Feliratkozás hírlevélre

Hírek

Open Olümposz – a videó megnyitás alapú médiavásárlás

Video Network divíziónkat a mozgóképes hirdetési lehetőségek iránti egyre növekvő igény hívta életre. Ezen formátumok látványos és szórakoztató, aktivitásra sarkalló természetükből adódóan jóval túlmutatnak a klasszikus display megjelenéseken. A mozgóképes üzenetek jobban felkeltik a felhasználók figyelmét, stortytelling eszközként hatékonyabban...

Hírek

2020: kampánymenedzsment területi spekulációk

A 2019-es évre vonatkozóan akadt néhány határozott elképzelésünk arról, hogy milyen trendekre számíthatunk a médiapiac felől. Ezekről a trendekről a tavalyi év elején készítettünk egy blogbejegyzést, így most arra gondoltunk, hogy érdemes visszatekintenünk, és megvizsgálnunk, mennyire...

Esettanulmányok

Gyors reach építés az Infinety portfóliójával

Újabb kihagyhatatlan érvet ajánlunk az Infinety portfóliója mellett! Gyors és eredményorientált médiatervezéshez ajánljuk networkünk teljesítményét, mely akár egy 1 hetes kampányidőszak alatt is képes elérni a kereskedelmileg fontos célcsoportok nagy százalékát. Ide értve a hazai női internetezők 44,9%-át, a...

Kimagaslóan aktív látogatótáborok az Infinety-nél

2020. szeptember 12.

Blogbejegyzésünkben szeretnénk bemutatni a legaktívabb látogatótáborokkal rendelkező weboldalainkat, mindezt az egy főre jutó oldalletöltések számát jelző Page Impression/Unique Visitor (PI/UV) mutatón keresztül. Igyekszünk kitekinteni az online médiapiaci helyzetre és az említett arányszám szempontjából jellemezni portfóliónk weboldalait.  A PI/UV mutató azt fejezi ki, hogy egy egyedi felhasználóra (UV) átlagosan hány...

Tovább olvasom

Az Infinety továbbra is az egyik legnagyobb elérésű Sales House a női internetezők célcsoportjában

2020. szeptember 2.

Az online hirdetéskiszolgálási piac szereplőinek állandó versenyhelyzetben kell teljesíteniük. A siker egyik kulcsfontosságú mutatója az elérés, amely a sales house-ok és a kiadók piaci helyzetét határozza meg a hazai digitális térben. Az Infinety – elérési mutatók tekintetében is – az egyik legmeghatározóbb szereplője a hazai piacnak, több célcsoportban is...

Tovább olvasom

Továbbra is az élmezőnyben szerepel az Infinety prémium long-tail portfóliója

2020. augusztus 27.

A Gemius - DKT hivatalos online közönségmérési adatai alapján az Infinety Group prémium long-tail portfóliója 2020 júliusában továbbra is a Sales House-ok rangsorának élmezőnyében szerepel. Portfóliónk elérése a nyár második hónapjában újfent meghaladta a 4,7 millió egyedi látogatót (unique visitor - UV), total platformon (asztali PC-k és mobileszközök), a mérés alappopulációját képező 15+...

Tovább olvasom

Infinety Rotate

Kérjük, tekintse meg szeptember havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2020.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019-2020. Infinety teljes értékesítési portfólió