2022 TOP 5 legnépszerűbb formátuma

2023. február 16.

A portfóliónkban elérhető látványos Rich Media megoldások száma évről évre növekszik, melyeket elsősorban a piac által támasztott igények alapján fejlesztjük le, hogy a mindenkori ügyfélelvárásoknak és kommunikációs céloknak megfelelő megoldásokkal járulhassunk hozzá a kampányokhoz.

Ebben a blogbejegyzésünkben a több, mint 80, felármentesen használható formátum közül bemutatjuk azt az 5 megjelenési lehetőséget, melyet a kampányszámok alapján a legtöbbet használtak Partnereink 2022-ben. A listában olyan megjelenések is szerepelnek, melyek évek óta a csúcson vannak, illetve új fejlesztéseknek is sikerült bejutni a TOP 5-be.

5. Layer

 

A tartalom felett megjelenő hirdetési megoldások reneszánszukat élik, egyre több és látványosabb megoldás érhető el a mi portfóliónkban is. A toplista 5. helyére tudott felkerülni a Layer megjelenésünk, mely oldalbetöltődéskor egy 1000x600-as méretben jelenik meg a tartalom felett, ezzel garantált láthatóságot és magas átkattintási arányt magáénak tudva. A megjelenést több, mint 100 kampányban használták Partnereink, melyet minden esetben frequency-vel futtatunk annak érdekében, hogy a hatékony kommunikáció és a felhasználói élmény egyensúlyban maradjon. Hasonló működési elvű formátumaink között olyan megjelenések találhatók, mint a háttérszponzorációval is felruházható Video Superscreen, a mobilon elérhető és unskippable megoldásban is alkalmazható Video SuperSticky vagy épp a csupán statikus képet igénylő mobil layer megjelenésünk, a Full Page Flex.

4. Mayon

 

A toplista 4. helyére (egyetlen kampánnyal megelőzve a Layer formátumunkat) a két kreatív kiszolgálására alkalmas Mayon formátumunk került. A videós kreatívval is párosítható multiscreen megjelenés görgetés hatására fordul át egyik oldaláról a másikra, ezzel felkeltve a felhasználó figyelmét és lehetőséget adva az üzenet átadásra. Az egyszerű anyagleadási paraméterekkel rendelkező formátumunkat image és performance jellegű kampányokhoz is ajánljuk.

3. Filter Sparkle

 

A dobogó utolsó fokára egy tavaly év eleji fejlesztésünk került fel, ugyanis ekkor debütált a Filter formátumcsalád, mely különböző animációs megoldásokkal kölcsönöz egyedi megjelenést a kampányok során. Az idén Filter Winter és Filter Frozen formátumokkal bővült készlet legnépszerűbb darabja a Filter Sparkle volt, mely esetében egy csillanás fut végig a kreatívon, ezzel prémium megjelenést kölcsönözve a hirdetésnek.  A közel 140 kampányban használt formátumunk csupán egy IAB standard méretű statikus képet igényel és már használható is.

2. Inspiration 3D

 

Az ezüstérmet egy olyan formátum kapta, mely évek óta a favoritok között szerepel és 2022-ben közel 180 kampányban bizonyíthatott. A 4 oldallal rendelkező Inspiration 3D formátumunk multiscreen megjelenés, mely user interakcióra vagy automatikusan fordul át egyik oldaláról a másikra. A több termék, USP bemutatására vagy story tellingre alkalmas megjelenésünk minden oldalára akár külön landing oldal is beállítható, így a felhasználó a preferenciájának megfelelően tud a landingoldalra érkezni.

1. Spotlight

 

A „2022 legnépszerűbb formátuma” címet több, mint 210 kampánnyal a Spotlight formátumunk vitte el, mely a piacon egyedülálló működésének és egyszerű anyagleadási feltételeinek köszönhetően jutott a csúcsra. A megjelenés IAB standard méretekkel működik, és ha a felhasználó ráviszi a kurzort a bannerre, akkor a tartalom elsötétedik, ezzel kiemelve a hirdetést a reklámzajból és magából a tartalomból. A formátum idén új fejlesztéseket is kapott, így már videós formátummal is használható, illetve a Spotlight+ esetében az elsötétedés egy teljes háttérszponzorációval helyettesíthető, így téve még lehengerlőbbé a megjelenést.

A portfóliónkban elérhető összes formátum a Showroomunkban működés közben is megtekinthető és minden kommunikációban felármentesen használhatók.