Feliratkozás hírlevélre

Viewability aratás: formátumjavaslataink magas VIR-hez

2020. július 20.

Az online médiapiacon az elmúlt néhány év egyik legfontosabb hívószava lett a viewability.  Ez a mutató a Hirdető partnereink számára is egy olyan mérési pont, amely mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Mind az image, mind pedig a performance alapú kampányok sikerességének értékelésekor meghatározó szempont lehet, hogy a teljesült...

Tovább olvasom

Több kreatívot támogató formátumok az Infinety kínálatában

2020. július 10.

Az online médiatervezés során fontos kérdés, hogy milyen banner méretek és formátumok illenek leginkább a kommunikációhoz. Napjainkban vitathatatlanná vált, mennyire fontos a userek figyelmének felkeltése a kialakult reklámzajban. Ebben a blogbejegyzésünkben szeretnénk segítséget nyújtani a választásban, ehhez ezúttal a több kreatívot is támogató formátumokat szeretnénk bemutatni. A formátumaink fejlesztésekor...

Tovább olvasom

Amit a bannerkészítésnél érdemes figyelembe venni

2020. május 14.

Aktuális bejegyzésünkben szeretnénk megosztani veletek néhány hasznos bannerkészítési fortélyt, ami tapasztalataink szerint gördülékeny kampányindítást, szemrevaló bannereket és hatékony kommunikációt eredményez. A legfontosabb tudnivalók az alábbiak lennének, bannerkészítésnél mindenképpen érdemes figyelni ezekre, így elkerülhetőek a több körös javítások okozta bosszúságok: Az Infinety adserver szolgáltatója a Google Ad Manager, amelyben...

Tovább olvasom

Infinety Rotate

Kérjük, tekintse meg szeptember havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2020.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2019-2020. Infinety teljes értékesítési portfólió