Feliratkozás hírlevélre

Szezonalitás tematikák szerint – horgászat, kirándulás

2021. június 24.

Kisebb szünet után, de töretlen lelkesedéssel folytatódik szezonalitáshoz kötődő site bemutató sorozatunk! Nyári időszakra szabadtéri tematikával készültünk, ezúttal a vízi- és erdei világgal kapcsolatos weboldalak érkeznek elemzésre, mégpedig annak inkább a technikai tartalmaival: jöjjön hát horgászat és kirándulás témában némi híradás: Haldorado.hu 1997-ben nyitotta meg kapuit a Haldorádó horgászbolt,...

Tovább olvasom

Videós kampányok – in-stream vagy in-banner?

2021. június 9.

A display hirdetési világot felforgatta a videós megoldások megjelenése. Az egyre nagyobb térnyerésnek örvendő hirdetési platform erejét és növekedését mi sem mutatja jobban, minthogy az Egyesült Királyságban 2020-ban már 1,1 milliárd dollárt költöttek a hirdetők ilyen típusú kampányokra, de a második helyezett Németország sincs sokkal lemaradva 958...

Tovább olvasom

Programmatic vs. klasszikus display kampány

2021. május 28.

Napjainkban az online marketing kommunikációk szinte kihagyhatatlan elemévé vált a programmatic médiavásárlás és az az egyik legfontosabb üzletág a klasszikus display mellett. Jelenlegi blogbejegyzésünkben bemutatunk pár olyan alapvető szempontot, amelyekben eltér a két médiavásárlási metódus. Vásárlási folyamat – ki egyeztet kivel? Az egyik fő különbség a két online...

Tovább olvasom

Infinety Inspiration 3D Mobile

Kérjük, tekintse meg július havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2021.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2020-2021. Infinety teljes értékesítési portfólió