Begyújtotta a rakétákat a Colore.hu női zászlóshajónk

2022. február 18.

A tavaly januárban, frissen indult Colore.hu női tematikus portálunk januárban átlépte a 375 000 egyedi látogatót, ezzel a legnagyobb elérésű dedikáltan női fókuszú weboldallá lépett elő a portfóliónkban.

Míg az első, 2021 márciusi Gemius adatok még egy maroknyi, de elszánt 884 főt számláló olvasótábort mutattak, addig az év végére már 225 000 főnél is több felhasználó olvasta a Coloré cikkeit.

A mennyiségi ugrás mellett a minőségi mutatók sem maradnak el. Az site továbbra is tudatosan kerüli a brand safety szempontból kifogásolható tartalmak gyártását, rendelkezik 70%-nál is magasabb láthatóságú hirdetési zónával, így ad verification szempontból tökéletes hirdetési környezet a női-főbevásárló célcsoportra célzó hirdetők számára. 80-nál is több, felár nélkül használható Rich Media és videós formátumunk mindegyike elérhető az oldalon, ezzel garantáltan látványos kommunikációt kölcsönözve a márkának. A tapasztalt szerkesztői gárda kimeríthetetlen kreatív munícióval rendelkezik content marketing kampányokhoz (melyeket az Infinety portfólió ereje még hatékonyabbá tesz), ezek 1-1 cikktől egészen hónapokon átívelő, intenzív kooperációig terjednek, illetve rendkívül széles témaspektrumot fednek le (egészség, család, baba-mama, divat, lakberendezés, utazás és szabadidő, üzlet és karrier, autó-tech).

A látogatottsági összetételt vizsgálva egyértelmű, hogy nem csak szeretné megcélozni a női célcsoportot, hanem el is éri azt. Az utolsó negyedéves látogatottsági adatok alapján a látogatók arányát tekintve minden top tematikus versenytársat legyőzött a nők (75% audience share), az AB státuszú nők (25% audience share), az 50+ ABC nők (33% audience share) és a főbevásárlók (66% audience share) célcsoportjaiban.

Amennyiben az oldal felkeltette érdeklődését, úgy várjuk megtisztelő ajánlatkérését a sales@infinety.hu címen.

Jó böngészést kíván az Infinety és a Colore.hu csapata!