Feliratkozás hírlevélre

A hatékony célcsoportelérés alapja - Gemius

2021. december 9.

Online megjelenések esetén a legfontosabb cél, hogy a hirdetés eljusson a meghatározott célcsoporthoz. Ez már a tervezési szakaszban is elengedhetetlen tényező, épp ezért számunkra nagyon fontos, hogy minden esetben objektíven, kutatási adatokkal tudjuk alátámasztani a weboldalaink létjogosultságát az ajánlatainkban. Célcsoport szűréseink és kutatási anyagaink alapját a Gemius auditált közönségmérő...

Tovább olvasom

Szárnyalt a Programturizmus.hu a nyári időszakban!

2021. szeptember 15.

Mindannyiunk nagy örömére a nyári hónapok már nem a korlátozásokról szóltak, végre kiszabadulhattunk az otthoni bezártságból és újra jobbnál jobb programokkal tölthettük el szabadidőnket. Az életkörülményeink megváltozása a médiafogyasztási szokásainkon is éreztette hatását. A hazai online médiapiac tartalmai közül látogatottsági adatok szemponjából a nyár nagy nyertesének mondhatja magát a...

Tovább olvasom

Ad Fraud – robot vagy ember van a hirdetés túloldalán?

2021. július 28.

Korábbi blogbejegyzéseinkben már megvizsgáltuk, hogy miért is fontos a médiapiac területén az Ad Verification és ezen belül a leggyakrabban emlegetett Brand Safe megjelenés. Most azonban kitérünk az Ad Verification mérési folyamat másik kritikus szegmesére, a kéretlen forgalom kizárására használt Ad Fraud szűrésre. Mi is pontosan a hamis forgalom...

Tovább olvasom

Infinety Dual Click

Kérjük, tekintse meg január havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2022.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2021-2022. Infinety teljes értékesítési portfólió