Inspirációk egyedi bannermegjelenésre: válogatás interaktív megoldásokból

2020. április 9.

Egyedülálló formátumainkat igyekszünk időről időre blogbejegyzés formájában is bemutatni, mellyel elsődleges célunk, hogy felfrissítsük az emlékezetet pár igazán különleges megjelenési lehetőségünk kapcsán. Bízunk benne, hogy interaktív rich media formátumaink bemutatója hasznos segítséget nyújt Ügyfeleinknek a kampánytervezések során.

Spotlight – amivel mindenképp célba ér az üzenet

A formátum körül minden tartalom elsötétül, ha a felhasználó a kurzort a banner fölé viszi, kiemelve a kreatív megjelenést és növelve annak hatékonyságát is az üzenetátadásban. Figyelemfelkeltő, hiszen a fókuszt minden másról elviszi és csak a bannerre irányítja. A látványosságot még jobban növelheti, hogy a banner normál képanyagok mellett html kreatívval is futtatható:

2face – fordítsd oda a másik bannered is!

2face formátumunk egy kétfázisú megjelenés, amelynek felhasználási lehetőségei igen szerteágazók: történet, vagy több termék és üzenet bemutatása mellett összehasonlító funkcióval is bírhat, illetve jellemzően az egyik legnépszerűbb formája egy arculat- vagy termékmegújulás esetén a régi és új tartalom egymás mellé állítása.
Az üzenetek láthatóságát egy csúszka segítségével tudjuk állítani, ezzel interakcióra bírva a usereket, illetve lehetőséget adni nekik, hogy egy bannerhelyen egyszerre több tartalommal is találkozzanak:

Rotate – ezzel megmutathatod minden oldalad

Méltán népszerű inspiration rich media formátumkészletünk újabb variánsa, amely 2019 óta érhető el portfóliónkon. Ha storytelling, egyszerre több termék/szolgáltatás, edukációs jellegű tartalom bemutatása a cél, ez a megjelenés is kiválóan alkalmazható. Leadási paramétereiben megegyezik minden más inspiration 3D formátumhoz kapcsolódó anyaggal, így igény szerint választható ez a megoldás is megjelenítésre. Bemutató bannerünkön egy összehasonlító célzatú kommunikációra lett felhasználva a Rotate:

Shuffle – uralja a káoszt

Shuffle formátumunk megjelenésében elsőre furcsának tűnhet, hiszen a futtatott kreatívot először teljesen összekeveri, hogy majd a felhasználóra (vagy épp az időre) bízva rendet tegyen a banneren és összeálljon a kép – hover over-re fog újra „egyesülni” a rich media sablonunk által összekuszált tartalom. Üzenet tekintetében ez a formátum csak egy kreatívot tud befogadni; lényege inkább az interakcióra való ösztönzésben teljesedik ki, hiszen ezzel a látszólagos rendszertelenséggel kelti fel a figyelmet a böngésző felhasználóknál. Amennyiben célunk a nem szokványos megjelenés, úgy ez lesz a megfelelő rich media hozzá.

Mayon – görgess csak!

A mayon formátumunk sokáig csak mobil platformra volt elérhető, desktop párját 2018-ban tettük elérhetővé, azóta is töretlen népszerűségnek örvend megrendelőink körében. Annyiban eltér a fenti példáktól, hogy ennek esszenciája nem a banner direkt „piszkálásában”, hanem az általános felhasználói szokásokban rejlik.

A mayon a böngészőben görgetésre a horizontális tengelyén átforduló két elemű rich media, amely így normál tartalomfogyasztás mellett is működik, hiszen ahogy a user halad az adott cikk olvasásában, úgy fog egyik oldaláról a másikra átfordulni a kreatív a zónában.
Alkalmas több üzenet átadására, összehasonlító kommunikációra, valamint storytelling funkciókat is el tud látni megfelelő kreatív tartalom mellett mind desktopon,

mind pedig mobil felületen:

Amennyiben szeretne többet megtudni a fenti formátumainkról, akkor kéjrük keresse fel több, mint 70 rich media formátumot felsorokoztató Showroom-unkat vagy vegye fel a kapcsolatot az értékesítésért felelős munkatársainkkal a sales@infinety.hu címen!