Kampánymenedzsereink kedvenc bannerformátumai - 3. rész

2017. december 28.

Szakmai és szubjektív szempontok alapján szeretnénk egy rövid, 3 részes összeállítás keretében bemutatni az Infinety kampánymenedzsereinek legkedveltebb bannerformátumait. Az első rész itt, a második rész pedig ide kattintva olvasható.

Inspiration 3D

Az inspiration 3D megjelenésünk rendkívül népszerű az ügyfeleink körében. Könnyen elkészíthető, hiszen csak 4 db jpg kép vagy 4 db HTML kreatív szükséges hozzá a kívánt bannerméretben, viszont kiemelkedően látványos, ezért jótékony hatással van a kattintási arányra (CTR). A statisztikáink alapján körülbelül plusz 0,1% CTR-t tesz hozzá a sima képes beágyazott megjelenésekhez átkattintási teljesítményéhez képest. Az inspiration 3D 4 oldala kiválóan alkalmas több termék bemutatására, vagy egy termék, részletesebb több oldalról való prezentálására. Kiváló megjelenés!

Prospect

A régi motoros inspiration 3D bemutatása után egy frissebb, de annál szebb megjelenésről írunk. A megjelenés első fázisa egy 300x600-as méretű kreatív, ami csalogatóan animálva, enyhén nyitogatja magát. Ha a kurzort a 300x600-as méret fölé visszük, akkor hatalmas, 900x600-as méretre nyílik ki. Ekkora területen még a legnagyobb akciók is elférnek! A Prospect átlagosan 0,2-0,3-as CTR-el fut, ami azért számít kiemelkedően jó értéknek, mert csak a második userinterakció, tehát a nyitott állapotra történő kattintás számít CT-nek. De ne is fecséreljük tovább a szót, inkább nézzük meg a megjelenést élőben, egy aranyhajú lány segítségével.

Video Mont Blanc

A Video Mont Blanc egy videós megjelenés, aminek az első fázisa a képernyő bal oldalán, egy kis buborékban jelenik meg. Nagyon hatékony, mivel nem megszokott látvány és nem is zavaró. Ha valaki kíváncsi a tartalomra (márpedig az izgalmas megjelenés miatt kíváncsiak rá a felhasználók), akkor két fázisban nagyítható a videó, az utolsó fázisban teljes nagyságában élvezhetjük az elénk táruló mozgóképet. Az első fázis átlagos megnyitási aránya kiemelkedő 0,7% körül szóródik, míg a landingre jutás 0,1-0,2-es CTR körül alakul. Itt mindenképpen figyelembe kell venni, hogy már csak a második, vagy harmadik interakció után kattint a landing page-re a felhasználó.