Infinety tervezési standardok – 1. rész

2019. június 26.

Blogunkban számos alkalommal írunk már analitikai kérdésekről, szezonális forgalomelemzésről, és persze formátumokról is. Ezúttal úgy éreztük, érdemes lenne eggyel hátrébb lépni és bemutatni, hogy melyek azok a minden Infinety kampányra érvényes megoldások, melyek képesek bizonyítani meglévő, és leendő Ügyfeleink számára szolgáltatásaink megkerülhetetlenségét. Az alábbiakban bemutatunk tehát három olyan USP-t, vagy, ahogy mi hívjuk: médiatervezési standardot, amely garantáltan közelebb juttatja Partnereinket kommunikációs céljainak eléréséhez.

Rugalmas sitemix

Habár már 9 különböző tematikus csomagunk létezik, egyetlen sitelista sincs kőbe vésve. Mivel minden kampányhoz egyedi oldallistát állítunk össze a hivatalos közönségmérési adatok alapján, ezért kampányaink ritkán futnak két megegyező sitemixen. Az adat alapú, objektív oldaltervezés mellett természetesen előfordulhat, hogy az Ügyfél kizárólag bizonyos tematikájú feleleteken szeretne, vagy kifejezetten 1-1 felületen nem szeretne megjelenni. Az Infinety ezen helyzetekben maximális partnerséget tanúsít. Célunk, hogy a hirdető számára teljesen megfelelő felületeken futtassuk a kampányt amellett természetesen, hogy a megrendelt mennyiségeket le is tudjuk szállítani. Ennek köszönhetően tehát a sitemixek finomhangolására minden esetben nyitottak vagyunk.

Grátisz targetálási beállítások

Tudjuk, hogy a targetálási lehetőségeket nem minden kampánynál, illetve Ügyfélnél lehet problémamentesen használni. Ugyanakkor számos olyan kommunikációval találkozunk már, ahol egyértelműen szükség volt extra, ügyféligényre szabott célzási beállításokra. A talán leggyakrabban használt reklámszerveres célzás, a geotarget nem meglepő módon abban az esetben javasolt, amennyiben a hirdetett termék vagy szolgáltatás például csak egy bizonyos földrajzi helyen elérhető. A geotarget mellett azonban elérhető például az idő alapú target is, ahol a hirdetés csak a nap egy adott időszakában fut. Ez hasznos lehet akkor, ha egy-egy terméket az éjszakai internetezőknek vagy a napközbeni látogatóknak hirdetnénk, vagy például különböző üzenetekkel szeretnénk elérni egy adott célcsoportot munkaidőn kívül és azon belül. További hasznos extra célzási beállítás a böngésző és eszköz alapú targetek, melynek segítségével megoldható, hogy egy applikáció letöltésére felhívó reklám például csak iOS, vagy éppen Android felhasználóknak jelenjen meg. Mivel a sikeres kampány közös célunk, ezért az extra célzási beállításokat grátiszként adjuk Hirdetőink online kampányaihoz.

Felár nélküli Rich Media használat

Több visszajelzés alapján Ügyfeleink ezt az Infinety-sajátosságot kedvelik leginkább. Abban a helyzetben, amikor az egyre szofisztikáltabb kampányok marketingbüdzséjéhez komoly KPI mutatók párosulnak, igyekszünk Partnereinknek azzal is segíteni, hogy a látványosabb megjelenésért nem kell többet fizetniük. A digitális hirdetési szegmens egyik pozitívuma a többi platformmal szemben a végtelen számú megjelenési lehetőség. Szeretnénk tehát, ha a portfóliónkon a Hirdetők ezt maradéktalanul ki is tudnák használni. Showroomunk 70-nél is több formátumának listaára megegyezik a teljesítmény alapú kampányok esetén, vagyis egy sztenderd 300x250-es képi banner ugyan annyiba kerül majd, mint mondjuk a Spotlight, az Inspiration vagy a Shuffle megjelenésünk, a használt méretektől függetlenül.

A tervezési standardok, és a hozzáadott értékek listája itt még koránt sem ért véget; a témát folytatjuk egy következő bejegyzés keretein belül. Amennyiben a fenti lehetőségek bármelyike felkeltette olvasóink érdeklődését, várjuk szíves megkeresésüket a sales@infinety.hu e-mail címen.