Feliratkozás hírlevélre

Elemzések, analitika

Szezonalitás a Forma1 világában

Egy weboldal látogatottsági adatait előre megjósolni nem könnyű, feladat, főleg, ha pontosságra is törekszünk. A napi statisztikákból kiindulva, melyek az esetek többségében egymáshoz közelítő értékeket mutatnak, viszonylag biztonságos becslést adhatunk a holnapra nézve. De mi történik akkor, ha azt tapasztaljuk,...

Hírek

Content Microsite bemutató

Ebben a rövid blogbejegyzésben szeretnénk Partnereinket megismertetni legújabb Microsite alapú fejlesztésünkkel, amely Content Microsite névre hallgat. A leírásból ki fog derülni, hogy ezúttal nem egy sztenderd formátumról van szó, de szeretnénk hangsúlyozni, hogy ezen feljesztésünket is az egyszerűség, valamint...

Hírek

Programmatic private deal? 265%-os növekedés

Továbbra is dübörög a hazai digitális médiapiacon a programmatic felületvásárlás. Az IAB Adex magyarországra vonatkozó adatai alapján 2017-ben 32%-kal nőtt a programmatic reklámköltés, ami ugyan elmarad az azt megelőző közel 50%-os növekedéstől, de az 1,4 milliárd forint total éves költés...

Szezonalitás a Forma1 világában

2018. augusztus 3.

Egy weboldal látogatottsági adatait előre megjósolni nem könnyű, feladat, főleg, ha pontosságra is törekszünk. A napi statisztikákból kiindulva, melyek az esetek többségében egymáshoz közelítő értékeket mutatnak, viszonylag biztonságos becslést adhatunk a holnapra nézve. De mi történik akkor, ha azt tapasztaljuk, hogy hirtelen háromszorosára nőtt egy weboldalra látogató userek száma? Mi...

Tovább olvasom

Content Microsite bemutató

2018. július 27.

Ebben a rövid blogbejegyzésben szeretnénk Partnereinket megismertetni legújabb Microsite alapú fejlesztésünkkel, amely Content Microsite névre hallgat. A leírásból ki fog derülni, hogy ezúttal nem egy sztenderd formátumról van szó, de szeretnénk hangsúlyozni, hogy ezen feljesztésünket is az egyszerűség, valamint az az igény jellemzni, hogy általa könnyebbé és hatékonyabbá tegyük Ügyfeleink...

Tovább olvasom

Hogyan fejlesztjük formátumainkat?

2018. július 17.

Úgy gondoljuk minden termékbevezetés sikerességének mérőfoka az, hogy a piac rendszeresen használja-e az adott újdonságot a kampányai során, vagy sem. Ez a visszamérhető, egyértelmű piaci visszajelzés arra sarkall minket, hogy fejlesztéseinket minden alkalommal rendkívül tudatosan tervezzük meg, illetve a régebbi bevezetéseink során szerzett tapasztalatainkat maradéktalanul felhasználjuk. Ebben a bejegyzésünkben szeretnénk...

Tovább olvasom

Video Olümposz Simple

Kérjük tekintse meg április havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2018.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2017-2018. Infinety teljes értékesítési portfólió