Feliratkozás hírlevélre

Esettanulmányok

Bemutatjuk legújabb Rich Media fejlesztéseinket!

Az év végi sűrű időszakban az online hirdetések számának növekedésével együtt a reklámzaj is erősödik, ezért a megszokottól eltérő, egyedi megjelenések és formátumok sokat segítenek a kommunikációs célok teljesítésében. Jelenleg több mint 70 standard és Rich Media formátum érhető...

Hírek

A Content Marketing helye a display kampányokban

A megjelenési lehetőségek széles skálája a digitális hirdetési szegmens egyik legnagyobb előnye. A Hirdetőknek kampánycéljukhoz igazított kampányokat ajánl a média, tucatnyi elérhető vásárlási metódus mellett. A klasszikus banneres kommunikációkon túl folyamatosan növekvő mennyiségű és komplexitású tartalmi együttműködéseket láthatunk a...

Hírek

Open Olümposz – a videó megnyitás alapú médiavásárlás

Video Network divíziónkat a mozgóképes hirdetési lehetőségek iránti egyre növekvő igény hívta életre. Ezen formátumok látványos és szórakoztató, aktivitásra sarkalló természetükből adódóan jóval túlmutatnak a klasszikus display megjelenéseken. A mozgóképes üzenetek jobban felkeltik a felhasználók figyelmét, stortytelling eszközként hatékonyabban...

Továbbra is az élmezőnyben szerepel az Infinety prémium long-tail portfóliója

2021. augusztus 27.

Az online médiapiacon is folyamatos, kiélezett verseny zajlik a különböző szereplők között abban, hogy ki tud nagyobb elérési számokat produkálni. Nálunk, az Infinety-nél kiemelt cél, hogy az eddigi évek munkájával kivívott élmezőnybeli pozíciónkat megőrizzük és az adódó lehetőségeket kihasználva még magasabbra törjünk. Ennek szellemében fejlesztjük folyamatosan prémium long-tail portfóliónkat,...

Tovább olvasom

70% feletti elérésünk van az összes kiemelt célcsoportban!

2021. augusztus 16.

Az Infinety Group prémium long-tail portfóliójának az az egyik nagy erőssége, hogy az összes kereskedelmileg kiemelt célcsoportban képes legalább havi 70%-os elérésre. Ezúttal infografikákon keresztül mutatjuk be portfóliónk teljesítményét a legfontosabb mérőszámok szerint a férfiak, a nők, a magas státuszúak és a fiatalok (15-29 évesek) szegmenseiben. ...

Tovább olvasom

Tovább erősödött piaci pozíciónk!

2021. augusztus 4.

A Gemius hivatalos online közönségmérési adatai szerint július hónapban az Infinety idei legnagyobb havi elérési adatait produkálta. A több mint 4,5 millió elért egyedi látogató 74,16%-os lefedettségnek felel meg, amivel prémium long-tail portfóliónk tovább tudta erősíteni piaci pozícióját, hiszen a hatodikról az ötödik helyre előzött a hazai hálózatok rangsorában.  ...

Tovább olvasom

Infinety Triple Window

Kérjük, tekintse meg szeptember havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2021.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2020-2021. Infinety teljes értékesítési portfólió