Feliratkozás hírlevélre

Hírek

A Content Marketing helye a display kampányokban

A megjelenési lehetőségek széles skálája a digitális hirdetési szegmens egyik legnagyobb előnye. A Hirdetőknek kampánycéljukhoz igazított kampányokat ajánl a média, tucatnyi elérhető vásárlási metódus mellett. A klasszikus banneres kommunikációkon túl folyamatosan növekvő mennyiségű és komplexitású tartalmi együttműködéseket láthatunk a...

Hírek

Open Olümposz – a videó megnyitás alapú médiavásárlás

Video Network divíziónkat a mozgóképes hirdetési lehetőségek iránti egyre növekvő igény hívta életre. Ezen formátumok látványos és szórakoztató, aktivitásra sarkalló természetükből adódóan jóval túlmutatnak a klasszikus display megjelenéseken. A mozgóképes üzenetek jobban felkeltik a felhasználók figyelmét, stortytelling eszközként hatékonyabban...

Hírek

2020: kampánymenedzsment területi spekulációk

A 2019-es évre vonatkozóan akadt néhány határozott elképzelésünk arról, hogy milyen trendekre számíthatunk a médiapiac felől. Ezekről a trendekről a tavalyi év elején készítettünk egy blogbejegyzést, így most arra gondoltunk, hogy érdemes visszatekintenünk, és megvizsgálnunk, mennyire...

Bemutatjuk legújabb Rich Media fejlesztéseinket!

2020. november 4.

Az év végi sűrű időszakban az online hirdetések számának növekedésével együtt a reklámzaj is erősödik, ezért a megszokottól eltérő, egyedi megjelenések és formátumok sokat segítenek a kommunikációs célok teljesítésében. Jelenleg több mint 70 standard és Rich Media formátum érhető el a portfóliónkon, melyeket az ügyfeleink igényei hívtak...

Tovább olvasom

Szezonalitás tematikák szerint – híroldalak

2020. október 9.

Korábbi sorozatunkat folytatva, ezúttal portfóliónk feltörekvő híroldalait szeretnénk részletesebben bemutatni. Szemben a már feldolgozott tematikákkal, a híroldalak nem mutatnak évszakokhoz vagy az év más, jól körülhatárolható időszakaihoz köthető szezonalitást. Az oldalletöltések számát ezeken az oldalakon viszonylagos állandóság jellemzi. Egy-egy váratlanabb esemény vagy éppen felkapott aktualitás persze okozhat meglepetéseket, de...

Tovább olvasom

A Content Marketing helye a display kampányokban

2020. szeptember 30.

A megjelenési lehetőségek széles skálája a digitális hirdetési szegmens egyik legnagyobb előnye. A Hirdetőknek kampánycéljukhoz igazított kampányokat ajánl a média, tucatnyi elérhető vásárlási metódus mellett. A klasszikus banneres kommunikációkon túl folyamatosan növekvő mennyiségű és komplexitású tartalmi együttműködéseket láthatunk a piacon, melyek köré egész konferenciákat, workshopokat szerveznek a szakemberek. Az...

Tovább olvasom

Infinety Takeover

Kérjük, tekintse meg november havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2020.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019-2020. Infinety teljes értékesítési portfólió