Feliratkozás hírlevélre

Elemzések, analitika

Érje el célcsoportjának akár több mint 60%-át az Infinety-vel!

Prémium long-tail portfóliónk ideális lehetőséget nyújt a hirdetői szempontból olyan kiemelt célcsoportok elérésében, mint például a nők, férfiak, fiatalok, vagy a magas státuszú internetezőké. Portfóliónk november havi Gemius-DKT közönségmérési adatai alapján az előző négy célcsoportban mind-mind 60% feletti, a női...

Esettanulmányok

Formátumfejlesztések 2023 H1-re - II. rész

Folytatjuk idei rich media fejlesztéseink bemutatását, az első rész ide kattintva olvasható. A második részben az interaktivitást, funkcionalitást szem előtt tartó fejlesztések mutatjuk be, aminek eredményeként szélesebb körben használhatóvá váltak az adott formátumcsaládok. Etna video Az egyik első nagyformátumú megjelenésünk...

Elemzések, analitika

Begyújtotta a rakétákat a Colore.hu női zászlóshajónk

A tavaly januárban, frissen indult Colore.hu női tematikus portálunk januárban átlépte a 375 000 egyedi látogatót, ezzel a legnagyobb elérésű dedikáltan női fókuszú weboldallá lépett elő a portfóliónkban. Míg az első, 2021 márciusi Gemius adatok még egy maroknyi, de elszánt...

Ismerd meg az Infinety csapatot! - Ziman Gergő,

2024. június 14.

Az Infinety Csapatot bemutató mini-interjú sorozatunk következő alanya Ziman Gergő a kutatás szakterületről. Gergő egyetemi kutató-oktatóból lett digitális szakember, ráadásul szereti a tengelicet (a blogbejegyzésből kiderül, hogy ez egy étel vagy egy madár). Hogyan kerültél a céghez? Egy álláskereső portálon találtam a pozícióra, ill. a cégre. Ezelőtt a kognitív tudományok, illetve...

Tovább olvasom

Nálunk biztonságban van a márkád! 99,5% brand safety & 99,7% valós forgalom arány a portfóliónkon 2023-ban!

2024. április 18.

Sokat hallottunk már a brand safety-ről, a legtöbbünk fejében pedig van is elképzelés arról, mit jelent ez a fogalom. De miről is van szó pontosan? Kontextuális célzás? Kulcsszókizárás? Ad fraud? Vagy talán nem is a brand safety, hanem inkább a brand suitability, vagy épp az ad verification...

Tovább olvasom

Az ideális weboldal az ügynökségek-hirdetők szemszögéből

2024. április 8.

Amikor egy weboldalt szeretnénk úgy optimalizálni, hogy nagy média ügynökségek és világmárkák hirdetései megjelenjenek rajta, úgy annak számos kritériumnak kell megfelelnie. Ezek közé tartozik többek között a tartalom minősége, az oldal stabil látogatottsága, a minőségi mutatók, a design és a felhasználói élmény. Fontos kiemelni, hogy az oldalnak stabil, tervezhető és kiszámítható...

Tovább olvasom

Infinety Spotlight

Kérjük, tekintse meg az első félévben legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2024.05.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2023-2024. Infinety portfólió