Feliratkozás hírlevélre

Esettanulmányok

Bemutatjuk legújabb Rich Media fejlesztéseinket!

Az év végi sűrű időszakban az online hirdetések számának növekedésével együtt a reklámzaj is erősödik, ezért a megszokottól eltérő, egyedi megjelenések és formátumok sokat segítenek a kommunikációs célok teljesítésében. Jelenleg több mint 70 standard és Rich Media formátum érhető...

Hírek

A Content Marketing helye a display kampányokban

A megjelenési lehetőségek széles skálája a digitális hirdetési szegmens egyik legnagyobb előnye. A Hirdetőknek kampánycéljukhoz igazított kampányokat ajánl a média, tucatnyi elérhető vásárlási metódus mellett. A klasszikus banneres kommunikációkon túl folyamatosan növekvő mennyiségű és komplexitású tartalmi együttműködéseket láthatunk a...

Hírek

Open Olümposz – a videó megnyitás alapú médiavásárlás

Video Network divíziónkat a mozgóképes hirdetési lehetőségek iránti egyre növekvő igény hívta életre. Ezen formátumok látványos és szórakoztató, aktivitásra sarkalló természetükből adódóan jóval túlmutatnak a klasszikus display megjelenéseken. A mozgóképes üzenetek jobban felkeltik a felhasználók figyelmét, stortytelling eszközként hatékonyabban...

Új weboldalak portfóliónkban!

2021. március 16.

Az év elején újabb oldalakkal bővült prémium long-tail portóliónk, melyhez a sikeres tárgyalások eredményeként az Epiteszforum.hu, a Balkonada.hu és a Madridom.hu is csatlakozott, ezzel szélesítve tovább kínálatunkat Hirdetőink számára. Jelen blogbejegyzésünkben be is mutatjuk újdonsült Médiapartnereinket.  Epiteszforum.hu A 2000-ben alapított Epiteszforum.hu naponta új, értékes szakmai...

Tovább olvasom

Ez volt a 2020-as év 5 legnépszerűbb formátuma az Infinety-nél

2021. február 10.

Az online hirdetési forma egyik nagy előnye a transzparens mérhetőség mellett, hogy az ilyen típusú kommunikációkat rendkívül egyedi és látványos megjelenésekkel lehet megvalósítani. Az Infinety-nél minden Rich Media formátum használata teljesen felármentes, legyen szó teljesítmény vagy idő alapú kampányról, így Partnereinek előszeretettel használják is ezeket.  A portfóliónkban jelenleg elérhető...

Tovább olvasom

Az Ad Verification a jövő?

2021. január 29.

A digitális médiapiac egyre nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy a hirdetők online kommunikációja még több metrika mentén legyen mérhető, ezzel valósabb képet kapva a hirdetések teljesítményéről. Már nem csak az a fontos, hogy a hirdetés valóban megjelenjen és Ad-Fraud mentes legyen, hanem az is, hogy a hirdetés a láthatóság...

Tovább olvasom

Infinety Scratch

Kérjük, tekintse meg május havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2021.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2020-2021. Infinety teljes értékesítési portfólió