Feliratkozás hírlevélre

Elemzések, analitika

Kimagasló affinitás az Infinety prémium portfólióján

Ezúttal az Infinety long-tail portfóliójának kimagasló affinitását mutatjuk be három, gazdaságilag központi jelentőségű célcsoportban. Az Infinety portfóliója mind a fiatal, 15-29 év közötti internetezők, a női látogatók és a magyar háztartások főbevásárlói között is kiemelkedő eredményeket és affinitási mutatókat...

Hírek

Programmatic Rich Media megjelenések portfóliónkon

Örömünkre szolgál bejelenteni, hogy a magyarországi publisher-ek közül elsőként,- a hazai piacon szolgáltató exchange-ek közül pedig a Google és a Yahoo platformjai után - kizárólag az Infinety Group rendelkezik az Adform Rich Media certificationjeivel, ezzel igazolva, hogy portfóliónk támogat...

Nemzetközi kitekintés

Hagyományos vs Közösségi véleményvezérek

Bátran kijelenthetjük, hogy manapság mindenki az Influencer Marketingről beszél. Egymást követik a témával foglalkozó cikkek, tanulmányok, illetve a szakmai konferenciák elengedhetetlen része lett a véleményvezérek témaköre. Kétségtelenül egy újszerű, izgalmas és sokszínű, ámbár vitatott témakörrel van dolgunk. Vannak, akik...

Magas CTR = Jó kampány?

2017 október 12.

A performance alapú kampányok esetén gyakran az átkattintási arány kerül előtérbe akkor, amikor egy kommunikáció sikerességét kell értékelni. Bár kétség kívül jól mérhető és összehasonlítható mutatóról van szó, úgy gondoljuk, érdemes röviden átgondolni a valódi szerepét. Amennyiben egy kampány során nincs/korlátozott a lehetőség direkt konverziómérésre,...

Tovább olvasom

Kimagasló affinitás az Infinety prémium portfólióján

2017 október 3.

Ezúttal az Infinety long-tail portfóliójának kimagasló affinitását mutatjuk be három, gazdaságilag központi jelentőségű célcsoportban. Az Infinety portfóliója mind a fiatal, 15-29 év közötti internetezők, a női látogatók és a magyar háztartások főbevásárlói között is kiemelkedő eredményeket és affinitási mutatókat szállít Ügyfeleink számára. Long-tail portfóliónk stabilan vezető elérést biztosít...

Tovább olvasom

Programmatic Rich Media megjelenések portfóliónkon

2017 szeptember 29.

Örömünkre szolgál bejelenteni, hogy a magyarországi publisher-ek közül elsőként,- a hazai piacon szolgáltató exchange-ek közül pedig a Google és a Yahoo platformjai után - kizárólag az Infinety Group rendelkezik az Adform Rich Media certificationjeivel, ezzel igazolva, hogy portfóliónk támogat valamennyi népszerű rich media megjelenést programmatic vásárlás esetén is. Az Infinety...

Tovább olvasom

Video Olümposz

Kérjük tekintse meg legkedveltebb videós formátumunkat!

Forgalommegoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2017.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2017. Infinety teljes értékesítési portfólió