Feliratkozás hírlevélre

Formátumfejlesztések 2024 első félévére 1. rész

2024. február 1.

Új év, új formátumok az Infinety-nél! Szokásunkhoz híven ismét friss fejlesztéseket hoztunk Nektek az év elejére. Az újdonságok között lesznek már ismerős megoldások is, viszont új funkcionalitással a szélesebb használhatóság érdekében. De nézzük is kicsit részletesebben az újdonságokat! Spotlight Mobile: Az eredeti Spotlight formátumunk a mai napig nagyon népszerű, csak egyetlen...

Tovább olvasom

Érje el célcsoportjának akár több mint 60%-át az Infinety-vel!

2023. december 6.

Prémium long-tail portfóliónk ideális lehetőséget nyújt a hirdetői szempontból olyan kiemelt célcsoportok elérésében, mint például a nők, férfiak, fiatalok, vagy a magas státuszú internetezőké. Portfóliónk november havi Gemius-DKT közönségmérési adatai alapján az előző négy célcsoportban mind-mind 60% feletti, a női célcsoportban pedig 70%-ot is meghaladó eléréssel bírt. ...

Tovább olvasom

Közönségmérési módszertan – lineáris TV-n és az Interneten

2023. november 15.

A közönségmérés fontos információval szolgál kiadók, hirdetők, és sales house-ok számára egyaránt, műsorok, médiacsatornák, vagy reklámkampányok által elért közönség méretének és demográfiai összetételének vizsgálatára. Blogbejegyzésünk bemutatja közönségmérés alapjait, kiemelve a lineáris TV-s és Internetes mérés hasonlóságait és különbségeit. Közönségmérési panelek A közönségmérés alapvető célja, hogy képet adjon valamely médiafogyasztó közösség méretéről...

Tovább olvasom

Infinety Spotlight

Kérjük, tekintse meg az első félévben legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2024.01.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2023-2024. Infinety portfólió