Feliratkozás hírlevélre

Médiaoldali optimalizáció programmatic private dealek esetében

2022. november 23.

A digitális hirdetési kampányokat számos hatékonysági metrika alapján mérik a piacon. A „modern” kampányban a legelterjedtebb mérési pontok az elérés, impression (vagyis inkább a CPM), a CTR, illetve a láthatóságai ráta (VIR). Korábban már írtunk arról, hogy mik a legalapvetőbb különbségek a klasszikus negotiated display, illetve a programmatic display...

Tovább olvasom

Szeptemberben kimagasló növekedéssel indította szezonját a sielok.hu

2022. október 7.

A téli sportokat kedvelő internetezők körében méltán népszerű a több mint 20 éves sielok.hu, amelynek elérése a szezon közeledtével folyamatosan növekszik. 2022. szeptemberében a Gemius adatok 64.000 egyedi látogatót számláltak, ezzel 2022. augusztusához képest 59%-kal nőtt az oldalra látogató visitorok száma. Az elmúlt évek statisztikái alapján a nyári időszakhoz képest idén...

Tovább olvasom

Szezonalitás tematikák szerint – minden, ami focival kapcsolatos

2022. szeptember 30.

Blogsorozatunk legutóbbi témája a tavaszi programajánlók volt, amiben a fesztiválok, a kultúra és a koncertek szerelmeseinek kedveztünk. A Szezonalitás tematikák aktuális részében most egy másik rajongótábort szólítunk meg, akik a közelgő VB szezonnak köszönhetően talán jobban várják a novembert, mint a karácsonyt. A szurkolók jóvoltából a futball specifikus oldalak...

Tovább olvasom

Infinety Zipper

Kérjük, tekintse meg december havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2022.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2022. Infinety teljes értékesítési portfólió