Feliratkozás hírlevélre

Villámgyors reach-építés long-tail portfólión

2022. augusztus 31.

Bár a hirdetői igények egyre szofisztikáltabbak, illetve a technológiai újítások is egymásnak adják a kilincset, a digitális hirdetések fő célja továbbra is nem más, mint minél nagyobb számosságban, minél költséghatékonyabban érjük el a célcsoportunkat a számukra releváns üzenettel. A relatíve gyors és olcsó reach építése a köztudatban továbbra is a...

Tovább olvasom

Klasszikus display vs. Social / PPC kampány

2022. augusztus 15.

Tavaly készítettünk egy blogbejegyzést, melyben a programmatic vásárlási metódust hasonlítottuk össze a klasszikus display kampánnyal, melyből merítve most a social / PPC kampányokat hasonlítjuk össze a negotiated display hirdetési megoldással. Habár bizonyos terminológia szerint például a Google PPC is programmatic, de mi – igazodva a hazai trendekhez – ezeket...

Tovább olvasom

Infinety retarget megoldások

2022. április 14.

A hazai és nemzetközi reklámtorta egyre nagyobb szeletét kihasító digitális hirdetés számos előnyével vívja ki magának a dinamikus fejlődést. Ilyen a mérhetőség, a látványos és kreatív megjelenési megoldások vagy épp az egyedi célzási lehetőségek. Ebben a blogbejegyzésünkben a célzási lehetőségek közül a retarget kommunikációt mutatjuk be kicsit részletesebben, annak működését, és...

Tovább olvasom

Infinety Video Olümposz

Kérjük, tekintse meg szeptember havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2022.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2021-2022. Infinety teljes értékesítési portfólió