Feliratkozás hírlevélre

Szezonalitás tematikák szerint – utazási, kikapcsolódási tartalmak

2019. március 12.

Jelen írásunkban szeretnénk néhány praktikus tanáccsal szolgálni az idei év „tervezési oltárán” – vajon milyen tematikus felületeken lehet fontos figyelembe venni a témakörhöz kötődő online és offline aktivitásokat, amelyek a site forgalmát, a látogatók interakciós hajlandóságát befolyásolhatják? Utazás tematikában szeretnénk két rövidebb bemutatást tartani, ezzel elindítva a portfóliónk kreatív...

Tovább olvasom

Awareness építés napok alatt az Infinety-vel

2019. február 22.

A digitális hirdetési szektor fejlődésével egyre szofisztikáltabb kampányok jelennek meg, melyek más és más céllal kerülnek megtervezésre. Ezzel együtt szinte minden hirdetőnek szüksége van – kisebb vagy nagyobb mértékben - awareness célú kampányokra az éppen aktuálisan kommunikált termék vagy szolgáltatás jellegétől függően. Az ilyen célú kampányok tervezése során kritikus...

Tovább olvasom

Az Infinety továbbra is vezető Sales House a női internetezők célcsoportjában

2018. november 10.

Az online hirdetéskiszolgálási piac szereplőinek állandó versenyhelyzetben kell teljesíteniük. A siker egyik kulcsfontosságú mutatója az elérés, amely a sales house-ok és a kiadók piaci határozza meg a hazai digitális térben. Az Infinety –elérési mutatók tekintetében is – az egyik legmeghatározóbb szereplője a hazai piacnak, több célcsoportban is vezető eléréssel...

Tovább olvasom

Scroll

Kérjük tekintse meg április havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2018-2019. Infinety teljes értékesítési portfólió