Feliratkozás hírlevélre

Szezonalitás tematikák szerint – sportos tartalmak

2019. június 7.

Márciusi bejegyzésünkben ígéretet tettünk arra, hogy a szezonalitással kapcsolatosan lesz egy sorozatunk, melyben azt elemezzük, hogy egyes tematikákban miként lehet előre tervezhető módon számolni a forgalmi változásokkal egy leendő digitális kommunikáció sikeressége érdekében. Jó hírünk, hogy sikerrel jártunk: alább a sorozat 2. része olvasható. Korábban az...

Tovább olvasom

Kihagyhatatlan érvek az Infinety long-tail portfóliója mellett

2019. május 21.

A médiatervezés első fázisában gyakran fölmerül a kérdés, hogy vajon az önmagában is nagy eléréssel bíró oldalakkal érdemes-e terveznünk, vagy inkább network szinten gondolkodjunk, több, tematikailag releváns tartalom összeválogatásával. Ebben a bejegyzésben olyan érveket szeretnénk bemutatni, amelyekről úgy gondoljuk, jelentős hozzáadott értékkel bírnak az utóbbi szempont figyelembevételével a digitális...

Tovább olvasom

Szezonalitás tematikák szerint – utazási, kikapcsolódási tartalmak

2019. március 12.

Jelen írásunkban szeretnénk néhány praktikus tanáccsal szolgálni az idei év „tervezési oltárán” – vajon milyen tematikus felületeken lehet fontos figyelembe venni a témakörhöz kötődő online és offline aktivitásokat, amelyek a site forgalmát, a látogatók interakciós hajlandóságát befolyásolhatják? Utazás tematikában szeretnénk két rövidebb bemutatást tartani, ezzel elindítva a portfóliónk kreatív...

Tovább olvasom

Video Olümposz Mobile

Kérjük tekintse meg június havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2018-2019. Infinety teljes értékesítési portfólió