Feliratkozás hírlevélre

Amit a bannerkészítésnél érdemes figyelembe venni

2020. május 14.

Aktuális bejegyzésünkben szeretnénk megosztani veletek néhány hasznos bannerkészítési fortélyt, ami tapasztalataink szerint gördülékeny kampányindítást, szemrevaló bannereket és hatékony kommunikációt eredményez. A legfontosabb tudnivalók az alábbiak lennének, bannerkészítésnél mindenképpen érdemes figyelni ezekre, így elkerülhetőek a több körös javítások okozta bosszúságok: Az Infinety adserver szolgáltatója a Google Ad Manager, amelyben...

Tovább olvasom

Inspirációk egyedi bannermegjelenésre: válogatás interaktív megoldásokból

2020. április 9.

Egyedülálló formátumainkat igyekszünk időről időre blogbejegyzés formájában is bemutatni, mellyel elsődleges célunk, hogy felfrissítsük az emlékezetet pár igazán különleges megjelenési lehetőségünk kapcsán. Bízunk benne, hogy interaktív rich media formátumaink bemutatója hasznos segítséget nyújt Ügyfeleinknek a kampánytervezések során. Spotlight – amivel mindenképp célba ér az üzenet A formátum körül...

Tovább olvasom

PR cikktől a Microsite-ig – Infinety Content Marketing

2020. március 31.

2015-ös megalakulása óta számos fejlesztésen és újításon esett át a Content Marketing divíziónk. A – szerencsére – egyre növekvő tartalommarketingre irányuló piaci igény is arra sarkall minket, hogy jól bejáratott, meglévő szolgáltatáscsomagunkat még komplexebbé és sokrétűbbé tegyük. Jelen bejegyzésben sorra vesszük, hogy milyen írásos tartalom alapú lehetőségeket kínálunk Ügyfeleinknek. ...

Tovább olvasom

Infinety Video Olümposz Simple Mobile

Kérjük, tekintse meg június havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2020.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019-2020. Infinety teljes értékesítési portfólió