Ezért népszerű a Rich Media megjelenés

2021. november 19.

A 21. században igazi kihívást jelent különlegesnek lenni, és ez határozottan igaz az online megjelenésekre is. A tömegből kitűnni az első benyomással, a figyelem felkeltésével lehet. Erre a célra születtek meg a Rich Media formátumok, melyek egyedi megjelenéssel, animációkkal teszik látványossá a kreatívokat. Mindemellett a Rich Média nagy előnye, hogy a különböző tartalmú hirdetésekhez mi magunk választhatjuk ki a legmegfelelőbb típust. 
Hirdetőink az utóbbi hónapokban is számos kreatív formátumot használtak a kínálatunkból, ezek közül válogattunk ki öt megjelenést, melyek önmagukban is megmutatják, miért érdemes a Rich Media mellett dönteni a kampánytervezéskor. 

Spotlight – MyCoke Cherry

A különleges ízekhez különleges megjelenés passzol. A MyCoke Cherry megérdemli a kiemelt figyelmet, melynek nincs is jobb módja, mint egy Spotlight Rich Media. Ennek lényege, hogy amint a kurzort a kreatív fölé helyezzük, minden más elsötétül, kiemelve ezzel a bannert.

Inspiration 3D - Milli Jegeskávé

A Milli Jegeskávék különböző újdonságainak bemutatására egy kreatív biztosan kevés lenne, ha nem az Inspiration 3D-t választanánk. Ez a megjelenés egy dizájnos animáció segítségével tudja ismertetni a különböző terméktípusokat, vagy egy akció részleteit, melyeket mi magunk váltogathatunk egyetlen kattintás segítségével. Van ennél esztétikusabb módja a sokoldalúság megmutatásának?

Prospect - Raiffeisen Yelloo

A Prospect formátummal nem maradsz le egyetlen részletről sem. Ez a látványos kreatív nemcsak figyelemfelkeltő, hanem szuper lehetőséget is biztosít további részletek és információk átadására, mivel a kurzor hatására egy normál kreatívból egy prospektusra hasonlítva kinyílik, és még nagyobb felületen mutatja be a tartalmat.

Mayon Video - Mercedes eVans

Az új Mercedes eVan látványa menet közben a legmeggyőzőbb. Ennek bemutatására egy kiváló megoldás a Mayon Video. Ráadásul a képes hirdetés görgetés hatására, egy gyönyörű 3D animációval fordul át videóvá. Így biztosan nem kerüli el senki figyelmét.

Teleport Video - Szerelmek esküvők és egyéb katasztrófák

Egy film előzetesében mindig megvan az a pillanat, amikor azt mondjuk: Ezt megnézzük! Ez a pont viszont mindenkinél máskor jön el, így érdemes a Teleport Rich Mediát használni, hogy az oldalsávban megmaradó videó bármikor elhozhassa ezt a momentumot a felhasználó számára. Működése egyszerű: amint a felhasználó túlgörget a videón, az átkerül a kép jobb alsó sarkába, ahol fix pozíciót vesz fel, és folytatja a lejátszást is.

Legyen akár részletgazdag megjelenés egy Prospect kreatívval, vagy Mayon Videó a vizuális típusoknak, a Rich Media minden esetben a leglátványosabb megoldás lesz. 
A portfóliónkban elérhető összes formátum a Showroom-unkban működés közben is megtekinthető és minden kommunikációban felármentesen használható.