Vezető elérést kínálunk a kereskedelmileg kiemelt célcsoportokban is!

2019. október 16.

Korábbi blogbejegyzésünkben már bemutattuk olvasóinknak prémium long-tail portfóliónk legfrissebb elérési mutatóit, melyek továbbra is vezető pozícióban tartják az Infinety-t a hazai Sales House-ok között. Aktuális elemzésünkben ezúttal azt is megvizsgáltuk, hogy a különböző, kereskedelmileg kiemelt fontosságú célcsoportokban hogyan teljesít portfóliónk a hazai médiapiacon.

Női internetezők

Női, életmód tematikus weboldalainknak köszönhetően long-tail portfóliónk a hazai internetező nők háromnegyedét képes megszólítani. Prémium felületeink egyaránt kimagasló elérési és affinitási mutatókkal rendelkeznek a célcsoportban, közülük is kiemelkedik a havonta átlagosan több mint egymillió látogatót elérő Bien.hu, valamint a célcsoportra 153-as affinitási mutatóval bíró Carrie.hu

Fiatal, 15-29 éves internetezők

A teljes internetező populáció több mint egynegyedét kitevő, 15-29 éves korosztály felhasználóinak elérésére olyan tematikus weboldalakat kínálunk Hirdető partnereinknek, mint a gamerek egyik kedvencének számító Gepigeny.hu, vagy a szeptemberben 16,7 millió oldalletöltést produkáló Sorozatbarat.online.

Főbevásárlók

A karácsonyi időszak közeledtével minden szektor számára egyre fontosabb kérdés, hogy hogyan is tudják elérni azokat a személyeket, akik a magyar háztartások bevásárlásaiért felelnek. Erre a problémára is megoldást nyújthat prémium long-tail portfóliónk használata, mely a főbevásárló internetezők körében is vezető eléréssel rendelkezik a hazai sales house-ok rangsorában. A célcsoportra összesen 43 felületünk mutatott affinitást szeptemberben, élükön a közéleti hírekre fókuszáló Hirklikk.hu-val, valamint a kimozdulni vágyók iránytűjével, a Kirandulastippek.hu-val. 

Elérésünk bemutatásán túl meglévő és leendő Partnereink figyelmébe ajánljuk tematikus csomagjainkat, melyek előre válogatottan, a leggyakrabban elérni kívánt célcsoportok számára tartalmazzák long-tail portfóliónk tematikus tartalmait. Használatukkal a médiatervezésre fordítandó idő lerövidül, miközben az általuk szállított teljesítménymutatókra továbbra is garanciákat adunk, így biztosítva Ügyfeleink digitális kommunikációjának sikerességét. Az Infinety által kínált egyedi, kreatív megjelenési lehetőségek továbbra is interaktívan megtekinthetőek az Infinety Showroom felületén. Ajánlatkéréssel kapcsolatban, és további információkért kérjük keressék kollégáinkat a sales@infinety.hu címen!
Amennyiben pedig digitális médiafelületeit szeretné csatlakoztatni az Infinety vezető elérésű független értékesítési portfóliójába, kérjük keresse bizalommal a médiapartneri kapcsolatokért felelős munkatársainkat a portfolio@infinety.hu e-mail címen!