Feliratkozás hírlevélre

Szezonalitás tematikák szerint – Lakberendezés, lakásfelújítás

2019. augusztus 30.

A szezonalitás mentén történő site bemutatóink korábbi állomásai utazás, valamint sport tematikát dolgoztak fel, mindkét esetben kiemelve 2-2 releváns Infinety portfóliótagot, akik az érintett témakörben és időszakokban kiemelkedően jó választásnak bizonyulhatnak Ügyfeleink számára. Így augusztus vége felé elgondolkoztunk, hogy weboldalaink mely része lehet az...

Tovább olvasom

Az Infinety továbbra is vezető Sales House a női internetezők célcsoportjában

2019. július 24.

Az online hirdetéskiszolgálási piac szereplőinek állandó versenyhelyzetben kell teljesíteniük. A siker egyik kulcsfontosságú mutatója az elérés, amely a sales house-ok és a kiadók piaci helyzetét határozza meg a hazai digitális térben. Az Infinety –elérési mutatók tekintetében is – az egyik legmeghatározóbb szereplője a hazai piacnak, több célcsoportban is vezető...

Tovább olvasom

Szezonalitás tematikák szerint – sportos tartalmak

2019. június 7.

Márciusi bejegyzésünkben ígéretet tettünk arra, hogy a szezonalitással kapcsolatosan lesz egy sorozatunk, melyben azt elemezzük, hogy egyes tematikákban miként lehet előre tervezhető módon számolni a forgalmi változásokkal egy leendő digitális kommunikáció sikeressége érdekében. Jó hírünk, hogy sikerrel jártunk: alább a sorozat 2. része olvasható. Korábban az...

Tovább olvasom

Infinety Video Olümposz

Kérjük tekintse meg szeptember havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019. Infinety teljes értékesítési portfólió