Feliratkozás hírlevélre

Top 3 oldal női életstílus témában az Infinety portfólión

2024. november 29.

A női életstílus témájában számtalan izgalmas weboldal vár felfedezésre. Legyen szó divatról, szépségről, gasztronómiáról vagy inspiráló történetekről, ezek a platformok különleges tartalmakkal gazdagítják mindennapjainkat. Ebben a bejegyzésben három olyan weboldalt mutatunk be az Infinety portfóliójából, amelyek a női életstílus különböző területeit ölelik fel, és minden őket látogató felhasználó számára értékes...

Tovább olvasom

Hogyan növeljük kampányunk átkattintási arányát?

2024. november 6.

A digitális hirdetési szegmens mutatószámai közül az egyik sláger az átkattintási arány (százalékos arányban mutatja meg, hogy hány kattintás keletkezik a hirdetésmegjelenések arányában), azaz a CTR%. Bár a mutatószámból – véleményünk szerint – sokszor túl sokat szeretnénk kiolvasni (például, ha a kattintások árának alacsonyan tartása a cél, úgy a CTR...

Tovább olvasom

PR vs Natív - Írott content marketing kisokos

2024. szeptember 19.

Az online tartalommarketing ereje továbbra is töretlen a hirdetési piacon. Ez az a hirdetési típus, ahol lehetőség van komplex üzenetek átadására és a felhasználók tudásának bővítésére egy adott témában. Az írott tartalom marketing típusú megjelenéseket is további kisebb kategóriákra lehet bontani. A két legalapvetőbb csoport a termékfókuszú PR cikk, valamint...

Tovább olvasom

Infinety Spotlight

Kérjük, tekintse meg az első félévben legkedveltebb Rich Media formátumunkat!

Oldalletöltés megoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2024.12.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2024. Infinety portfólió