Megérkezett az időjárás alapú, automatizált geotargetálási szolgáltatásunk!

2024. március 5.

Sokszor mondjuk, hogy a digitális hirdetési szektor egyik legvonzóbb előnye az óriási célzás-eszköztár. Ilyenkor általában demográfiára, user érdeklődésre vagy weboldal tematikára gondolunk (nem véletlenül). Létezik azonban a hirdetők azon – nem is annyira niche – szegmense, amelyek kifejezetten könnyen hozhatóak asszociativ viszonyba az aktuális időjárással.

A széldzsekire szeles időben, D vitaminra napfényhiány esetén, naptejre pedig pont, hogy tűző napsütésben van szükségünk. Az időjárás alapú geotargetálás termékünk lehetővé teszi, hogy a hirdetők ott és akkor (és csak akkor) jelenjenek, meg, amikor a múltbéli, jelenlegi vagy jövőbeli időjárási viszonyok megfelelően a márka kommunikációja szempontjából.

Hogyan működik?

A pontos előrejelzésről az AccuWeather gondoskodik, jelenleg 60 percenkénti frissüléssel látjuk, hogy hol-milyen idő várható. A WeatherAds szolgáltatást implementáltuk mind a klasszikus display, mind a programmatic kampányokba, így gyakorlatilag minden csatornán elérhető a technológia. Megadjuk, hogy milyen időjárási, úgynevezett triggerekre figyeljen a rendszer, és azok alapján fog futni / állni a kampány. Például csak azokban a városokban szeretnénk kampányt futtatni, ahol a következő 5 nap esőzés és 10 fok alatti hőmérséklet várható. Jól fognak mutatni a Neo Citran bannerek.

Milyen triggerek érhetőek el?

A rendszer – jelenleg – az alábbi alapértelmezett időjárási viszonyokat kezeli, eső, hó, napfény, felhőzet, szélerősség, páratartalom, légnyomás, UV index, realfeel (valós időjárási érzet), villámlás, vihar, ömlő eső, köd, hurrikán, tornádó, jéz, jégeső, ónos eső

Milyen extrákat tudunk még nyújtani?

Az összes Infinety extrát: felár nélküli rich media, viweability garancia és IAS ad verificaion (brand safety és valid traffic guarantee). Külön javasoljuk, hogy a hirdetők használják ki a 100+ formátumunk adta lehetőséget, nagyon szellemes és kreatív megjelenés az, amikor kint havazik, és a felhasználó a Winter Filter formátumunkkal látja a kampányt.

Ez milyen plusz energiabefektetést igényel a megrendelői oldalon?

Semmit, a kapott árajánlat már tartalmazni fogja a teljes technológiai költséget, nincsenek utólagos, váratlan kiadások.

Kérdés vagy ajánlatkérés örömmel várjuk a megkeresést a sales@infinety.hu címen.

Napfényes napot kíván az Infinety csapata!