Feliratkozás hírlevélre

Elemzések, analitika

Érje el célcsoportjának akár több mint 60%-át az Infinety-vel!

Prémium long-tail portfóliónk ideális lehetőséget nyújt a hirdetői szempontból olyan kiemelt célcsoportok elérésében, mint például a nők, férfiak, fiatalok, vagy a magas státuszú internetezőké. Portfóliónk november havi Gemius-DKT közönségmérési adatai alapján az előző négy célcsoportban mind-mind 60% feletti, a női...

Esettanulmányok

Formátumfejlesztések 2023 H1-re - II. rész

Folytatjuk idei rich media fejlesztéseink bemutatását, az első rész ide kattintva olvasható. A második részben az interaktivitást, funkcionalitást szem előtt tartó fejlesztések mutatjuk be, aminek eredményeként szélesebb körben használhatóvá váltak az adott formátumcsaládok. Etna video Az egyik első nagyformátumú megjelenésünk...

Elemzések, analitika

Begyújtotta a rakétákat a Colore.hu női zászlóshajónk

A tavaly januárban, frissen indult Colore.hu női tematikus portálunk januárban átlépte a 375 000 egyedi látogatót, ezzel a legnagyobb elérésű dedikáltan női fókuszú weboldallá lépett elő a portfóliónkban. Míg az első, 2021 márciusi Gemius adatok még egy maroknyi, de elszánt...

Top 3 oldal női életstílus témában az Infinety portfólión

2024. november 29.

A női életstílus témájában számtalan izgalmas weboldal vár felfedezésre. Legyen szó divatról, szépségről, gasztronómiáról vagy inspiráló történetekről, ezek a platformok különleges tartalmakkal gazdagítják mindennapjainkat. Ebben a bejegyzésben három olyan weboldalt mutatunk be az Infinety portfóliójából, amelyek a női életstílus különböző területeit ölelik fel, és minden őket látogató felhasználó számára értékes...

Tovább olvasom

Hogyan növeljük kampányunk átkattintási arányát?

2024. november 6.

A digitális hirdetési szegmens mutatószámai közül az egyik sláger az átkattintási arány (százalékos arányban mutatja meg, hogy hány kattintás keletkezik a hirdetésmegjelenések arányában), azaz a CTR%. Bár a mutatószámból – véleményünk szerint – sokszor túl sokat szeretnénk kiolvasni (például, ha a kattintások árának alacsonyan tartása a cél, úgy a CTR...

Tovább olvasom

Ismerd meg az Infinety csapatot! - Lengyel Nikolett, Senior Partnership Development Manager

2024. szeptember 30.

Kollégáinkat bemutató mini-interjú sorozatunk szeptemberi alanya Lengyel Niki, aki házon belül a portfóliómenedzsment szakterületet vezeti annak ellenére, hogy csak két éve erősíti az Infinetyt. Ahogy megszokhattuk, mesél a kihívásokról, piaci változásokról, és persze jónéhány személyes információt is olvashatunk róla. Hogyan kerültél a céghez? 2022 nagy részét álláskereséssel töltöttem. Néhány helyre elküldtem...

Tovább olvasom

Infinety Spotlight

Kérjük, tekintse meg az első félévben legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2024.10.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2024. Infinety portfólió