Feliratkozás hírlevélre

Content jó időben, jó helyen – Infinety & Omega Pharma XL-S Medical esettanulmány

2019. szeptember 19.

Abban talán valamennyi médiapiaci szereplő egyetért, hogy a sikeres tartalom, vagy más néven content marketing fókuszú, kommunikáció alapja nem más, mint, hogy a létrejött tartalom a célközönség számára valamilyen egyértelmű hozzáadott értéket hordozzon. Mindezt természetesen úgy, hogy közben hiteles, és átlátható módon közvetíti a márka által kínált megoldásokat a potenciális felhasználók...

Tovább olvasom

Nem csak az új seprű seper jól – régi formátumaink újratöltve

2019. május 28.

Partnereink számára az egyik leggyakrabban bemutatott platformunk az Infinety Shorwroom-ja, ahol mára már 70-nél is több formátum tekinthető meg on-demand jelleggel. Ekkora választék esetén nem csoda, ha egyes termékek időszakosan kiugró népszerűségnek örvendenek, míg mások relatíve háttérbe szorulnak. Ebben a blogbejegyzésben a teljesség igénye nélkül szeretnénk bemutatni néhány olyan...

Tovább olvasom

Formátumjavaslatok kreatív-koncepcióhoz igazítva

2019. április 30.

Az online kampánycélok már jóval túlmutatnak a „klasszikus” image-performance tengelyen, hiszen ezeket egyenként is további szegmensekre lehet bontani. Ha a konvencionális teljesítménymutatóktól egy picit elszakadunk, és a kampány célját kreatív oldalról közelítjük meg, akkor kifejezetten fontossá válik, hogy egy-egy kommunikáció koncepcióját milyen formátumkészlet tudja leginkább kiszolgálni. A fentiek miatt...

Tovább olvasom

Infinety Video Olümposz

Kérjük tekintse meg szeptember havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2019.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019. Infinety teljes értékesítési portfólió