Feliratkozás hírlevélre

Közönségmérési módszertan – lineáris TV-n és az Interneten

2023. november 15.

A közönségmérés fontos információval szolgál kiadók, hirdetők, és sales house-ok számára egyaránt, műsorok, médiacsatornák, vagy reklámkampányok által elért közönség méretének és demográfiai összetételének vizsgálatára. Blogbejegyzésünk bemutatja közönségmérés alapjait, kiemelve a lineáris TV-s és Internetes mérés hasonlóságait és különbségeit. Közönségmérési panelek A közönségmérés alapvető célja, hogy képet adjon valamely médiafogyasztó közösség méretéről...

Tovább olvasom

Bevételmaximalizálás kiadói oldalon

2023. október 4.

A média az egyik legrohamosabban változó iparág az egész világon. Évről évre változnak a fogyasztói szokások, a hirdetési formátumok és az Ügyfelek által elvárt KPI-ok. Napjainkban az online marketingkommunikáció egyik legfontosabb és leghatékonyabb elemévé vált a programmatic médiavásárlás, amely egyre nagyobb szeletet hasít ki a hagyományos negotiated display szegmens tortájából. ...

Tovább olvasom

Exkluzív elérés long-tail portfólióval

2023. május 22.

Egy digitális kampány tervezése esetén fontos szempont, hogy potenciálisan hány célcsoportba tartozó felhasználót tudunk elérni. A Gemius hivatalos közönségmérési adataiból kinyerhető, hogy egy-egy weboldal vagy médiaportfólió között mekkora a keresztolvasottság, illetve ellenkezőleg is: hány olyan egyedi látogatót érhetünk el egy médiafelületen, amely egy másikon egyáltalán nincsen jelen, ezzel potenciálisan...

Tovább olvasom

Infinety Spotlight

Kérjük, tekintse meg az első félévben legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2023.10.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2023. Infinety portfólió