2023. H1 legnépszerűbb formátumai
2023. augusztus 15.
A digitális tér folyamatos fejlődése és az egyre növekvő reklámzaj arra sarkalja az online hirdetési iparágat, hogy újabbnál újabb, egyedibb, látványosabb formátumokat fejlesszen le annak érdekében, hogy a hirdetők hatékonyan tudják eljuttatni a kommunikációs üzenetüket a célközönségükhöz. Mi – az Infinety Group – minden évben, folyamatosan érkezünk fejlesztésekkel azért, hogy Partnereink megtalálják a számukra leghatékonyabb megoldást kommunikációs céljaik eléréséhez.
Jelen blogbejegyzésünkben bemutatjuk az idei első félévben Ügyfeleink által leggyakrabban használt formátumot, hasonlóan korábbi blogbejegyzésünkhöz, ahol 2022. legnépszerűbb formátumait rangsoroltuk.
5. Filter Wave
A toplista 5. helyezettje a Filter formátumcsaládunk egyik elsőgenerációs tagja, a Filter Wave. A megjelenés lényege, hogy a banneren hullámszerű animáció fut végig megadott időközönként, mely a kreatív széléről visszapattanva kelt még több hullámot. A formátum használatához – ez igaz az összes Filter formátumunkra – csupán egy képre vagy GIF-re van szükségünk és már tudjuk is futtatni a kampányok során.
4. Inspiration 3D
A lista 4. helyére egy folyamatosan visszatérő megjelenés, az Inspiration 3D formátumunk került, ami nem csak látványos megjelenése miatt népszerű, hanem praktikus funkciói is közrejátszanak ebben. A 4 kreatívot támogató formátum a banner zónából kiemelkedve képes automatikusan vagy user interakcióra átfordulni egyik oldaláról a másikra, ezzel több termék vagy USP bemutatását biztosítva. A különböző oldalakhoz egyedi landing page is hozzárendelhető, ezzel növelve az ügyfél oldalán történő aktivitást.
3. Video Olümposz Simple
A bronzérmet egy videós formátumunk hozta el, mely kategóriájában az egyik legeredményesebb megjelenésünk, ha forgalomterelésről van szó. A Video Olümposz Simple formátumunk egyfázisú in-banner videós fejlesztés, melynek USP-je, hogy képi elemmel is ellátható, így egyfelöl jobban brandingelhető a hirdetés, másfelöl szinte minden IAB standard méretben elérhetővé válik, ezért hatékonyabb optimalizációt tud biztosítani a kampányok során.
2. Filter Sparkle
A dobogó második fokára – így a TOP 5-ös listában két pozíciót is magáénak tudva – ugyancsak egy Filter formátumcsaládból származó megjelenés került, a Filter Sparkle, mely a 2022-es teljes éves toplistához képest egy helyet javítva érkezett a második helyre, összesen 6 db kampánnyal lemaradva az aranyérmestől. A banneren csillanó effektet végigfuttató megjelenés prémium hatást ad a hirdetésnek, emellett pedig csupán egy képet vagy GIF-et igényel, így szinte minden kampányban jó választás lehet.
1. Spotlight
A legnépszerűbb megjelenésünk idén – mint a tavalyi teljes évben is – a Spotlight, mely töretlen népszerűséggel van jelen a kampányaink közel 50%-ban. A népszerűségi versenyt megnyerő formátumunk egy statikus vagy HTML kreatívval működő megjelenés, melyre, ha ráviszi a user a kurzort, akkor elsötétül a tartalom, ezzel emeli ki a hirdetést a tartalomból, reklámzajból. Mindamellet, hogy az elsötétedés színe testre szabható, idéntől már van lehetőség teljes hátteres szponzorációs formában is használni (Spotlight+) és videós megjelenésként is kiváló választás lehet.
A portfóliónkban elérhető összes formátum a Showroomunkban működés közben is megtekinthető és minden kommunikációban felármentesen használhatók.