Feliratkozás hírlevélre

Szempontok sikeres programmatic együttműködéshez

2019. november 29.

A hazai és a nemzetközi digitális hirdetési piacon is az egyik legfontosabb üzletággá vált a programmatic a hagyományos display mellett, így egyre kevésbé kihagyható az online kommunikációkból. Legyen szó klasszikus megjelenésről vagy programmatic kampánylábról, fontos a gördülékeny és hatékony együttműködés a tervezői és a médiaoldali szereplők között, ezzel táptalajt adva...

Tovább olvasom

Youtube & Facebook videók az Infinety prémium long-tail portfólióján

2019. október 24.

A piacon egyedülálló rich media kínálatunk legkedveltebb, és legtöbbször használt videós formátuma egyértelműen a Video Olümposz, in-banner videós megjelenés. Kevesen tudják azonban, hogy ennek a népszerű megjelenésnek van egy Facebook és Youtube beágyazással működő változata is! Utóbbi megoldásokról részletesen néhány sorral lejjebb, először nézzük azt meg gyorsan, hogy az...

Tovább olvasom

Vezető elérést kínálunk a kereskedelmileg kiemelt célcsoportokban is!

2019. október 16.

Korábbi blogbejegyzésünkben már bemutattuk olvasóinknak prémium long-tail portfóliónk legfrissebb elérési mutatóit, melyek továbbra is vezető pozícióban tartják az Infinety-t a hazai Sales House-ok között. Aktuális elemzésünkben ezúttal azt is megvizsgáltuk, hogy a különböző, kereskedelmileg kiemelt fontosságú célcsoportokban hogyan teljesít portfóliónk a hazai médiapiacon. Női internetezők ...

Tovább olvasom

Infinety 2Face

Kérjük tekintse meg december havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019. Infinety teljes értékesítési portfólió