Ismerd meg az Infinety csapatot! – Kátai Erika, Senior Agency Sales Team Leader

2023. október 18.

Szeretjük kollégáinkat, és büszkék vagyunk rájuk, ezért hónapról-hónapra mini-interjú formátumban be is mutatjuk őket. Elsőnek Kátai Erika, Senior Agency Sales Team Leader kolléganőnk gondolatait olvashatjuk, aki kilencedik éve alapember a csapatunkban. Olyan top ügynökségeket szolgál ki naponta, mint a Mindshare, az EssenceMediacom, a Wavemaker vagy épp az MMS.

Hogyan kerültél a céghez?

A Facebookon egy álláskereső csoportban bukkantam a hirdetésre, amire azonnal jelentkeztem is. De, ami a csavar, hogy én kampánymenedzsernek jelentkeztem az Infinety-hez, így az interjú is úgy zajlott először, hogy én egy kampánymenedzser jelölt vagyok. Aztán a 2. körön jelezték felém, hogy szerintük jobb lennék a sales területen, lenne–e kedvem hozzá! Bevallom megijedtem, a lehetőségtől, de igent mondtam rá, azóta eltelt 8,5 év és ez egy jó döntés volt!

Mi a legnagyobb kihívás most a munkádban?

Én azt gondolom, hogy az ember sosem lehet teljesen elégedett a teljesítményével és a tudásával, vannak olyan területek, skillek, amikben úgy érzem fejlődnöm kell, ilyen például a time management, makro szemléletmód, ezeknek az implementációja a hétköznapokban az, ami nekem kihívást okoz. Illetve ami mindig kihívás, de ez a legjobban eső kihívás, hogy a hozzám tartozó Ügyfélkör mindig maximálisan elégedett legyen a tőlünk kapott szolgáltatással, és szeressenek velünk együtt dolgozni!

Mennyit változott a piac azóta, hogy itt dolgozol?

Több mint 8 év alatt rengeteget, nyilván. Amikor elkezdtem itt dolgozni, akkor a programmatic kevésbé volt ismert, 2015 2. felében már az RTB, mint fogalom fölmerült, hiszen akkor már projekt szinten foglalkoztunk az automatizált kampányok adta lehetőségével sales house oldalon. Mára ez a mindennapi sales része (és a teljes cégnek is), illetve évekig dolgoztam abban a hitben, hogy talán „a jövő év az végre a mobil éve lesz”! A piac rengeteget változott, nem csupán az online médiamixet, hanem az vizsgált mutatókat tekintve is, hiszen rengeteg új szereplő (pl. Ad Verification szolgáltatók) lépett a piacra, illetve változtak a felhasználói szokások, amire médiaoldalon nap, mint nap reagálnunk és ez által fejlesztenünk kell.

Mire vagy a legbüszkébb?

Annak idején, amkor idejöttem az Infinety-hez, akkoriban más volt a szervezetünk működése, a sales csapat feladatköre nem volt ennyire szerteágazó, mint most. Az évek során folyamatosan egyre több területen (mint pl. stratégia alkotás, termékfejlesztés) kaptunk szabad kezet. Büszke vagyok a csapatunkra, mind a (teljes)céges, mind pedig a sales csapatra, hiszen az évek során azt gondolom folyamatosan helyt tudtunk állni, amikor a piac adott esetben nehezebb kihívások elé állított minket (ilyen például a viewability). Büszke vagyok arra, hogy egy olyan csapatban dolgozhatok, ahol mindenki nyitott a fejlődésre, az új technológiák megtanulására. Azt hiszem nem feltétlen az egyéni eredményeim fognak el a legjobb érzéssel és büszkeséggel, hanem ez.

Miért szeretsz itt dolgozni?

Alapvetően azért, mert maga a médiaszektor érdekel és már az Infinety előtt is szerettem volna benne dolgozni. Maga a szektor iránt az első munkahelyemen eltöltött évek alatt kezdtem el érdeklődni, láttam, hogy milyen látványos reklámmegjelenéseink vannak (TV, online, köztér stb.), elkezdtem vágyni arra, hogy én is jobban „belássak a kulisszák mögé”, végül az online marketing iparág megismerése jött lehetőségként az Infinety által, és úgy érzem szuper döntés volt a részemről, hogy éltem vele! J Ami miatt még nagyon szeretek itt dolgozni, ők nem mások, mint kollégáim. Többségükkel a kezdetek óta együtt dolgozunk, így egy összeszokott csapat vagyunk. A munkahelyen, ahol az életünk nagy részét eltöltjük, azt gondolom ez egy nagyon fontos szempont. A vezetőség pedig mindig nyitottan, segítőkészen és támogatóan áll hozzánk, nem érződnek a hierarchiák. Ebből kifolyólag a csapatépítők is nagyon jól szoktak telni!

Mivel telik egy átlagos munkanapod?

Minden reggel átnézem, hogy mik a folyamatban lévő ügyek, feladatok, beleértve a határidős projekteket is. Megtervezem a napom, hogy mik azok a feladatok, amikkel mindenképpen végeznem kell aznap. Ezt követően általában tárgyaláson veszek részt egy ügyféllel. „Üres járat” ritkán van, hiszen salesesként a telefon viszonylag gyakran rezeg, illetve nagyon sok e-mailes egyeztetés történik a folyamatban lévő kampányokról, és természetesen az újakról is! Szinte mindennap beesik egy-egy sürgős ügy is, hogy az újra tervezés se maradjon ki a napból!

Mi a legemlékezetesebb Infinety pillanatod?

Érdekes, de amikor elgondolkodtam ezen a kérdésen, hogy milyen választ is adhatnék, annak ellenére, hogy lassan 9 éve dolgozom itt, nem az elmúlt pár évből jutott eszembe a legemlékezetesebb pillanat, hanem pont, hogy az elejéről. Nekem 8,5 évvel ezelőtt az Infinety-hez jönni dolgozni, egy hatalmas változást hozott az életembe, és egyben pályaváltásként is funkcionált, hiszen trade marketing területről váltottam sales területre. Nyilván az ember tart tőle, hogy nem fog tudni helytállni, ezért mi más lenne az első megerősítés, hogy van remény, hogy sikerüljön, amikor megérkezik az első komolyabb összegű megrendelés. Ez egy Volvo kampány megrendelése volt, látványos Rich Media megjelenésekkel, akkoriban ez még egy komplexebb kampánynak számított.

Melyik a kedvenc filmed vagy sorozatod és miért?

A kedvenc sorozatom nem rég nyerte el nálam ezt a címet, ugyanis ez egy viszonylag friss alkotás, a Fehér Lótusz, ami egy dráma, alapvetően több szálon fut, a szálak néha összeérnek... szerintem zseniális, ennél többet nem írnék róla, érdemes megnézni!

Hogyan töltöd a szabadidődet?

Hétköznapokon a szabadidőm nagy részét a sportolás tölti ki, lassan 1 éve beleszerettem a funkcionális edzésbe. Emellett nagyon szeretek sütni, főzni, utazni, illetve képezni magam, most éppen a Photoshop csodálatos világát fedezem fel.