Feliratkozás hírlevélre

Programmatic

A programmatic típusú vásárlás az egyik legdinamikusabban növekvő szelete a hazai reklámtortának. Az adatalapú, automatizált hirdetéskiszolgálás segítségével Ügyfeleink pontosabban és sokrétűbben célozhatnak a kampányaik során, mint valaha. Olyan piacvezető nemzetközi technológiai szolgáltatókkal dolgozunk együtt, mint az Adform, a Google és a Rubicon Project.

Programmatic portfóliónk

A teljes inventorynk elérhető a programmatic piactéren. Ez több, mint 600 hirdetési zónát és havi 150 millió reklámmegjelenést jelent.

Hirdetőre szabott konstrukció

Ügyfeleink az open piacról is hirdethetnek a portfóliónkon, ugyanakkor partnerek vagyunk egyedi private dealek kialakításában is.

Transzparens, nem blind network

A klasszikus display kampányokhoz hasonlóan teljes, site-szintű átláthatóságot és brand safety-t biztosítunk hirdetőink számára.

Erős internacionális háttér

Dedikált csapatunk a legnagyobb nemzetközi szereplőkkel közösen építi és fejleszti a programmatic szolgáltatásunkat.

Végletekig pontos célzás

A programmatic kampány során a hirdető tulajdonképpen nem felületet, hanem látogatót vásárol. A felhasználókról a böngészés közben keletkező értékes adatokat a hirdetést kiszolgáló rendszer felhasználja, így lehetségessé válik nagyon speciális, érdeklődés alapon keletkező célcsoportok megszólítása is.

Automatikus és gyors vásárlás

A médiavásárláshoz nem szükséges előzetes egyeztetés, a virtuális piactéren automatikusan, algoritmus által vezérelten történik a hirdetés kiszolgálása mind a desktop, mind a mobil felületeinken. Természetesen az automatizmus nem egyenlő a sablonossággal: az állandóan elérhető ajánlataink mellett egyedi csomagokat is készséggel állítunk össze Ügyfeleink számára.

Közös tudás

Stratégiai partneri viszonyt ápolunk a legnagyobb hazai multinacionális ügynökségekkel, hogy a közösen szerzett tapasztalatainkkal még tovább emelhessük a programmatic divíziónk nyújtotta szolgáltatás színvonalát.

Partnereink