Feliratkozás hírlevélre

Hírek

Open Olümposz – a videó megnyitás alapú médiavásárlás

Video Network divíziónkat a mozgóképes hirdetési lehetőségek iránti egyre növekvő igény hívta életre. Ezen formátumok látványos és szórakoztató, aktivitásra sarkalló természetükből adódóan jóval túlmutatnak a klasszikus display megjelenéseken. A mozgóképes üzenetek jobban felkeltik a felhasználók figyelmét, stortytelling eszközként hatékonyabban...

Hírek

2020: kampánymenedzsment területi spekulációk

A 2019-es évre vonatkozóan akadt néhány határozott elképzelésünk arról, hogy milyen trendekre számíthatunk a médiapiac felől. Ezekről a trendekről a tavalyi év elején készítettünk egy blogbejegyzést, így most arra gondoltunk, hogy érdemes visszatekintenünk, és megvizsgálnunk, mennyire...

Esettanulmányok

Gyors reach építés az Infinety portfóliójával

Újabb kihagyhatatlan érvet ajánlunk az Infinety portfóliója mellett! Gyors és eredményorientált médiatervezéshez ajánljuk networkünk teljesítményét, mely akár egy 1 hetes kampányidőszak alatt is képes elérni a kereskedelmileg fontos célcsoportok nagy százalékát. Ide értve a hazai női internetezők 44,9%-át, a...

Amit a bannerkészítésnél érdemes figyelembe venni

2020. május 14.

Aktuális bejegyzésünkben szeretnénk megosztani veletek néhány hasznos bannerkészítési fortélyt, ami tapasztalataink szerint gördülékeny kampányindítást, szemrevaló bannereket és hatékony kommunikációt eredményez. A legfontosabb tudnivalók az alábbiak lennének, bannerkészítésnél mindenképpen érdemes figyelni ezekre, így elkerülhetőek a több körös javítások okozta bosszúságok: Az Infinety adserver szolgáltatója a Google Ad Manager, amelyben...

Tovább olvasom

Open Olümposz – a videó megnyitás alapú médiavásárlás

2020. április 22.

Video Network divíziónkat a mozgóképes hirdetési lehetőségek iránti egyre növekvő igény hívta életre. Ezen formátumok látványos és szórakoztató, aktivitásra sarkalló természetükből adódóan jóval túlmutatnak a klasszikus display megjelenéseken. A mozgóképes üzenetek jobban felkeltik a felhasználók figyelmét, stortytelling eszközként hatékonyabban funkcionálnak a klasszikus banneres hirdetésekkel szemben és ebből következően a...

Tovább olvasom

Inspirációk egyedi bannermegjelenésre: válogatás interaktív megoldásokból

2020. április 9.

Egyedülálló formátumainkat igyekszünk időről időre blogbejegyzés formájában is bemutatni, mellyel elsődleges célunk, hogy felfrissítsük az emlékezetet pár igazán különleges megjelenési lehetőségünk kapcsán. Bízunk benne, hogy interaktív rich media formátumaink bemutatója hasznos segítséget nyújt Ügyfeleinknek a kampánytervezések során. Spotlight – amivel mindenképp célba ér az üzenet A formátum körül...

Tovább olvasom

Infinety Spotlight

Kérjük, tekintse meg május havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2020.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019-2020. Infinety teljes értékesítési portfólió