Feliratkozás hírlevélre

Nálunk biztonságban van a márkád! 99,5% brand safety & 99,7% valós forgalom arány a portfóliónkon 2023-ban!

2024. április 18.

Sokat hallottunk már a brand safety-ről, a legtöbbünk fejében pedig van is elképzelés arról, mit jelent ez a fogalom. De miről is van szó pontosan? Kontextuális célzás? Kulcsszókizárás? Ad fraud? Vagy talán nem is a brand safety, hanem inkább a brand suitability, vagy épp az ad verification...

Tovább olvasom

Az ideális weboldal az ügynökségek-hirdetők szemszögéből

2024. április 8.

Amikor egy weboldalt szeretnénk úgy optimalizálni, hogy nagy média ügynökségek és világmárkák hirdetései megjelenjenek rajta, úgy annak számos kritériumnak kell megfelelnie. Ezek közé tartozik többek között a tartalom minősége, az oldal stabil látogatottsága, a minőségi mutatók, a design és a felhasználói élmény. Fontos kiemelni, hogy az oldalnak stabil, tervezhető és kiszámítható...

Tovább olvasom

Hatékony videós kampány 3 lépésben

2024. március 26.

A digitális hirdetési piacon töretlenül növekszik a videós formátum népszerűsége, mely nem csak annak köszönhető, hogy megváltozott a felhasználók médiafogyasztási szokása, hanem annak is, hogy bizonyos kampánycélok esetén hatékonyabb üzenetátadást tud biztosítani, legyen szó story telling-ről vagy épp termék bemutatásról. Blogbejegyzésünkben bemutatunk 3 olyan szempontot, melyek figyelembevételével eredményesebb videós kampány érhető...

Tovább olvasom

Infinety Spotlight

Kérjük, tekintse meg az első félévben legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2024.05.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2023-2024. Infinety portfólió