Új rich media fejlesztéseink bemutatása - I. rész

2022. február 11.

Tavaly novemberben írtunk arról, hogy miért népszerűek a Rich Media megjelenések, és miért ajánljuk ezeket a még sikeresebb kampányfuttatáshoz. A számos attraktív megjelenésű és hatékony formátumot tartalmazó eszköztárunkat idén is bővítettük, frissítettük, hogy újabb különleges bannerek futtatásával tegyük egyedivé és utánozhatatlanná Ügyfeleink kampányait. Ebben az írásunkban négy új fejlesztésünket mutatjuk be, melyek már elérhetőek minden partnerünk számára, hogy ezekkel is még inkább javítsuk a kreatívok teljesítményeit.

Video SuperScreen

A Video SuperScreen egy layer típusú, videós formátum, mely biztosan nem kerüli el a felhasználók figyelmét. Az ablak, melyen a videó található opcionálisan bezárható (de tetszés szerint az is beállítható, hogy néhány másodpercig mindenképp a képernyőn maradjon), maga a lejátszás pedig szüneteltethető, előre és hátra tekerhető, valamint a hangerő is szabályozható. A videó mögött egy, a tartalomhoz illeszkedő háttér kap helyet, mely szintén kiemeli az anyagot, és lehetőséget ad több különböző kreatívtípus kombinációjára. Ezt a formátumot ajánljuk mindazoknak, akik erőteljes, megkerülhetetlen megjelenést szeretnének biztosítani kampányuknak, és mindezt egy esztétikus, videós megjelenés formájában tennék meg.

Video SuperScroll

Egy másik új fejlesztésünk a Video SuperScroll, mely hasonlóan remek választás lehet videós anyagok megjelenítéséhez. Ez egy méretet változtató bannertípus, mely görgetés hatására nyílik ki. Amint a felhasználó a hirdetési felülethez ér, a banner függőleges irányban kinyílva jelenik meg, és a videó lejátszása automatikusan elindul. Az ablak itt is a jobb felső sarokban bezárható, az előző formátumhoz hasonlóan, a hangerő szabályozható, és a felhasználó szabadon tekerhet bele a videó lejátszásába. Ezt a formátumot kifejezetten cikkekben való elhelyezéshez, tartalomközi bannernek ajánljuk, hiszen szép animációval jeleníti meg az ide szánt kreatívokat, és várhatóan magasabb CTR arányt, így több kattintást eredményez.

Video SuperSticky

A fent részletezett két videós formátum után felmerülhet a kérdés, hogy az egyre népszerűbbé váló mobil platformokon milyen megoldás lehet hasonló eredmények elérése érdekében? Erre fejlesztettük ki a Video SuperSticky-t, mely reszponzív formátumként, a készülék kijelzőjének szélességéhez igazodva jelenik meg a weboldal tartalma felett. Mobil eszközökön még magasabb átkattintási arány várható a formátummal, ráadásul opcionálisan az is beállítható, hogy bizonyos időtartamig ne legyen bezárható a banner. Ez a fejlesztésünk kifejezetten jól kiegészíti az előző két bekezdésben taglalt desktop verziókat, és ajánljuk azoknak, akik nem csupán asztali gépen, vagy laptop eszközökön szeretnének hasonló videós megjelenést.

Sticky Slider Mobile

Egy másik, mobil eszközökre szánt idei fejlesztésünk a Sticky Slider Mobile, mely egy kétfázisú megjelenést biztosító formátum. Az első fázisban 480x120 pixel méretben jelenik meg a banner a kijelző aljához „ragadva”, egy pattogó effektus kíséretében. A második fázis a felhasználó interakciójának hatására, azaz koppintás után jelenik meg, és így a kreatív egy full page layer megjelenéssé változik, melyben lehetőség van bővebb szöveges anyag elhelyezésére is, vagy a figyelemfelkeltő első ütemű megjelenés részletezésére. A második, teljes kijelzős kreatív bezárása egy, a jobb felső sarokban található „X” gombbal lehetséges. Ezt a Rich Media formátumunkat ajánljuk azoknak, akik még jobb teljesítményt szeretnének elérni videós, mobil eszközökön történő kampányfuttatás esetén, valamint azoknak, akik egy újfajta animációval színesítenék egyébként is interaktívnak szánt kampányukat.

Formátumainkat minden kampánytípus esetén teljesen felármentesen biztosítjuk partnereink számára, melyeket működés közben a Showroom-unkban lehet megtekinteni. Bármilyen felmerülő kérdés kapcsán pedig örömmel várjuk a megkereséseket a sales@infinety.hu email címre!