Feliratkozás hírlevélre

Esettanulmányok

Bemutatjuk legújabb Rich Media fejlesztéseinket!

Az év végi sűrű időszakban az online hirdetések számának növekedésével együtt a reklámzaj is erősödik, ezért a megszokottól eltérő, egyedi megjelenések és formátumok sokat segítenek a kommunikációs célok teljesítésében. Jelenleg több mint 70 standard és Rich Media formátum érhető...

Hírek

A Content Marketing helye a display kampányokban

A megjelenési lehetőségek széles skálája a digitális hirdetési szegmens egyik legnagyobb előnye. A Hirdetőknek kampánycéljukhoz igazított kampányokat ajánl a média, tucatnyi elérhető vásárlási metódus mellett. A klasszikus banneres kommunikációkon túl folyamatosan növekvő mennyiségű és komplexitású tartalmi együttműködéseket láthatunk a...

Hírek

Open Olümposz – a videó megnyitás alapú médiavásárlás

Video Network divíziónkat a mozgóképes hirdetési lehetőségek iránti egyre növekvő igény hívta életre. Ezen formátumok látványos és szórakoztató, aktivitásra sarkalló természetükből adódóan jóval túlmutatnak a klasszikus display megjelenéseken. A mozgóképes üzenetek jobban felkeltik a felhasználók figyelmét, stortytelling eszközként hatékonyabban...

Az Ad Verification a jövő?

2021. január 29.

A digitális médiapiac egyre nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy a hirdetők online kommunikációja még több metrika mentén legyen mérhető, ezzel valósabb képet kapva a hirdetések teljesítményéről. Már nem csak az a fontos, hogy a hirdetés valóban megjelenjen és Ad-Fraud mentes legyen, hanem az is, hogy a hirdetés a láthatóság...

Tovább olvasom

70% feletti elérésünk van az összes kiemelt célcsoportban!

2021. január 20.

Az Infinety Group prémium long-tail portfóliójának az az egyik nagy erőssége, hogy az összes kereskedelmileg kiemelt célcsoportban képes legalább havi 70%-os elérésre. Ezúttal infografikákon keresztül mutatjuk be portfóliónk teljesítményét a legfontosabb mérőszámok szerint a férfiak, a nők, a magas státuszúak és a fiatalok (15-29 évesek) szegmenseiben. ...

Tovább olvasom

Továbbra is az élmezőnyben szerepel az Infinety prémium long-tail portfóliója

2021. január 10.

Az online médiapiacon is folyamatos, kiélezett verseny zajlik a különböző szereplők között abban, hogy ki tud nagyobb elérési számokat produkálni. Nálunk, az Infinety-nél kiemelt cél, hogy az eddigi évek munkájával kivívott élmezőnybeli pozíciónkat megőrizzük és az adódó lehetőségeket kihasználva még magasabbra törjünk. Ennek szellemében fejlesztjük folyamatosan prémium long-tail portfóliónkat,...

Tovább olvasom

Infinety Dual Click

Kérjük, tekintse meg február havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2020.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2020-2021. Infinety teljes értékesítési portfólió