Amikor a kreatív találkozik a formátummal – válogatás a legötletesebb kampányokból

2021. április 28.

Óriási figyelmet fordítunk arra, hogy Hirdetőink az elképzelt kommunikációs stratégiájukhoz a lehető legtöbb Infinety formátum közül tudjanak választani, ennek érdekében évente több alkalommal fejlesztünk új megjelenéseket. Többszáz szép kreatívot futtathatunk a portfóliónkon Ügyfeleink jóvoltából, de vannak olyan esetek, amikor a formátum és a kreatív üzenet egyszerűen tökéletesen passzolnak egymáshoz. Ezekből a katartikus találkozásokból szeretnénk bemutatni néhányat.

Triple Window – Ristorante

A Triple Window, vadonatúj formátumunk, mely egy olyan interaktív megjelenés, ahol, ha a kurzort a bannerben elhelyezkedő körökre irányítjuk, akkor azok átfordulnak egy másik képre. Az animáció visszafelé is működik, ha elmozdítjuk a körről a kurzort, a kép visszavált az előző fázisra. A Ristorante csodásan kihasználta a banner adottságait: a körökből tálakat formázott, melyeken a második fázisban megjelent egy-egy szelet pizza, ezek közül választásra ösztönözve a usert.

 

Scratch – Budmil

A Scratch két banner megjelenítésére alkalmas a formátum. A játékosságra, bevonódásra építve a user a kurzorja segítségével tudja "lekaparni" a felső kreatívot, ezzel megjelenik az alatta lévő kreatív a kampányüzenettel. Ezt a formátumot használta a Budmil is a téli kabátok kommunikációjához, ahol a jeget kellett lekaparni egy jégkaparó segítségével. A megjelenés során a kurzor ikonja változtatható annak megfelelően, hogy éppen milyen grafikus elem illik legjobban a kampányhoz. 

 

2Face – Ofotért 

Két kreatív kiszolgálására alkalmas bannerünk a 2Face, melynél a felhasználó egy csúszka segítségével válthat a kreatívok között, ezzel tulajdonképpen a „múlt-jelen”, a változás bemutatására alkalmas a kreatív. A felépítése testhezálló akkor, ha a Hirdető valamilyen szembeötlő változást kíván bemutatni a felhasználóknak. Az Ofotért kommunikációja esetén tökéletes választás volt, hiszen könnyedén szemléltethető vele, hogy az igazán jó szemüveg személyre szabott, illik a viselőjéhez, és nem utolsó sorban öltöztet is. 

 

2Face - Venom

A 2Face bannerünket azonban nem csak az Ofotért használta tökéletesen. A Venom című film csapata sem hagyhatta ki azt a ziccert, melynél a Tom Hardy és Venom kreatívjai egymáson szerepelve mutatták be a filmben történő átalakulást, mindezt a user bevonásával.  

 

Spotlight – Opel

A Spotlight formátumunk körül elsötétül a tartalom, ha a felhasználó a kurzort a banner fölé viszi. Ezzel felkeltve a user figyelmét, hiszen a fókuszt minden másról elviszi és csak a bannerre irányítja. Azonban az Opel kihasználta a formátum adta lehetőségeket: az elsötétülés színe megváltoztatható, melyhez csupán egy hexa kód szükséges. Ezt kihasználva, az autó színével megegyezik az elsötétített háttér. 

 

A fenti rövid bemutató természetesen a teljesség igénye nélkül készült, hiszen a Showroomunkban jelenleg 80-nál is több formátumunk áll a Hirdetők rendelkezésére, és ez a szám csak növekszik. Fontos, hogy mindig a piaci igényeknek megfelelően szeretnénk fejleszteni, így amennyiben egy-egy koncepcióhoz nem található megfelelő formátum, úgy lefejlesztjük azt!