Feliratkozás hírlevélre

Gyors reach építés az Infinety portfóliójával

2020. január 8.

Újabb kihagyhatatlan érvet ajánlunk az Infinety portfóliója mellett! Gyors és eredményorientált médiatervezéshez ajánljuk networkünk teljesítményét, mely akár egy 1 hetes kampányidőszak alatt is képes elérni a kereskedelmileg fontos célcsoportok nagy százalékát. Ide értve a hazai női internetezők 44,9%-át, a fiatalok (15-29 évesek) 39,7%-át, és a magas (ESOMAR AB) státuszú...

Tovább olvasom

Niche tematikus felületekkel a hatékony natív együttműködésért!

2019. november 22.

Az „Infinety, mint network” szintű szemlélet mellett kiemelten fontosnak tartjuk a tematika alapú médiatervezést is, akár csak néhány, válogatott tartalommal, a legspecifikusabb célcsoportokat elérve. Az Infinety portfóliójában több mint 180 weboldal, ezáltal megannyi tematika érhető el a hirdetői igények legmagasabb kiszolgálása érdekében. Természetesen továbbra is rendelkezésre...

Tovább olvasom

Viewability – mit gondol a piac?

2019. november 11.

Ahogy arról korábban a programmatic témájában már írtunk, az idei év második felére ütemezett szakmai interjúsorozatunk témájaként most a viewability-re koncentráltunk. Ebben a témában beszélgettünk a sokszor teljesen különböző szervezeti felépítéssel és ügyfélkörrel rendelkező Partnereinkkel, mely beszélgetések tapasztalatait az alábbiakban foglaljuk össze. Mielőtt rátérünk az interjúsorozatban...

Tovább olvasom

Infinety Mayon Mobile

Kérjük tekintse meg február havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2020.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019-2020. Infinety teljes értékesítési portfólió