Feliratkozás hírlevélre

Hírek

Infinety rich media és storytelling – 5db kiváló megoldás

Blogbejegyzésünkben néhánz inspiráló Infinety rich media megjelenést gyűjtöttünk össze, amelyek a klasszikus márkaépítés-forgalomterelés-eladásösztönzés funkciók mellet, akár storytelling eszközként is remekül megállják helyüket. Informatív tartalom Népszerű Inspiration 3D desktop és mobil formátumunk felhasználhatóságát tekintve is sokoldalú, hiszen amellett, hogy egyetlen bannerben többféle...

Esettanulmányok

Gyors reach építés az Infinety portfóliójával

Újabb kihagyhatatlan érvet ajánlunk az Infinety portfóliója mellett! Gyors és eredményorientált médiatervezéshez ajánljuk networkünk teljesítményét, mely akár egy 1 hetes kampányidőszak alatt is képes elérni a kereskedelmileg fontos célcsoportok nagy százalékát. Ide értve a hazai női internetezők 44,9%-át, a...

Elemzések, analitika

Szezonalizás tematikák szerint – oktatási, iskolai tartalmak

Immáron ismétlődő témaként, negyedévente találkozhatnak Olvasóink a szezonalitás mentén csoportosított oldalbemutatóinkkal, melyekben 2-2 prémium portfóliótagunk kapcsán sorolunk fel megdönthetetlen érveket a médiatervezés mellett (korábbi bejegyzéseink a cikk alján, valamint növekvő időrendben itt, itt, és...

Infinety rich media és storytelling – 5db kiváló megoldás

2020. január 28.

Blogbejegyzésünkben néhánz inspiráló Infinety rich media megjelenést gyűjtöttünk össze, amelyek a klasszikus márkaépítés-forgalomterelés-eladásösztönzés funkciók mellet, akár storytelling eszközként is remekül megállják helyüket. Informatív tartalom Népszerű Inspiration 3D desktop és mobil formátumunk felhasználhatóságát tekintve is sokoldalú, hiszen amellett, hogy egyetlen bannerben többféle termékvariációt is képes bemutatni, vagy akár a termék előnyeit több szempontból...

Tovább olvasom

Gyors reach építés az Infinety portfóliójával

2020. január 8.

Újabb kihagyhatatlan érvet ajánlunk az Infinety portfóliója mellett! Gyors és eredményorientált médiatervezéshez ajánljuk networkünk teljesítményét, mely akár egy 1 hetes kampányidőszak alatt is képes elérni a kereskedelmileg fontos célcsoportok nagy százalékát. Ide értve a hazai női internetezők 44,9%-át, a fiatalok (15-29 évesek) 39,7%-át, és a magas (ESOMAR AB) státuszú...

Tovább olvasom

Szezonalizás tematikák szerint – oktatási, iskolai tartalmak

2019. december 18.

Immáron ismétlődő témaként, negyedévente találkozhatnak Olvasóink a szezonalitás mentén csoportosított oldalbemutatóinkkal, melyekben 2-2 prémium portfóliótagunk kapcsán sorolunk fel megdönthetetlen érveket a médiatervezés mellett (korábbi bejegyzéseink a cikk alján, valamint növekvő időrendben itt, itt, és itt olvashatók). Szezonzáró témakörként visszatekintünk az Alma...

Tovább olvasom

Infinety Spotlight

Kérjük tekintse meg január havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019. Infinety teljes értékesítési portfólió