Feliratkozás hírlevélre

Variációk Microsite-ra az Infinety-vel

2018. október 25.

Egy kampány kommunikációjában mindenkor fontos, hogy milyen környezetben jelenik meg a Hirdető, akár brand-safety, akár image szempontokról van szó. Kreatív megjelenések fejlesztésénél természetesen e szempontokat is figyelembe vesszük. Microsite megoldásainkat azoknak a Hirdetőinknek ajánljuk, akik egyedi, promóciós céllal szeretnének kommunikálni, esetleg feliratkozás a kampányuk célja, valamint ezek mellett a...

Tovább olvasom

Videós formátumok és vásárlási módok, minden kampánycélhoz

2018. október 12.

A mozgóképes hirdetés piaci térnyerése házon belül is tetten érhető, hiszen idénre már minden harmadik kampányunk tartalmaz videós lábat. A piaci trendeknek megfelelően folyamatosan új formátumokkal jelentkezünk, amelyek más és más hirdetői igényre adnak választ. Bejegyzésünkben az egytucatnál is több videós megoldásunkat – és az ezekhez tartozó, elérhető vásárlási...

Tovább olvasom

Hogyan fejlesztjük formátumainkat?

2018. július 17.

Úgy gondoljuk minden termékbevezetés sikerességének mérőfoka az, hogy a piac rendszeresen használja-e az adott újdonságot a kampányai során, vagy sem. Ez a visszamérhető, egyértelmű piaci visszajelzés arra sarkall minket, hogy fejlesztéseinket minden alkalommal rendkívül tudatosan tervezzük meg, illetve a régebbi bevezetéseink során szerzett tapasztalatainkat maradéktalanul felhasználjuk. Ebben a bejegyzésünkben szeretnénk...

Tovább olvasom

Olümposz Microsite PDF

Kérjük tekintse meg november havi legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2018.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2018. Infinety teljes értékesítési portfólió