Feliratkozás hírlevélre

70% feletti elérésünk van az összes kiemelt célcsoportban!

2021. január 20.

Az Infinety Group prémium long-tail portfóliójának az az egyik nagy erőssége, hogy az összes kereskedelmileg kiemelt célcsoportban képes legalább havi 70%-os elérésre. Ezúttal infografikákon keresztül mutatjuk be portfóliónk teljesítményét a legfontosabb mérőszámok szerint a férfiak, a nők, a magas státuszúak és a fiatalok (15-29 évesek) szegmenseiben. ...

Tovább olvasom

Továbbra is az élmezőnyben szerepel az Infinety prémium long-tail portfóliója

2021. január 10.

Az online médiapiacon is folyamatos, kiélezett verseny zajlik a különböző szereplők között abban, hogy ki tud nagyobb elérési számokat produkálni. Nálunk, az Infinety-nél kiemelt cél, hogy az eddigi évek munkájával kivívott élmezőnybeli pozíciónkat megőrizzük és az adódó lehetőségeket kihasználva még magasabbra törjünk. Ennek szellemében fejlesztjük folyamatosan prémium long-tail portfóliónkat,...

Tovább olvasom

Black Friday – ezek a formátumok teljesítettek a legjobban

2020. december 10.

Tartalmas és változatos Black Friday megjelenéseken vagyunk túl az idei évben is (legyen az konkrétan egy napos, hétvégi, vagy több hetes akciók kommunikációja), ezek a kampányok pedig bővelkedtek Infinety Rich Media megoldásokban és standard kreatívokban egyaránt. Blogbejegyzésünkben szeretnénk is némi hasznos információval ellátni a kedves olvasókat ennek kapcsán és megmutatni,...

Tovább olvasom

Infinety Dual Click

Kérjük, tekintse meg február havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2020.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2020-2021. Infinety teljes értékesítési portfólió