Formátumfejlesztéseink 2022 H2-re – vol 1.

2022. október 20.

Új rich media megjelenéseinkről szerencsére rendszeresen tudunk írni, hiszen folyamatosan csikorognak a fogaskerekek, fényesen világítanak a villanykörték a fejlesztő ötletgazdák feje felett; így mindig tudunk újdonsággal szolgálni hirdető Ügyfeleink számára. Legyen az egy felmerülő igényre gyorsan adott fejlesztési válasz, vagy az időzített új termék, melyek félévente érkeznek és két részletben osztjuk meg írásos formában ezeket, mint ahogy ezt tettük legutóbb ITT és ITT.

Ezek a fejlesztések nem feltétlenül egy teljesen újfajta megjelenést takarnak, többször csak egy adott trendre adott válaszként finomítunk egy már bevált megjelenésen, amellyel tovább növelhető a hatékonyság, látványosság. A nyári gondolkodásunk középpontjában most ilyen megoldások szerepeltek, lássunk hát párat ezek közül!

Ad Corner Mobile

Desktopra volt eddig elérhető ez a formátumunk, melynek lényege, hogy a képernyő bal alsó sarkába ragadva volt lehetőség 300x250 px-es méretű bannert megjelentetni. Nem beágyazott megjelenésről van tehát szó, lehetőség van azonban megadott ideig nem bezárhatóvá tenni ezt: egy számláló mutatja ennek az opciónak az időtartamát, amint ez lejárt, a banner bezárható.

Ennek mobilos verziója videós formában érhető el 16:9-es képarányban; ennek fizikai mérete mobil eszközökre 284x160 px lesz, a képernyő aljára sticky megjelenésként hozzátapadva.

 

Teleport Mobile

 A Teleport rich media megjelenés kettős működésű: egyben beágyazott és nem beágyazott forma is, hiszen amikor képernyőre kerül, még egy 640x360 px méretű formában találkozhatunk vele, azonban ha tovább görgetünk a megjelenésen, akkor az a meglévő beágyazott helyéről a képernyő jobb alsó sarkába ugrik 320x180 px méretre átalakulva, nem bezárható formában.

Mobilos verzióban ez szintén videós megoldásként működik, a beágyazott megjelenésen túlgörgetve a képernyő aljához középre igazítva tapad 284x160 px méretben.

 

Video Olümposz Yay or Nay

Az Olümposz termékcsaládunk az indulása óta töretlen népszerűségnek örvend Ügyfeleink körében: 2 fázisú videós rich media formátumunk, melynek első fázisa egy képből és egy beágyazott videóból áll, amelyből 10 másodperc ismétlődve megy. A kurzort a banneren 3 másodpercig hagyva, vagy a bannerre kattintva jelenik meg egy teljes képernyős második fázis, amelyben a teljes videót tudjuk már hanggal együtt megtekinteni, skinezhető formában.

A már önmagában is interaktív formátumunkat spékeltük meg egy plusz funkcióval: innentől like és dislike (yay or nay) gombbal is elláttuk a megjelenés második fázisát, így megadhatjuk a lehetőséget a videót megtekintő userek számára (illetve gyűjthetünk információt arról), hogy tetszett-e nekik a bemutatott videó, vagy sem.

Formátumainkat minden kampánytípus esetén teljesen felármentesen biztosítjuk partnereink számára, melyeket működés közben a Showroom-unkban lehet megtekinteni. Bármilyen felmerülő kérdés kapcsán pedig örömmel várjuk a megkereséseket a sales@infinety.hu email címre!