Feliratkozás hírlevélre

Elemzések, analitika

Érje el célcsoportjának akár több mint 60%-át az Infinety-vel!

Prémium long-tail portfóliónk ideális lehetőséget nyújt a hirdetői szempontból olyan kiemelt célcsoportok elérésében, mint például a nők, férfiak, fiatalok, vagy a magas státuszú internetezőké. Portfóliónk november havi Gemius-DKT közönségmérési adatai alapján az előző négy célcsoportban mind-mind 60% feletti, a női...

Esettanulmányok

Formátumfejlesztések 2023 H1-re - II. rész

Folytatjuk idei rich media fejlesztéseink bemutatását, az első rész ide kattintva olvasható. A második részben az interaktivitást, funkcionalitást szem előtt tartó fejlesztések mutatjuk be, aminek eredményeként szélesebb körben használhatóvá váltak az adott formátumcsaládok. Etna video Az egyik első nagyformátumú megjelenésünk...

Elemzések, analitika

Begyújtotta a rakétákat a Colore.hu női zászlóshajónk

A tavaly januárban, frissen indult Colore.hu női tematikus portálunk januárban átlépte a 375 000 egyedi látogatót, ezzel a legnagyobb elérésű dedikáltan női fókuszú weboldallá lépett elő a portfóliónkban. Míg az első, 2021 márciusi Gemius adatok még egy maroknyi, de elszánt...

Ismerd meg az Infinety csapatot! - Lengyel Nikolett, Senior Partnership Development Manager

2024. szeptember 30.

Kollégáinkat bemutató mini-interjú sorozatunk szeptemberi alanya Lengyel Niki, aki házon belül a portfóliómenedzsment szakterületet vezeti annak ellenére, hogy csak két éve erősíti az Infinetyt. Ahogy megszokhattuk, mesél a kihívásokról, piaci változásokról, és persze jónéhány személyes információt is olvashatunk róla. Hogyan kerültél a céghez? 2022 nagy részét álláskereséssel töltöttem. Néhány helyre elküldtem...

Tovább olvasom

PR vs Natív - Írott content marketing kisokos

2024. szeptember 19.

Az online tartalommarketing ereje továbbra is töretlen a hirdetési piacon. Ez az a hirdetési típus, ahol lehetőség van komplex üzenetek átadására és a felhasználók tudásának bővítésére egy adott témában. Az írott tartalom marketing típusú megjelenéseket is további kisebb kategóriákra lehet bontani. A két legalapvetőbb csoport a termékfókuszú PR cikk, valamint...

Tovább olvasom

Infinety exkluzív formátumok minden fontos pillanathoz

2024. augusztus 30.

Az elmúlt évek során folyamatosan bővítettük az elérhető formátumaink palettáját, így minden kampányhoz céltól, vagy kommunikált terméktől függően releváns formátumot ajánlani. Általánosságban a statisztika szerint azokra a bannerekre, amelyeken valamilyen mozgás található, akár 40%-kal nagyobb eséllyel kattintanak a felhasználók, így kampányok eredményességét is tökéletesen támogatja egy ilyen típusú megjelenés. Az...

Tovább olvasom

Infinety Spotlight

Kérjük, tekintse meg az első félévben legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2024.10.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2024. Infinety portfólió