Feliratkozás hírlevélre

Formátumfejlesztéseink 2022 H2-re – vol 2: Főszerepben a „Yay or Nay”

2022. november 5.

„Egy Rich Media akkor jó, ha minél feltűnőbb.” – járhat valami ilyesmi egy hirdető fejében, amikor a termékének, vagy szolgáltatásának bannert tervez. Mégpedig teljes joggal, hiszen manapság, amikor is az online marketing virágkorát éljük, a webes platformokon szinte egymást tapossák a különböző felugró, animált hirdetések. Egy idő után viszont elkerülhetetlen...

Tovább olvasom

Formátumfejlesztéseink 2022 H2-re – vol 1.

2022. október 20.

Új rich media megjelenéseinkről szerencsére rendszeresen tudunk írni, hiszen folyamatosan csikorognak a fogaskerekek, fényesen világítanak a villanykörték a fejlesztő ötletgazdák feje felett; így mindig tudunk újdonsággal szolgálni hirdető Ügyfeleink számára. Legyen az egy felmerülő igényre gyorsan adott fejlesztési válasz, vagy az időzített új termék, melyek félévente érkeznek és két részletben...

Tovább olvasom

Villámgyors reach-építés long-tail portfólión

2022. augusztus 31.

Bár a hirdetői igények egyre szofisztikáltabbak, illetve a technológiai újítások is egymásnak adják a kilincset, a digitális hirdetések fő célja továbbra is nem más, mint minél nagyobb számosságban, minél költséghatékonyabban érjük el a célcsoportunkat a számukra releváns üzenettel. A relatíve gyors és olcsó reach építése a köztudatban továbbra is a...

Tovább olvasom

Infinety Zipper

Kérjük, tekintse meg december havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2022.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2022. Infinety teljes értékesítési portfólió