Feliratkozás hírlevélre

Fejlesztéseink forrása: a piac

2019. február 28.

Nem médiaszektori sajátosság, hogy a szolgáltatói és az ügyfél oldal szoros kommunikációja növeli a nyújtott szolgáltatás színvonalát. Bár házon belül egyikünk se lát bele komolyabban más terület működésébe, megkockáztatjuk, hogy a digitális hirdetési piac kifejezetten gyorsan növekvő (és változó) szegmens, emiatt fokozottan érvényes az első mondatban megfogalmazott szabály.Az Infinety-nél...

Tovább olvasom

Variációk Microsite-ra az Infinety-vel

2018. október 25.

Egy kampány kommunikációjában mindenkor fontos, hogy milyen környezetben jelenik meg a Hirdető, akár brand-safety, akár image szempontokról van szó. Kreatív megjelenések fejlesztésénél természetesen e szempontokat is figyelembe vesszük. Microsite megoldásainkat azoknak a Hirdetőinknek ajánljuk, akik egyedi, promóciós céllal szeretnének kommunikálni, esetleg feliratkozás a kampányuk célja, valamint ezek mellett a...

Tovább olvasom

Videós formátumok és vásárlási módok, minden kampánycélhoz

2018. október 12.

A mozgóképes hirdetés piaci térnyerése házon belül is tetten érhető, hiszen idénre már minden harmadik kampányunk tartalmaz videós lábat. A piaci trendeknek megfelelően folyamatosan új formátumokkal jelentkezünk, amelyek más és más hirdetői igényre adnak választ. Bejegyzésünkben az egytucatnál is több videós megoldásunkat – és az ezekhez tartozó, elérhető vásárlási...

Tovább olvasom

Scroll

Kérjük tekintse meg április havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2018-2019. Infinety teljes értékesítési portfólió