Infinety Microsite – digitális kommunikáció landing oldal nélkül!?

2019. szeptember 27.

A médiapiac kiadói oldalán az „újdonság” fogalma már rég nem merül ki egy-egy új bannerformátum lefejlesztésében. A Hirdetői szegmens joggal várja el, hogy partnerei olyan – költséghatékony –, új megoldásokkal rukkoljanak elő, melyek egyszerűen, gyorsan; hatékonyan oldanak meg valódi problémákat. Az egyik ilyen problémakör, mellyel szembesültünk az évek alatt, az a hirdetői landing oldal kérdésköre, illetve a tartalom alapú kampányok környezete.

Ezen szempontok alapján felmerült bennünk az igény, mely szerint a tartalom alapú kampányok során többet kell nyújtani egy rovatszponzorációnál, valamint natív cikk(ek) kihelyezésénél. Félreértés ne essék, utóbbi megoldások jól működő, kihagyhatatlan kampányelemek, azonban az igazán komplex, egyedi content kampányokhoz ennél szofisztikáltabb eszközökhöz kellett nyúlnunk.

Content Microsite 1.0

A minden eszközön elérhető Content Microsite „formátumunk” ötletét abból merítettük, hogy az Ügyfél egy teljesen márkázott felületen, – a versenytárs hirdetések zárójelbe tétele mellett –, tudjon tartalom alapon kommunikálni. A microsite tulajdonképpen egy cikkaggregátor felület: a hirdetői tartalmakat (legyen az PR vagy natív természetű), akár téma szerint csoportosítva összegyűjti, amikor pedig a felhasználó rákattint az ajánlóra, a cikket azon portfóliótagunk oldalán olvashatja tovább, mely mögé eredetileg befűzésre került a microsite cikkaggregátor. Az oldalon bannerkihelyezésre, szavazó vagy feliratkozó dobozok használatára, social gombok alkalmazására is van lehetőség amellett, hogy a site-ra látogató felhasználókat képesek vagyunk újracélozni is, amint azok visszatérnek az Infinety 4.5 millió egyedi látogatót, a hazai internetező lakosság 72%-át elérő prémium long-tail portfóliójára. (Forrás: DKT-Gemius (15+ belföldi közönség), 2019.09.01-30)

A fentiekhez hozzá tartozik, hogy a microsite elkészítéséhez – egy banneres kommunikációhoz képest – összetettebb leadási feltételekre van szükség; mely tartalmaz színkódokat, betűtípusokat, cikkeket, valamint képeket, vagy egyéb audiovizuális tartalmakat. A site elkészítését azonban az előbb sorolt tartalmak beérkezésétől számított mindössze 3 munkanap alatt vállaljuk minden Hirdetőnk számára.

Állandóan megújuló kínálat a Content Microsite esetében is

Habár az eredeti Infinety Content Microsite megoldásunkat több Hirdetőnk használta már megelégedettséggel, mégis fontosnak tartottuk, hogy továbbfejlesszük szolgáltatásunkat. 2019 szeptemberében elkészült a Content Microsite Pop-up változata, amely a tartalom közvetlen, a Microsite-on belüli elérését is támogatja. Ahogy azt fentebb írjuk, az eredeti változatban, kattintás után a felhasználó a content-et szolgáltató, önálló oldalra átjutva olvashatta a cikkeket, a pop-up változatban a felhasználó egy felugró, skinezhető ablakban láthatja a tartalmat. Ezzel a megoldással az egy felhasználóra jutó cikkfogyasztási időt, valamint a microsite-on elöntött összes időt egyaránt növelni szerettük volna. Természetesen az is szempont volt, hogy a felhasználó új böngészőablakok és lapfülek megnyitása nélkül, kényelmesebben tudjon találkozni a márkával.

További újításunk, hogy két új, ugyancsak multiplatform layout-ot is terveztünk, egy Mosaic és egy Csempe elnevezésű variánst. A két, egymástól eltérő felépítésű microsite modernebb, letisztultabb felületet kínál a Hirdetőknek, melyek természetesen továbbra is felár nélkül érhetők el.

Infinety Microsite - Mosaic

Infinety Microsite - Csempe

Hogyan tovább content alapokon?

A kifejezetten content fókuszú kommunikációkra szabott Content Microsite-ok mellett olyan egyedi felületeket is leszállítunk Ügyfeleiknek, melyek akár egy egész kampány landing oldalaként szolgálhatnak. Az ilyenkor lefejlesztett microsite-ok a legkülönbözőbb layout-tal és funkciókkal rendelkeznek. Legutóbbi ilyen projektünk eredményeképpen a Sanofi Ügyfelünk számára készíthettünk egy Utazási Kvíz tematikus felületet, amely natív, a felhasználókat a témába igazán bevonni képes megoldással, az egyre divatosabb „gamification” koncepciója révén, edukatív mégis játékos formában támogatta a Normaflore márka pozitív asszociációját és a termék ismeretét.

A fentiekkel összhangban továbbra is nagy örömmel fogadjuk a fejlesztésekkel kapcsolatos kéréseket, meglátásokat, hiszen nem csak kvíz, hanem számos egyéb, ettől eltérő funkciójú, 100%-ban a kommunikáció céljához igazított felületet képesek vagyunk leszállítani Partnereinknek; mindezt úgy, hogy elkészült termékhez forgalomterelésben, disztribúcióban is állunk rendelkezésére.

Amennyiben  bemutatott megoldásaink bármelyike felkeltette digitális kommunikációs céllal rendelkező olvasóink érdeklődését, várjuk szíves megkeresésüket a sales@infinety.hu címen! Amennyiben pedig tartalmával a hazai piac egyik vezető, független médiaportfóliójához szeretne csatlakozni, kérjük vegye fel a kapcsolatot kollegánkkal a portfolio@infinety.hu e-mail címen!