Feliratkozás hírlevélre

5 érv a mobilra optimalizált kommunikáció mellett

2017 július 20.

A desktop képernyő mellett érdemes kisebb screenre optimalizált megjelenéseket is használni a digitális médiakampányokban. 5 érvet mondunk, melyek a multiscreen - azon belül a mobil kampánykommunikáció - mellett szólnak! Egyre több felhasználó szólítható meg kizárólag mobil platformon keresztül A hazai internetezők 75%-a elérhető mobileszközön, ami mintegy...

Tovább olvasom

Az Infinety 2017-ben is vezető Sales House

2017 július 1.

Teljes értékesítési portfóliónk a hazai internetezők 66%-át, havonta átlagosan 3,8 millió egyedi látogatót ér el, stabilan megőrizve vezető Sales House pozíciónkat 2017-ben. Amellett, hogy az Infinety portfóliójával széleskörűen elérhetőek a belföldi internetezők, fontosnak tartjuk a szegmentált elérés hangsúlyozását is a kampánycélok hatékonyabb megvalósítása érdekében. Az Infinety által értékesített médiafelületek minden esetben stabil elérést garantálnak, hosszútávú...

Tovább olvasom

Long-tail portfólió = stabil elérés

2017 június 30.

Néhány gondolat erejéig a digitális kommunikációs kampányok során megszólítandó internetezők célcsoportjait hatékonyan elérő médiafelületek értékesítési oldalát szeretnénk bemutatni, fókuszban a havonta átlagosan 3,8 millió egyedi felhasználót* számláló Infinety-vel, mely stabilan vezető eléréssel rendelkezik a Sales House-ok közt. A hazai teljes internetező populáció közel 70%-át fedi le az Infinety...

Tovább olvasom

Video Olümposz

Kérjük tekintse meg legkedveltebb videós formátumunkat!

Forgalommegoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2017.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2017. Infinety teljes értékesítési portfólió