Ismerd meg az Infinety csapatot! - Katus Réka, Sales and Business Relations Manager

2024. március 25.

Szeretjük kollégáinkat, és büszkék vagyunk rájuk, ezért hónapról-hónapra mini-interjú formátumban be is mutatjuk őket. Márciusban Katus Réka, sales and business relations manager kolléganőnk gondolatait olvashatjuk, aki több, mint 3 éve erősíti a csapatunkat.

Hogyan kerültél a céghez?

2020-ben a covid közepén kezdtem bele az álláskeresésbe, miután végeztem a mesterszakon. Veszprém-Székesfehérvár-Budapest sávban mindenféle hirdetést nézegettem. Mivel műszaki menedzser szakon végeztem, elsődlegesen a műszaki vállalatokat céloztam, de a járvány miatt a legtöbb cégnél befagyasztották a felvételt, ami nehezítette a helyzetem. Műszaki menedzserként a vevők és gyártók közötti kapcsolattartást tanultam, így ennek fényében elkezdtem szélesíteni a keresési skálát, így jött képbe a sales típusú hirdetések áttekintése is. Amikor megtaláltam az Infinety álláshirdetését megnéztem a weboldalukat, Facebook és Instagram oldalukat is. Előtte nem találkoztam még hasonló céggel, azt is kutatómunkával sikerült megtudnom, hogy pontosan mivel is foglalkoznak, hiszen semmilyen médiás ismeretem nem volt. Izgalmasnak tűnt a munkakör és elképesztően szimpatikusak voltak a cég social tartalmai, így úgy döntöttem, hogy beadom a jelentkezésem és megpróbálom, hátha gyártástechnikai projektmenedzserből sales and business relations managerré fejlődök. 3 év távlatából a legjobb döntés volt.

Mi a legnagyobb kihívás most a munkádban?

Jelenleg a legnagyobb kihívást az jelenti, amellett, hogy jó szakemberré képezzem magam, hogy megfeleljek a team vezetői elvárásoknak. Tavaly nyáron ért az a megtiszteltetés, hogy már team vezetőként funkcionálok. Kihívást okoz egyelőre, hogy az operatív feladatok mellett stratégiai szinten is átlássam a folyamatokat. Ehhez idő kell és sok alázat, energia. Szerencsére mindenki segít és támogat ebben, így minden lehetőségem megvan rá, hogy legalább olyan jól végezzem a munkám, mint az elődöm.

Mennyit változott a piac azóta, hogy itt dolgozol?

Alapvetően semmi médiás ismeretem nem volt, így a nulláról kellett felépítenem a tudásom, hogy szakember lehessek, ami még mindig folyamatban van. Mivel folyamatosan változik és újul ez a terület, ez mindennapi feladat, hogy tanuljak és fejlődjek. Emellett, ami szerintem érdekes változásnak tekinthető, bár nem általánosítható kijelentés, de a találkozóra való nyitottság változott. Mivel én covid idején csatlakoztam, akkor nem is volt megengedett, vagy támogatott a személyes találkozók szervezése sok vállalatnál. A vírus után sok emberen észrevehető, hogy vagy szomjazza, a személyes csevegést, vagy bezárkózottabb lett. A többiektől, akik már jóval előttem itt voltak, azt hallottam, hogy a vírus előtti időszakban ez nem is volt kérdés média területen, mindenki nagyon nyitott volt. Remélem ez az állapot visszaáll.

Mire vagy a legbüszkébb?

Ezt mondani is nagyon furcsán hat, olvasni is majd vélhetően, de magamra általánosan. De hadd magyarázzam meg, hogy ne hasson elképesztően nagyképűen. Sokat változtam emberileg és szakmailag, amióta ide kerültem. Érdekes élmény lenne a 3 évvel ezelőtti énemmel társalogni, biztos egy-két alkalommal furcsán néznénk egymásra. Bár már az egyetem alatt több vállalatnál is dolgoztam, mégis itt tudtak a feladatok és a felelősség igazán formálni. Az Infinety emellett nagy figyelmet fordít az emberi, kommunikációs fejlődésünkre is, amiért nagyon hálás vagyok. Részt vettünk többek között kommunikációs és tárgyalástechnika tréningeken, amik nagy hatással voltak rám és úgy érzem a munkatársaimra is. Sok apróságot beépítettünk a mindennapokba, ami segíti a közös munkát, ez szerintem hatalmas siker.

Illetve azt is meg kell említenem, hogy az első interjúmon a vezetőm mesélt a szervezeti felépítésről, majd kérdezte, hogy milyen irányban indulnék, amire mondtam, hogy „a team vezetősdni nagyon szimpi, tetszene azt hiszem”. Most már mondhatom, hogy valóban tetszik is. Jelenleg ott tartok, ahol szeretnék.

Miért szeretsz itt dolgozni?

Legfőképp az emberek miatt, házon belül és az ügyfelek miatt is. Amellett, hogy itt is sok barátra leltem, az ügyfélkapcsolatok jóvoltából is rengeteg érdekes, izgalmas és kedves embert volt szerencsém már eddig is megismerni. Meg persze a feladatok és a folyamatos pörgés. Sokszor ez kimerítő is tud lenni, amikor összecsapnak a fejem felett a hullámok, de egy-egy pozitív visszajelzés, sikeres kampány, nagyon nagy boost-ot tud adni, és ezek miatt a sikerélmények miatt megéri a húzósabb időszakokat is átvészelni. Még egy fontos dolog, van lehetőségem arra, hogy a kreativitásom kiéljem. Sok teret kapunk az új ötletekre, vagy a véleményünk hangoztatására. Ez kezdetben furcsa is volt, mert a korábbi munkatapasztalataim alapján, nem ez az általános vállalati kultúra.

Mivel telik egy átlagos munkanapod?

Reggel előbb szoktam lehetőség szerint beérni az irodába és – a nagy bögre kávé után persze – írok egy listát az aznapi / heti teendőkről. Tudom elég old school, de a papírra írt lista tudja csak megmenteni a fejemben lévő káoszt, és rendszerezni a napom, hogy ne akarjak minden feladatnak egyből nekiesni. Priorizálás után jöhetnek az ajánlatok, levelezések, egyeztetések, kampányos kollégával való egyeztetés, hogy minden kampány szuperül halad-e és persze a meetingek, találkozók. Nagyon sok ügymenetet bonyolítunk le egy nap alatt, szóval mozgalmasan az biztos.

Hogyan töltöd a szabadidődet?

Nagyrészt a barátaimmal, családommal és Netflix-el. Hétközben általában a reggeli-napvégi utazási időt olvasással, vagy sorozatozással töltöm ki. Ezen kívül igazi foodie vagyok, úgyhogy szeretek új éttermeket felfedezni és jókat enni.

Mi a legemlékezetesebb Infinety élményed?

Azt hiszem, hogy a céges kommunikációs tréning. Egy új világot nyitott ki számomra, hogy megismertem a 4 szín alapú személyiség besorolást. Azóta teljesen máshogy látok egy-egy szituációt, másképp mérem fel az embereket körülöttem és főleg – igyekszem – magamat is asszertívebben kifejezni.

Emellett talán az egyik karácsonyi party. Mivel ez a kedvenc ünnepem, amúgy is minden karácsonyi dolog meg tud hatni, de a tavalyi ünnepi vacsora, valahogy más volt. Igazi családias környezetben, családként funkcionáltunk ott, amihez a személyre szóló üzenetek és ajándékok is hozzájárultak. Nagy, olaszos, hangos családként ugyan, de megvolt a bája, ami feltöltött.