Feliratkozás hírlevélre

Az Infinety továbbra is vezető Sales House a női internetezők célcsoportjában

2018. november 10.

Az online hirdetéskiszolgálási piac szereplőinek állandó versenyhelyzetben kell teljesíteniük. A siker egyik kulcsfontosságú mutatója az elérés, amely a sales house-ok és a kiadók piaci határozza meg a hazai digitális térben. Az Infinety –elérési mutatók tekintetében is – az egyik legmeghatározóbb szereplője a hazai piacnak, több célcsoportban is vezető eléréssel...

Tovább olvasom

Viewable impression vs. viewability rate

2018. szeptember 14.

Az online hirdetési szegmens egyik – ha nem a legnagyobb – előnye a pontos mérhetőség. Ahogy újabbnál-újabb mérési metódusok és metrikák jelennek meg a piacon, a hirdetői oldal elvárásai is párhuzamosan növekedtek a kampányokra vonatkozó médiaoldali szolgáltatásokkal kapcsolatban. A viewalble impression (VI) az utóbbi években egyre fontosabb mutatószámmá...

Tovább olvasom

Szezonalitás a Forma1 világában

2018. augusztus 3.

Egy weboldal látogatottsági adatait előre megjósolni nem könnyű, feladat, főleg, ha pontosságra is törekszünk. A napi statisztikákból kiindulva, melyek az esetek többségében egymáshoz közelítő értékeket mutatnak, viszonylag biztonságos becslést adhatunk a holnapra nézve. De mi történik akkor, ha azt tapasztaljuk, hogy hirtelen háromszorosára nőtt egy weboldalra látogató userek száma? Mi...

Tovább olvasom

Olümposz Microsite PDF

Kérjük tekintse meg november havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2018.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2018. Infinety teljes értékesítési portfólió