Feliratkozás hírlevélre

Hagyományos vs Közösségi véleményvezérek

2017 szeptember 20.

Bátran kijelenthetjük, hogy manapság mindenki az Influencer Marketingről beszél. Egymást követik a témával foglalkozó cikkek, tanulmányok, illetve a szakmai konferenciák elengedhetetlen része lett a véleményvezérek témaköre. Kétségtelenül egy újszerű, izgalmas és sokszínű, ámbár vitatott témakörrel van dolgunk. Vannak, akik esküsznek és kiállnak a használatuk mellett; - elengedhetetlennek tartják kampánytervezés...

Tovább olvasom

Hirdetésblokkolási trendek itthon és a nagyvilágban

2017 július 20.

A hirdetésblokkolás kiemelten érzékeny téma a médiaoldal valamennyi szereplője számára. Az Infinety Group-nál úgy gondoljuk, hogy az egyre növekvő veszélyeztetettség miatt nem mehetünk el szó nélkül a jelenség mellett. Ez a blogbejegyzés két fontos forrásból táplálkozik, az egyik a Pagefair® 2017-es „Adblock...

Tovább olvasom

Út a full bannertől a rich media-ig

2017 július 3.

A hagyományos banner megszületése 1994. október 27-én a Wired.com-on – leánykori nevén HotWired.com – világra jött a mai értelemben vett banneres hirdetési forma, ami azóta is a digitális marketingpiac egyik legfontosabb eszköze a hirdetők és fogyasztók közötti kommunikációs kapocs megteremtéséhez. A legelső ...

Tovább olvasom

Video Olümposz

Kérjük tekintse meg legkedveltebb videós formátumunkat!

Forgalommegoszlás platformonként (PI %-os arány)

Forrás: Gemius – DKT, 2017.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2017. Infinety teljes értékesítési portfólió