Feliratkozás hírlevélre

Elemzések, analitika

Szezonalitás tematikák szerint – sportos tartalmak

Márciusi bejegyzésünkben ígéretet tettünk arra, hogy a szezonalitással kapcsolatosan lesz egy sorozatunk, melyben azt elemezzük, hogy egyes tematikákban miként lehet előre tervezhető módon számolni a forgalmi változásokkal egy leendő digitális kommunikáció sikeressége érdekében. Jó hírünk, hogy...

Esettanulmányok

Nem csak az új seprű seper jól – régi formátumaink újratöltve

Partnereink számára az egyik leggyakrabban bemutatott platformunk az Infinety Shorwroom-ja, ahol mára már 70-nél is több formátum tekinthető meg on-demand jelleggel. Ekkora választék esetén nem csoda, ha egyes termékek időszakosan kiugró népszerűségnek örvendenek, míg mások relatíve háttérbe szorulnak. Ebben...

Hírek

Programmatic adatcsomagok az Infinety kínálatában

Ha a hazai piac programmatic szakembereivel beszélgetnénk, garantálni mernénk, hogy egy ilyen munkamegbeszélés valamely pontján felmerülne az az összefüggés, hogy az automatizált, adatorientált vásárlási megoldások nagy mennyiségű és jó minőségű – releváns – felhasználói adatok mellett tudnak igazán kimagasló...

Infinety Video Network – érvek a videóvásárlás mellett

2019. június 18.

Az elmúlt években töretlenül tapasztalható a videós hirdetések térnyerése a digitális marketingpiacon. 2018-ban 7,6 milliárd euró volt a médiaköltés videós hirdetésekre Európában, ami 30,9%-os növekedés 2017-hez képest – tudhatjuk meg az IAB AdEx Benchmark adataiból. Ebben a blogbejegyzésben szeretnénk néhány olyan érvet bemutatni, melyek a videóvásárlás,...

Tovább olvasom

Szezonalitás tematikák szerint – sportos tartalmak

2019. június 7.

Márciusi bejegyzésünkben ígéretet tettünk arra, hogy a szezonalitással kapcsolatosan lesz egy sorozatunk, melyben azt elemezzük, hogy egyes tematikákban miként lehet előre tervezhető módon számolni a forgalmi változásokkal egy leendő digitális kommunikáció sikeressége érdekében. Jó hírünk, hogy sikerrel jártunk: alább a sorozat 2. része olvasható. Korábban az...

Tovább olvasom

Nem csak az új seprű seper jól – régi formátumaink újratöltve

2019. május 28.

Partnereink számára az egyik leggyakrabban bemutatott platformunk az Infinety Shorwroom-ja, ahol mára már 70-nél is több formátum tekinthető meg on-demand jelleggel. Ekkora választék esetén nem csoda, ha egyes termékek időszakosan kiugró népszerűségnek örvendenek, míg mások relatíve háttérbe szorulnak. Ebben a blogbejegyzésben a teljesség igénye nélkül szeretnénk bemutatni néhány olyan...

Tovább olvasom

Video Olümposz Mobile

Kérjük tekintse meg június havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2018-2019. Infinety teljes értékesítési portfólió