Feliratkozás hírlevélre

Új, 2020-as Rich Media fejlesztések az Infinety-nél!

2020. február 12.

A 2020-as évre is készültünk friss rich media megjelenésekkel: két új bannerfejlesztést szeretnénk most bemutatni Nektek, ezek közül az egyik egy már ismert formátumunk frissítése lesz, míg a másik egy teljesen új megoldás a többelemű kreatív kommunikációs sablonjaink közé. Mint mindig, most is figyelembe vettük a tervezésnél, hogy úgy...

Tovább olvasom

Dual Click – célcsoport szegmentálás könnyedén

2020. február 3.

Az online hirdetési megoldások egyik legnagyobb előnye mindig is a könnyű és pontos célozhatóság (targetálás) volt. Habár a közterületi (Out of Home) vagy akár a televíziós hirdetési csatornákhoz képest is rengeteg célzási lehetőség érhető el online, még így is számos olyan esettel találkozni, amikor a sztenderd targetálási lehetőségek nem,...

Tovább olvasom

Infinety rich media és storytelling – 5db kiváló megoldás

2020. január 28.

Blogbejegyzésünkben néhány inspiráló Infinety rich media megjelenést gyűjtöttünk össze, amelyek a klasszikus márkaépítés-forgalomterelés-eladásösztönzés funkciók mellet, akár storytelling eszközként is remekül megállják helyüket. Informatív tartalom Népszerű Inspiration 3D desktop és mobil formátumunk felhasználhatóságát tekintve is sokoldalú, hiszen amellett, hogy egyetlen bannerben többféle termékvariációt is képes bemutatni, vagy akár a termék előnyeit több szempontból...

Tovább olvasom

Infinety Mayon Mobile

Kérjük tekintse meg február havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2020.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019-2020. Infinety teljes értékesítési portfólió