2024 legnépszerűbb formátumai

2025. február 27.

Az Infinetynél mindig arra törekszünk, hogy új, egyedi, figyelemfelkeltő formátumok segítségével összekössük a megfelelő üzeneteket a megfelelő felhasználókkal. 2024-ben is új formátumokkal színesítettük a rich mediák tárházát, melyek közül egyesek fel is kerültek a közönségkedvencek listájára. Jelen blogbejegyzésben bemutatjuk 2024-ben legtöbbet használt formátumokat.

5. Video Supersticky

A hirdetők több és több csatornát vesznek minden évben igénybe, így előnyös, ha a platformok többségén ugyanaz a kreatív tud futni nem csak tartalomban, de formátumban is. Ennek köszönhetően került fel a Video Supersticky a lista ötödik helyére, ugyanis egy 16:9-es képarányú videón kívül másra nincs is szükség ennek a felugró videós formátumnak a használatához. Ez a mobil videós sticky megoldás a mobil kijelző szélességéhez igazodva reszponzívan jelenik meg a weboldal tartalma előtt. A formátum opcionálisan tetszőleges bezárási idővel beállítható.

 

4. Video Olümposz Simple

A Supersticky nagytesója, családunk régi tagja szerezte meg a negyedik helyet. A Video Olümposz Simple videós in-banner megjelenést biztosít szinte minden IAB standard méretben. A videó mellett a banner képi elemekkel is ellátható, így a videó mellett call-to-action üzenet elhelyezésére is van lehetőség. A Video Supersticky formátummal kombinálva még szélesebb célközönség elérésére ad lehetőséget.

 

3. Spotlight Mobile

A spotlight formátumcsalád egyik újabb tagja. Ugyan csak 2024-ben csatlakozott, de máris dobogós helyre érkezett. A spotlight mobil verziója, mivel ebben az esetben nincs kurzor, ezért itt a háttér elsötétedése automatikusan aktiválódik amikor a banner görgetésnél a képernyőre kerül, majd 1 másodperc után visszaáll az eredeti háttérre. Használatához egy mobilméretű statikus kreatív elegendő, így nem nehéz belátni miként lett ilyen gyorsan instant klasszikus.

 

2. Filter Sparkle

A filterek folyamatosan bővülő készletének legnépszerűbb tagja. A banneren végigszaladó csillanó effekt prémium hatást kölcsönöz a hirdetésnek, emellett pedig csupán egy képet vagy GIF-et igényel, így szinte minden kampányban jó választás lehet.

 

1. Spotlight

Az örök klasszikus. A Spotlight formátumot töretlen népszerűségét nem csak használatának egyszerűsége biztosítja. Elegáns, de figyelemfelkeltő módon emeli ki a hirdetést - ha ráviszi a felhasználó a kurzort, akkor elsötétül a tartalom és a többi hirdetés valódi rivaldafényt nyújtva a bannernek. Mindemellett, már van lehetőség teljes hátteres szponzorációs formában is használni (Spotlight+) és videós megjelenésként is kiváló választás lehet.

 

A portfóliónkban elérhető összes formátum a Showroomunkban működés közben is megtekinthető és minden kommunikációban felármentesen használhatók.