Feliratkozás hírlevélre

Elemzések, analitika

Kiemelt célcsoporthoz kiemelkedő elérés!

A magyar hirdetőpiac számára érdekes és releváns célcsoportok eléréséhez ideális lehetőséget nyújt prémium long-tail portfóliónk, melynek látogatói 70% feletti reach-t értek el a második negyedév átlagai alapján. Az Infinety Group magas színvonalú teljesítménye tetten érhető a Gemius-DKT aktuális adatain keresztül...

Hírek

Új rich media fejlesztéseink bemutatása - II. rész

Korábbi blogbejegyzésünkben már bemutattunk 4 új formátumot, melyek skinezhető, látványos layer és sticky megoldásokat nyújtanak Hirdetőinknek. Jelen bejegyzésben bemutatjuk az első negyedév fejlesztéseinek második etapját, amelyben az egyszerű anyagleadásra koncentráltunk. A Filter formátumcsalád esetén csupán 1 db IAB standard méretű...

Elemzések, analitika

Begyújtotta a rakétákat a Colore.hu női zászlóshajónk

A tavaly januárban, frissen indult Colore.hu női tematikus portálunk januárban átlépte a 375 000 egyedi látogatót, ezzel a legnagyobb elérésű dedikáltan női fókuszú weboldallá lépett elő a portfóliónkban. Míg az első, 2021 márciusi Gemius adatok még egy maroknyi, de elszánt...

Médiaoldali optimalizáció programmatic private dealek esetében

2022. november 23.

A digitális hirdetési kampányokat számos hatékonysági metrika alapján mérik a piacon. A „modern” kampányban a legelterjedtebb mérési pontok az elérés, impression (vagyis inkább a CPM), a CTR, illetve a láthatóságai ráta (VIR). Korábban már írtunk arról, hogy mik a legalapvetőbb különbségek a klasszikus negotiated display, illetve a programmatic display...

Tovább olvasom

Formátumfejlesztéseink 2022 H2-re – vol 2: Főszerepben a „Yay or Nay”

2022. november 5.

„Egy Rich Media akkor jó, ha minél feltűnőbb.” – járhat valami ilyesmi egy hirdető fejében, amikor a termékének, vagy szolgáltatásának bannert tervez. Mégpedig teljes joggal, hiszen manapság, amikor is az online marketing virágkorát éljük, a webes platformokon szinte egymást tapossák a különböző felugró, animált hirdetések. Egy idő után viszont elkerülhetetlen...

Tovább olvasom

Formátumfejlesztéseink 2022 H2-re – vol 1.

2022. október 20.

Új rich media megjelenéseinkről szerencsére rendszeresen tudunk írni, hiszen folyamatosan csikorognak a fogaskerekek, fényesen világítanak a villanykörték a fejlesztő ötletgazdák feje felett; így mindig tudunk újdonsággal szolgálni hirdető Ügyfeleink számára. Legyen az egy felmerülő igényre gyorsan adott fejlesztési válasz, vagy az időzített új termék, melyek félévente érkeznek és két részletben...

Tovább olvasom

Infinety Zipper

Kérjük, tekintse meg december havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2022.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2022. Infinety teljes értékesítési portfólió