Feliratkozás hírlevélre

Elemzések, analitika

Az Infinety 2017-ben is vezető Sales House

Teljes értékesítési portfóliónk a hazai internetezők 66%-át, havonta átlagosan 3,8 millió egyedi látogatót ér el, stabilan megőrizve vezető Sales House pozíciónkat 2017-ben. Amellett, hogy az Infinety portfóliójával széleskörűen elérhetőek a belföldi internetezők, fontosnak tartjuk a szegmentált elérés hangsúlyozását is a kampánycélok hatékonyabb megvalósítása érdekében. Az...

Hírek

Nyárindító új oldalaink: életmódblog és pénzügyi oldal egyaránt

Az Infinety portfólió építése nyáron sem áll le! Legújabb oldalainkkal újra Ügyfeleink igényeit szem előtt tartva a social felületen is erős 160gramm.hu életmódbloggal, a nyári családi utazásokat tervezők kedvenc portáljával, a kirandulastippek.hu-val igyekszünk új látogatói bázisra...

Hírek

Nagy elérésű márkák az Infinety-nél 2017-ben is: Randivonal.hu

17 éves fennállása óta 3 millió regisztrált taggal rendelkező társkereső oldallal, a Randivonal.hu-val bővült a portfóliónk. A weboldallal exkluzív targetálási lehetőségek is elérhetőek a felhasználók megadott demográfiai és érdeklődési információi alapján. Továbbá lehetőség van egyéb szűrési paraméterek kialakítására...

5 érv a mobilra optimalizált kommunikáció mellett

2017 július 20.

A desktop képernyő mellett érdemes kisebb screenre optimalizált megjelenéseket is használni a digitális médiakampányokban. 5 érvet mondunk, melyek a multiscreen - azon belül a mobil kampánykommunikáció - mellett szólnak! Egyre több felhasználó szólítható meg kizárólag mobil platformon keresztül A hazai internetezők 75%-a elérhető mobileszközön, ami mintegy...

Tovább olvasom

Hirdetésblokkolási trendek itthon és a nagyvilágban

2017 július 20.

A hirdetésblokkolás kiemelten érzékeny téma a médiaoldal valamennyi szereplője számára. Az Infinety Group-nál úgy gondoljuk, hogy az egyre növekvő veszélyeztetettség miatt nem mehetünk el szó nélkül a jelenség mellett. Ez a blogbejegyzés két fontos forrásból táplálkozik, az egyik a Pagefair® 2017-es „Adblock...

Tovább olvasom

A L’Oreal hitt a contentben

2017 július 20.

A 2015-ös évben megalakult Content Marketing Divíziónknak szerencsére egyre több a tennivalója, tavaly karácsony környékén pedig egy kiemelt projektet kezelt, a L’Oreal, Vichy Neovadiol kampányát. A kommunikáció fókuszában egy, a változókorban lévő nőknek szánt bőrápolási készítmény volt, amelyet Ügyfelünk legfőképp natív tartalom segítségével kívánt hirdetni. A koncepciót, valamint a...

Tovább olvasom

Video Olümposz

Kérjük tekintse meg legkedveltebb videós formátumunkat!

Forgalommegoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2017.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2017. Infinety teljes értékesítési portfólió