Feliratkozás hírlevélre

2019: új év, új célok – (időjárásjelentés a kampánymenedzsment szakterülettől)

2019. február 8.

Lelkesen, rengeteg új céllal vágunk neki a 2019-es évnek. Az idei szezon várható eredményei kapcsán volt pár kötetlen beszélgetésünk, melyben az ez évi „esélyeket latolgattuk”: az idei év is a mobil éve lesz? Változnak-e nagymértékben a megrendelt egységek, vagy eltolódunk a precíziósabb mutatók felé (lead fókuszú, vagy VI alapú...

Tovább olvasom

Továbbra is vezető szerepben az Infinety prémium long-tail portfóliója

2019. január 22.

2018 decemberében az Infinety produkálta a legnagyobb növekedést hazánk vezető online sales house-ai és kiadói körében, ha a portfóliók által elért egyedi látogatók számát nézzük. Az elmúlt esztendő utolsó hónapjában 209.000-el több internetező fordult meg weboldalainkon novemberhez képest, ezzel közel 4 és félmillió egyedi látogatót szólított meg az Infinety...

Tovább olvasom

100%-ban megvalósult az ads.txt fájlok implementálása az Infinety portfólióján

2018. december 14.

Az utóbbi évek tapasztalatai szerint az online hirdetéskiszolgálás egyre gyorsabban halad az automatizálttá válás útján. E változás számos előnyt hordoz magával, azonban egy olyan rendszerben, ahol minden automatikusan történik, fennállhat a veszélye annak, hogy bizonyos folyamatok ellenőrizhetetlenné válnak. Ezt használták ki azok az ártalmas szándékú domain tulajdonosok, akik alacsony...

Tovább olvasom

Video Pushdown

Kérjük tekintse meg január havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2018-2019. Infinety teljes értékesítési portfólió