Szezonalitás tematikák szerint – Utazás tavasszal, nyáron és ősszel
2022. január 7.
Lassan három éve indítottuk útjára sorozatunkat egy akkor felkapott és aktuális tematikával, az utazással. Az elmúlt három év rengeteg változása (mind az utazás online megjelenésében, mind pedig a világban lezajlott eseményeket illetően) indokolttá teszik, hogy újra kinyissuk ezt a témát és bemutassunk két olyan oldalt a portfolióinkból, amelyek majd a tavaszi és nyári szezonra a legjobb választások lehetnek.
Az utazás szerelmesei között nincs olyan, aki ne ismerné, ne látogatná rendszeresen az Utazómajom weboldalát. Az elmúlt évek során mind tartalmi, mind pedig tematikai bővülés volt látható a website-on. A legjobb utazási ajánlatok mellett immáron van lehetőség belföldi és külföldi élménybeszámolók, szálloda értékelések elolvasására, a legjobb tippek elsajátítására, de akár közvetlen utazásfoglalásra is. Az Utazómajom közössége jelentős gyarapodáson ment keresztül. Tavaly júliusban a járványhelyzet ellenére 1.811.000 oldallátogatást és majdnem 400.000 egyedi látogatót tudhatott magáénak a portál.
A korlátozások remélhető feloldásával 2022 nyarán sokkal több lehetőségünk lesz a külföldi kikapcsolódásra, vakációra, és várhatóan az utazomajom.hu forgalma nemcsak eléri, de minden bizonnyal meghaladja a korábbi évek csúcsát. A legjobb nyári és kora őszi időszakokban az oldal heti szinten akár 200 ezer feletti megjelenést is biztosíthat a potenciális hirdetők számára, mindezt a legnépszerűbb Billboard, Halfpage, vagy akár Wideboard méretekben asztali gépen, és 300x250-es kiterjedésben mobilon.
A közelmúlt járványhelyzetének utazási korlátozásai meglehetősen felerősítették a belföldi turizmust Magyarországon. Egy erre specializálódott, feltörekvő oldal a kirandulastervezo.hu, melynek fő profiljai hazánk legszebb látnivalóinak, legkedveltebb és legizgalmasabb kirándulási célpontjainak bemutatása. A június közepén útjára indított website szinte minden hirdetési méretben (elsődlegesen: 970x250, 640x360 és 300x600, de olyan egyedi formátumokban is, mint a 468x60 és a 468x120, vagy a 782x90 és a 970x90) rendelkezésre áll a kampányok számára. Emellett az egyre növekvő elérését bizonyítja, hogy december utolsó előtti hetében 26 ezres látogatottságot hozott, nyár óta folyamatosan emelkedő tendenciával.
A belföldi turizmus, a túrázás és a kirándulások tavaszi szezonjának beindulásával az oldal várhatóan még inkább népszerű és látogatott lesz. A késő tavaszi, nyári és őszi hónapokban igazi favorit lehet akár időalapú kampánytervezéshez, akár teljesítményalapú kampányok részeként.
Amennyiben bemutatott oldalaink bármelyike felkeltette digitális kommunikációs céllal rendelkező olvasóink érdeklődését, várjuk szíves megkeresésüket a sales@infinety.hu címen! Amennyiben pedig tartalmával a hazai piac egyik vezető, függetelen médiaportfóliójához szeretne csatlakozni, kérjük vegye fel a kapcsolatot kollegánkkal a portfolio@infinety.hu e-mail címen!