Gyors reach építés az Infinety portfóliójával

2020. január 8.

Újabb kihagyhatatlan érvet ajánlunk az Infinety portfóliója mellett! Gyors és eredményorientált médiatervezéshez ajánljuk networkünk teljesítményét, mely akár egy 1 hetes kampányidőszak alatt is képes elérni a kereskedelmileg fontos célcsoportok nagy százalékát. Ide értve a hazai női internetezők 44,9%-át, a fiatalok (15-29 évesek) 39,7%-át, és a magas (ESOMAR AB) státuszú internetezők 43,8%-át! Összehasonlításképpen, bejegyzésünkben az Infinety prémium long-tail portfóliójának teljes, havi eléréseit is megmutatjuk a fentebb említett célcsoportokban.

Milyen előnyökkel jár a gyors Reach építés?

Figyelemfelkeltő, többnyire awareness fókuszú kampányok, vagy szezonális kommunikációk esetén, amikor rövidebb tervezési idő és kampányidőszak áll rendelkezésre, kifejezetten ajánljuk a nagyobb fokú lefedettség garantálása érdekében teljes portfóliónk használatát, mellyel, a legfrissebb Gemius - DKT közönségmérési adatok alapján, közel 1.5 millió női internetező érhető el 1 hét alatt. Mindezt kizárólag olyan, kimondottan női tartalmainkkal vagyunk képesek leszállítani, melyeken több mint 80%-os a célcsoport közönségösszetétele: tippeknoknek.hu (nők aránya: 99,23%); hajraegeszseg.hu (nők aránya: 94,71%); meska.hu (nők aránya: 92,11%); carrie.hu (nők aránya: 87,69%). Bien.hu oldalunk pedig akár önmagában is alkalmas arra, hogy rövid idő alatt kimagasló elérést biztosítson a női célcsoportban, hetente átlagosan közel 300 ezer női internetező megszólításával.

Milyen vásárlási metódust célszerű választani reach építő kommunikáció esetén?

Az Infinety-nél garantáltan a legköltséghatékonyabb vásárlási módot ajánljuk Hirdetőink számára, mivel a médiapiacon elterjedt metódusok szerint, illetve egyedi módon, az Ügyfél kampánycéljának megfelelő – akár kizárólagosan, az adott kommunikációhoz kialakított –, metrika mentén tervezünk Partnereinknek. Amellett, hogy reklámmegjelenés (ad-view, AV), kattintás (click-through, CT) és idő-alapon (time-based, TB) is menedzselünk digitális kommunikácókat, az Infinety-nél a márkaismertség számszerű növelése érdekében van lehetőség egyedi látogató (unique visitor, UV) alapú vásárlásra is, melyben – az adott célcsoportra célzottan –, kizárólag az elért, egyedi felhasználók után keletkezik költség. Minden ilyen esetben már az ajánlatadás során előre kalkulálunk egy garantált felhasználómennyiséget, így a Hirdető üzenete garantáltan eljut a meghatározott számú közönség számára.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük vegye fel a kapcsolatot érékesítéssel foglalkozó kollegáinkkal, akik a sales@infinety.hu címen állnak rendelkezésre!

A bejegyzésben hivatkozott adatok forrása: Gemius - DKT 2019.12.02-2019.12.29 (heti átlagok), valamint Gemius – DKT 2019.12 havi adatok.