Feliratkozás hírlevélre

Esettanulmányok

Videós formátumok és vásárlási módok, minden kampánycélhoz

A mozgóképes hirdetés piaci térnyerése házon belül is tetten érhető, hiszen idénre már minden harmadik kampányunk tartalmaz videós lábat. A piaci trendeknek megfelelően folyamatosan új formátumokkal jelentkezünk, amelyek más és más hirdetői igényre adnak választ. Bejegyzésünkben az egytucatnál is...

Hírek

Kreatív kommunikációk a legnagyobb márkáktól, Infinety Rich Media alapokon

Az elmúlt három évben számos, saját fejlesztésű rich media megjelenéssel rukkoltunk elő a látványosság, egyszerűség és költséghatékonyság jegyében, ahol Ügyfeleink a tartalmat állítják elő, a sablont pedig mi szolgáltatjuk. Ezen időszakban szerencsénk volt rengeteg kreatív megoldással találkozni, amelyek számunkra...

Hírek

Médiatervezés az őszi, kiemelt időszakokban

2018 utolsó negyedévéhez közeledve időszerű előre tekintenünk és átgondolnunk, melyek azok az események, amelyek az őszi időszakban meghatározók lesznek mind a hirdetők, a médiaoldal, valamint a legfontosabb szempont szerint, a potenciális fogyasztók számára is. Az október végén esedékes, mára...

Videós formátumok és vásárlási módok, minden kampánycélhoz

2018. október 12.

A mozgóképes hirdetés piaci térnyerése házon belül is tetten érhető, hiszen idénre már minden harmadik kampányunk tartalmaz videós lábat. A piaci trendeknek megfelelően folyamatosan új formátumokkal jelentkezünk, amelyek más és más hirdetői igényre adnak választ. Bejegyzésünkben az egytucatnál is több videós megoldásunkat – és az ezekhez tartozó, elérhető vásárlási...

Tovább olvasom

Kreatív kommunikációk a legnagyobb márkáktól, Infinety Rich Media alapokon

2018. október 8.

Az elmúlt három évben számos, saját fejlesztésű rich media megjelenéssel rukkoltunk elő a látványosság, egyszerűség és költséghatékonyság jegyében, ahol Ügyfeleink a tartalmat állítják elő, a sablont pedig mi szolgáltatjuk. Ezen időszakban szerencsénk volt rengeteg kreatív megoldással találkozni, amelyek számunkra is új irányokat mutattak az egyes rich media bannereink felhasználhatósága...

Tovább olvasom

Médiatervezés az őszi, kiemelt időszakokban

2018. szeptember 27.

2018 utolsó negyedévéhez közeledve időszerű előre tekintenünk és átgondolnunk, melyek azok az események, amelyek az őszi időszakban meghatározók lesznek mind a hirdetők, a médiaoldal, valamint a legfontosabb szempont szerint, a potenciális fogyasztók számára is. Az október végén esedékes, mára már hazánkban is elterjedt Halloween valamint a szürke novemberi napokat...

Tovább olvasom

Content Microsite

Kérjük tekintse meg október havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2018.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2018. Infinety teljes értékesítési portfólió