Szezonalitás tematikák szerint – sportos tartalmak
2019. június 7.
Márciusi bejegyzésünkben ígéretet tettünk arra, hogy a szezonalitással kapcsolatosan lesz egy sorozatunk, melyben azt elemezzük, hogy egyes tematikákban miként lehet előre tervezhető módon számolni a forgalmi változásokkal egy leendő digitális kommunikáció sikeressége érdekében. Jó hírünk, hogy sikerrel jártunk: alább a sorozat 2. része olvasható.
Korábban az utazási, kikapcsolódási tartalmakkal foglalkozunk, most az aktívabb tevékenységeket feldolgozó tartalmak irányba helyezzük a figyelmet: sporthíreink következnek!
A magyar Barcelona rajongók legnagyobb gyűjtőoldala, napi szintű friss cikkekkel, tartalommal a csapat mindennapjairól, meccseiről. Aktív fórumával, bloggal, videós tartalmakkal, webshoppal válik kimagasló elérésű sportoldallá. Gemius adatok alapján átlagosan havi 930.000 oldalletöltés (PI) és 39.000 egyedi látogató (UV) elérésű site. Hirdetési opcióit tekintve a banneres kihelyezéseken túl lehetőség van tartalmi együttműködésre, szerkesztőségi natív és PR cikkek megjelentetésére is.
Fontos tudnivaló az oldallal kapcsolatban, hogy forgalmának több, mint 80%-a direkt látogató, a fennmaradó szűk 20% pedig vagy a site-hoz tartozó Facebook oldalról, vagy keresőből érkezik, ami érzékelteti az oldal magas minőségét.
Ezen prémium felület hirdetésmegjelenés (AV) és fix/időalapon (TB) vásárolható meg Partnereink számára. Tervezés során mindenképp érdemes azonban egyeztetni Sales munkatársainkkal az aktuális forgalom kapcsán, hiszen vannak kiugró időszakok az oldal életében, ez pedig szinte teljes mértékben a csapat teljesítményének, illetve menetrendjének függvényei: nagyobb rangadók, Bajnokok Ligája mérkőzések, de akár a spanyol válogatott aktivitása is befolyásolja a látogatók számát!
Az oldal minden banneres Rich Media megjelenésünknek helyet tud adni a billboard (970x250) és half page (300x600) méretekig. Ötletmerítéshez bátran ajánljuk az Infinety Showroom meglátogatását!
Az Eurobarca otthont adott már több Intersport, Algoflex, de akár Johnnie Walker kampánynak is!
Télen mindig egy kis meleg idő után vágyunk, nyáron a tikkasztó jó időben pedig inkább hűsölnénk egyet - következzék tehát egy rövid felkészítő tréning a téli sportos hónapokra: lássuk, mit kell tudnunk a Sielok.hu-ról!
Magyarország legnagyobb, síeléssel, téli sportokkal foglalkozó weboldala már hosszú évek óta erősíti médiaportfóliónkat, ahol célcsoport elérés tekintetében a magas státuszú (ESOMAR AB) felhasználók aránya igazán kimagasló (affinitásuk az oldalon 2019.május hónapban 115). Így könnyen érthető, hogy prémium kategóriás termékek/szolgáltatások hirdetésére a Sielok.hu az egyik leginkább keresett felületünk.
Forgalmát tekintve 2 fő pillére a direkt látogatói bázis, illetve a keresőforgalom, amely közel fele-fele arányba osztja meg a forgalmat. A maradék mennyiséget leginkább social és email-marketing teszi ki. Gemius adatok alapján a nyári hónapokban átlagosan 310.000 oldalletöltés (PI) és 100.000 egyedi felhasználó (UV) körüli elérést biztosít az oldal, míg a síszezon alatt, decemberben és február hónapban 2.900.000 oldalletöltés (PI) és 230.000 egyedi felhasználó (UV) a teljesítmény; január hónapban csúcsosodik a forgalom: ekkor átlagosan 5.500.000 oldalletöltést és 385.000 egyedi látogatót szállít a felület. A felvezető és levezető hónapokban (október-november-március) is igen kedvező az elérés, 1.830.000 PI-s és 145.000 UV-s havi átlagot tud felmutatni az oldal (időjárás függvényében azonban a „váratlan hónapokban” is érhetünk el szép eredményeket – erre kiváló példa volt, hogy 2019 májusában egy ausztriai havazás és egy ingyen sípálya belépős hétvége lehetősége is szűk 40.000 plusz egyedi felhasználót hozott az oldalra).
Megjelenési lehetőségeket tekintve Rich Media futtatására alkalmas az oldal, méreteket tekintve is változatos, hiszen az elérhető bannerméreteken túl (250x250, 970x90, 640x360) akár szponzorációs megjelenést is ki lehet helyezni.
A Mercedes-Benz legutóbbi kampányában az Infinety Video Olümposz Simple megjelenéssel használta a Sielok.hu felületét mind desktopon:
És mobilon is:
Amennyiben bemutatott felületeink bármelyike felkeltette kommunikációs céllal rendelkező olvasóink érdeklődését, várjuk szíves megkeresésüket a sales@infinety.hu címen! Amennyiben pedig tartalmával a hazai piac egyik vezető, független médiaportfóliójához szeretne csatlakozni, kérjük vegye fel a kapcsolatot kollegánkkal a portfolio@infinety.hu e-mail címen!
*A cikkben felhasznált adatok forrása: Gemius - DKT prism/explorer 2018/2019