Feliratkozás hírlevélre

Elemzések, analitika

Érje el célcsoportjának akár több mint 60%-át az Infinety-vel!

Prémium long-tail portfóliónk ideális lehetőséget nyújt a hirdetői szempontból olyan kiemelt célcsoportok elérésében, mint például a nők, férfiak, fiatalok, vagy a magas státuszú internetezőké. Portfóliónk november havi Gemius-DKT közönségmérési adatai alapján az előző négy célcsoportban mind-mind 60% feletti, a női...

Esettanulmányok

Formátumfejlesztések 2023 H1-re - II. rész

Folytatjuk idei rich media fejlesztéseink bemutatását, az első rész ide kattintva olvasható. A második részben az interaktivitást, funkcionalitást szem előtt tartó fejlesztések mutatjuk be, aminek eredményeként szélesebb körben használhatóvá váltak az adott formátumcsaládok. Etna video Az egyik első nagyformátumú megjelenésünk...

Elemzések, analitika

Begyújtotta a rakétákat a Colore.hu női zászlóshajónk

A tavaly januárban, frissen indult Colore.hu női tematikus portálunk januárban átlépte a 375 000 egyedi látogatót, ezzel a legnagyobb elérésű dedikáltan női fókuszú weboldallá lépett elő a portfóliónkban. Míg az első, 2021 márciusi Gemius adatok még egy maroknyi, de elszánt...

Védd meg a márkádat és növeld kampányaid sikerességét hirdetésellenőrzéssel!

2025. március 18.

A digitális hirdetési piac sajnos nem mentes a csalásoktól. A hirdetési csalások (ad fraud) különböző formái egyre nagyobb számban fordulnak elő, melyek pénzveszteséggel járnak a hirdetők számára, és rontják az online hirdetések megítélését is. Különösen nagy probléma lehet ez a Programmatic hirdetésben, amelyben automatizált rendszerek döntenek hirdetéseink elhelyezéséről....

Tovább olvasom

2024 legnépszerűbb formátumai

2025. február 27.

Az Infinetynél mindig arra törekszünk, hogy új, egyedi, figyelemfelkeltő formátumok segítségével összekössük a megfelelő üzeneteket a megfelelő felhasználókkal. 2024-ben is új formátumokkal színesítettük a rich mediák tárházát, melyek közül egyesek fel is kerültek a közönségkedvencek listájára. Jelen blogbejegyzésben bemutatjuk 2024-ben legtöbbet használt formátumokat. 5. Video Supersticky A hirdetők több és...

Tovább olvasom

Mennyire figyel a felhasználó a bannerekre?

2025. február 14.

Digitális kampányok futtatásakor sokszor felmerül az a kérdés, hogy milyen módon találkozik egy weboldalakon böngésző felhasználó az ott megjelenő hirdetésekkel. A viewability és az ad verification az utóbbi évek fontos metrikái és hívószavai lettek, előbbi mutatná meg ugye nekünk azt, hogy egy felhasználó képernyőjére került-e a hirdetés, melyre van egy...

Tovább olvasom

Infinety Spotlight

Kérjük, tekintse meg az első félévben legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2025.02.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2024-2025. Infinety portfólió