Feliratkozás hírlevélre

PR vagy Natív? – content marketing gyorstalpaló

2022. szeptember 12.

Az online elérhető tartalommarketing megoldások egyik leggyakrabban használt vállfaja az írott cikkes együttműködés. Egy adott hirdető termékéről, szolgáltatásáról azonban több stílusú tartalom is készülhet annak megközelítése, hangvétele alapján. A két legalapvetőbb csoport a termékfókuszú PR cikk, valamint a tartalom/ olvasófókuszú natív együttműködés. Az alábbiakban ezen két megközelítést hasonlítjuk össze néhány...

Tovább olvasom

Élmezőnyhöz méltó elérés a női internetezők szegmensében

2022. július 25.

Nincs megállás a hazai médiapiacon, az összes kiadó és sales house törekszik a lehető legtöbb internetező megszólítására a kereskedelmileg fontos célcsoportokban. Prémium long-tail portfóliónk a szegmensek túlnyomó többségében 70% feletti eléréssel bír, jelen blogposztunkban a nők csélcsoportjában elért kiemelkedő teljesítményünket szeretnénk bemutatni a legaktuálisabb közönségmérési adatok alapján. ...

Tovább olvasom

Kiemelt célcsoporthoz kiemelkedő elérés!

2022. július 19.

A magyar hirdetőpiac számára érdekes és releváns célcsoportok eléréséhez ideális lehetőséget nyújt prémium long-tail portfóliónk, melynek látogatói 70% feletti reach-t értek el a második negyedév átlagai alapján. Az Infinety Group magas színvonalú teljesítménye tetten érhető a Gemius-DKT aktuális adatain keresztül mind a nők, a férfiak, a fiatalok és a magas...

Tovább olvasom

Infinety Video Olümposz

Kérjük, tekintse meg szeptember havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2022.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2021-2022. Infinety teljes értékesítési portfólió