Feliratkozás hírlevélre

Kampánymenedzsereink kedvenc bannerformátumai – 1. rész

2017 november 6.

Szakmai és szubjektív szempontok alapján szeretnénk egy rövid, 3 részes összeállítás keretében bemutatni az Infinety kampánymenedzsereinek legkedveltebb bannerformátumait. Elsősorban a hirdető számára hatékony megjelenési megoldásokat választottunk, de természetesen nem utolsó szempont a vizualitás és a gyártási költségeket szem előtt tartó praktikum sem. Video Olümposz   Nem csak desktopon, mobilon is...

Tovább olvasom

Mi egy Sales House feladata a Content Marketing kampányokban?

2017 október 20.

Igényes tartalom alapú kampány minden esetben szoros együttműködést kíván meg a hirdetői és a médiaoldal között. Úgy gondoljuk, hogy egy sales house feladata nem merülhet ki a weboldal és a márka közötti közvetítői szerepben: a projekt menedzselésén kívül elvárható, hogy különböző hozzáadott értékekkel járuljon hozzá a kommunikáció sikerességéhez. ...

Tovább olvasom

Magas CTR = Jó kampány?

2017 október 12.

A performance alapú kampányok esetén gyakran az átkattintási arány kerül előtérbe akkor, amikor egy kommunikáció sikerességét kell értékelni. Bár kétség kívül jól mérhető és összehasonlítható mutatóról van szó, úgy gondoljuk, érdemes röviden átgondolni a valódi szerepét. Amennyiben egy kampány során nincs/korlátozott a lehetőség direkt konverziómérésre,...

Tovább olvasom

Video Olümposz

Kérjük tekintse meg legkedveltebb videós formátumunkat!

Forgalommegoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2017.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2017. Infinety teljes értékesítési portfólió