 2020-as évre is készültünk friss rich media megjelenésekkel: két új bannerfejlesztést szeretnénk most bemutatni Nektek, ezek közül az egyik egy már ismert formátumunk frissítése lesz, míg a másik egy teljesen új megoldás a többelemű kreatív kommunikációs sablonjaink közé. Mint mindig, most is figyelembe vettük a tervezésnél, hogy úgy...

Tovább olvasom

Dual Click – célcsoport szegmentálás könnyedén

2020. február 3.

Az online hirdetési megoldások egyik legnagyobb előnye mindig is a könnyű és pontos célozhatóság (targetálás) volt. Habár a közterületi (Out of Home) vagy akár a televíziós hirdetési csatornákhoz képest is rengeteg célzási lehetőség érhető el online, még így is számos olyan esettel találkozni, amikor a sztenderd targetálási lehetőségek nem,...

Tovább olvasom

Infinety Mayon Mobile

Kérjük, tekintse meg április havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2020.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019-2020. Infinety teljes értékesítési portfólió