Feliratkozás hírlevélre

Infinety Video Network – Hogyan érdemes formátumot választani a kampánycélnak megfelelően?

2025. április 10.

A digitális hirdetések piacán a videós tartalmak népszerűsége folyamatosan növekszik. Ennek oka nem csupán a felhasználói szokások átalakulása, hanem az is, hogy egyes kampánycélok esetében hatékonyabban képesek közvetíteni az üzenetet, legyen szó történetmesélésről vagy termékismertetésről. A hazai hirdetési piacon is érezzük az igényt videós megjelenésekre, viszont több esetben kihívást jelent...

Tovább olvasom

2024 legnépszerűbb formátumai

2025. február 27.

Az Infinetynél mindig arra törekszünk, hogy új, egyedi, figyelemfelkeltő formátumok segítségével összekössük a megfelelő üzeneteket a megfelelő felhasználókkal. 2024-ben is új formátumokkal színesítettük a rich mediák tárházát, melyek közül egyesek fel is kerültek a közönségkedvencek listájára. Jelen blogbejegyzésben bemutatjuk 2024-ben legtöbbet használt formátumokat. 5. Video Supersticky A hirdetők több és...

Tovább olvasom

Top 3 oldal női életstílus témában az Infinety portfólión

2024. november 29.

A női életstílus témájában számtalan izgalmas weboldal vár felfedezésre. Legyen szó divatról, szépségről, gasztronómiáról vagy inspiráló történetekről, ezek a platformok különleges tartalmakkal gazdagítják mindennapjainkat. Ebben a bejegyzésben három olyan weboldalt mutatunk be az Infinety portfóliójából, amelyek a női életstílus különböző területeit ölelik fel, és minden őket látogató felhasználó számára értékes...

Tovább olvasom

Infinety Spotlight

Kérjük, tekintse meg az első félévben legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2025.02.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2024-2025. Infinety portfólió