Az Infinety továbbra is vezető Sales House a női internetezők célcsoportjában

2018. november 10.

Az online hirdetéskiszolgálási piac szereplőinek állandó versenyhelyzetben kell teljesíteniük. A siker egyik kulcsfontosságú mutatója az elérés, amely a sales house-ok és a kiadók piaci határozza meg a hazai digitális térben. Az Infinety –elérési mutatók tekintetében is – az egyik legmeghatározóbb szereplője a hazai piacnak, több célcsoportban is vezető eléréssel rendelkezünk a közvetlen versenytársakhoz képest, mely célcsoportok közül ezúttal a női interntezőkét mutatjuk be.

Az Infinety vezető Sales House a nők célcsoportjában

Az Infinety teljes értékesítési portfóliója 73,32%-os eléréssel vezeti a sales house-ok rangsorát a nők célcsoportjában a Gemius – DKT szeptemberi adatai alapján. A közel 2,5 millió internetező megszólításában nagy szerepet játszanak az olyan női tematikus weboldalaink, mint például a bien.hu, a tippeknoknek.hu vagy az informed.hu. Az affinis site-ok számát nézve az Infinety 58 weboldalával még a nagyobb eléréssel rendelkező kiadókat is magasan felülmúlja ami a portfólió diverzitását és a kínálat szélességét illeti.

Exkluzív női felhasználók az Infinety-nél

Az exkluzív elérési mutatók is sokat árulnak el egy portfólió valódi értékéről. Az exkluzív elérés fogalmát a következőképpen definiálhatjuk: „A” weboldal számára az a látogató számít exkluzívnak „B” weboldallal szemben, aki csak „A” weboldalt látogatja, „B”-t viszont nem. Az a látogató, aki „A” és „B” oldalt is követi, mindkét oldal számára megjelenik elért felhasználóként, de egyiknek sem jelent exkluzív elérést. (A témában ajánljuk korábbi bejegyzésünket is).

Kíváncsiak voltunk arra, hogy a sales house-ok és kiadók hogyan teljesítenek szeptember hónapban az exkluzív elérés tekintetében. Rövid elemzésünkben a piaci top 10 szereplőjének elérését vizsgáltuk az Infinety-hez képest.  Hirdetőink számára jó hír, hogy az Infinety átlagosan több mint 1 millió exkluzívan elért egyedi felhasználót képes felmutatni a versenytársaival szemben, míg a versenytársaink az Infinety-hez viszonyítva mindössze 200 ezret átlagban. Az adatok alapján elmondhatjuk, hogy az Infinety exkluzív elérés tekintetében is a piac egyik legerősebb szereplője, bátran ajánljuk tehát portfóliónkat Hirdetőink számára a kampánycéljaik megvalósításához.