Feliratkozás hírlevélre

Téli és tavaszi rich media válogatásunk

2022. június 14.

„Minél több a rich media formátum, annál jobb!” - Tartaná az online marketinges közmondás, amennyiben létezne ez egy hivatalos kézikönyvben. Nem tudunk ilyenről, bár hiánypótló lenne; azt gondoljuk, hogy számos kiváló szólás, közmondás elférhetne egy gyűjteményben, amellyel általánosságban élnek a média szakemberek. Általánosságban az is elmondható, hogy a fenti állítás...

Tovább olvasom

Vissza a kályhához – programmatic ökoszisztéma

2022. június 7.

Naponta döntenek úgy hazai Hirdetők, hogy az addigi médiamixüket modernizálják, és nyitnak az automatizált (de nem PPC) hirdetés irányába. A programmatic (vagy újabban addressable) kétségtelenül a hárombetűs rövidítések világa, és elsőre nem könnyű benne eligazodni, ezért ezen írásunkban röviden bemutatjuk a szereplőket és a vonatkozó hirdetési folyamatot. ...

Tovább olvasom

Programmatic Rich Media formátumok az Infinetynél

2022. május 13.

Az Infinetynél folyamatosan törekszünk a piaci trendekhez, illetve ügyfeleink igényihez igazodva fejleszteni látványosabbnál látványosabb formátumokat. Az elmúlt több, mint 5 évben egyre több ügyfél nyitott az automatizált hirdetések felé, ezért fontosnak tartjuk, hogy a hirdetőknek ne kelljen kompromisszumot kötniük, ha Rich Media formátumokról van szó, ezért 2017 óta a piacon...

Tovább olvasom

Infinety Mayon Desktop

Kérjük, tekintse meg június havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2022.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2021-2022. Infinety teljes értékesítési portfólió