Feliratkozás hírlevélre

Vezető elérést kínálunk a kereskedelmileg kiemelt célcsoportokban is!

2019. október 16.

Korábbi blogbejegyzésünkben már bemutattuk olvasóinknak prémium long-tail portfóliónk legfrissebb elérési mutatóit, melyek továbbra is vezető pozícióban tartják az Infinety-t a hazai Sales House-ok között. Aktuális elemzésünkben ezúttal azt is megvizsgáltuk, hogy a különböző, kereskedelmileg kiemelt fontosságú célcsoportokban hogyan teljesít portfóliónk a hazai médiapiacon. Női internetezők ...

Tovább olvasom

Továbbra is vezető szerepben az Infinety prémium long-tail portfóliója

2019. október 4.

A Gemius - DKT hivatalos online közönségmérési adatai alapján az Infinety Group prémium long-tail portfóliója 2019 szeptemberében továbbra is vezető pozíciót foglal el a Sales House-ok rangsorában. Portfóliónk elérése az ősz első hónapjában újfent meghaladta a 4,5 millió egyedi látogatót (unique visitor - UV), total platformon (asztali PC-k és mobileszközök),...

Tovább olvasom

Infinety Microsite – digitális kommunikáció landing oldal nélkül!?

2019. szeptember 27.

A médiapiac kiadói oldalán az „újdonság” fogalma már rég nem merül ki egy-egy új bannerformátum lefejlesztésében. A Hirdetői szegmens joggal várja el, hogy partnerei olyan – költséghatékony –, új megoldásokkal rukkoljanak elő, melyek egyszerűen, gyorsan; hatékonyan oldanak meg valódi problémákat. Az egyik ilyen problémakör, mellyel szembesültünk az évek alatt,...

Tovább olvasom

Infinety Video Olümposz

Kérjük tekintse meg szeptember havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019. Infinety teljes értékesítési portfólió