Content jó időben, jó helyen – Infinety & Omega Pharma XL-S Medical esettanulmány

2019. szeptember 19.

Abban talán valamennyi médiapiaci szereplő egyetért, hogy a sikeres tartalom, vagy más néven content marketing fókuszú, kommunikáció alapja nem más, mint, hogy a létrejött tartalom a célközönség számára valamilyen egyértelmű hozzáadott értéket hordozzon. Mindezt természetesen úgy, hogy közben hiteles, és átlátható módon közvetíti a márka által kínált megoldásokat a potenciális felhasználók felé. Mivel a fogyókúrás termékek piacán jellemzően alacsony a márkahűség és mivel az újravásárlás is kevésbé jellemző más termékcsoportokhoz képest, ebben az esettanulmányunkban bemutatott Omega Pahrma, XL-S Medical kommunikációja a meggyőzés és hitelesség érdekében, egyfajta „testimonial” jellegű koncepcióval alkotta meg a kommunikációs stratégiát.

Stratégikus márkaépítés 2016 óta

A kommunikációban a kiválasztott "teszter" felhasználók egy 6 hetes kúra keretében próbálhatták ki a terméket diéta és rendszeres testmozgás mellett. A tapasztalataikról és az elért eredményeikről televíziós és online reklámfilmekben számoltak be, valamint gyógyszertári kommunikációs anyagok, PR cikkek és banneres megjelenések is készültek segítségükkel. A 2016-os bevezetés óta eltelt években a termékpaletta további variánsokkal bővült és a gyakorlatban is jól működő, mérhető eredményeket szállító koncepciónak köszönhetően, az XL-S Medical az Omega Pharma egyik legnépszerűbb márkájává nőtte ki magát hazánkban. A kampány a nagy sikerre való tekintettel 2019-ben is folytatódott a terméket azóta is használó szereplőkkel, akik a tartós hatást hitelesen demonstrálva az elmúlt években még látványosabb átalakuláson mentek keresztül.

Az Infinety Content Marketing divíziójának szerepe

Az Infinety portfólión a felhasználók egy „Idén tartósan lefogyok!” címmel futó, önálló szponzorált rovat formájában találkozhattak XL-S Medical tartalmakkal, méghozzá a Bien.hu, kiemelt tartalmunkon. Az szerkesztői gárda a márka arcaivá vált „nagykövetekekkel” szoros együttműködésben töltötték meg az új rovatot, motiváló, személyes történetekkel és hasznos gyakorlati tanácsokkal. A rovaton belül teljes hirdetői kizárólagosság mellett publikált cikkeket a Bien.hu Instagram és Facebook posztokkal kiegészítve, valamint live videó interjúkkal is megtámogatva ezeket a biztos siker, és a még hatásosabb márkajelenlét érdekében. A cikksorozat május végén, a nyári főszezon előtt indult el, így a gondosan megválasztott, releváns tartalmi környezet mellett az átgondolt időzítés is nagyban hozzájárult a kommunikáció sikerességéhez.

A 180-nál is több tematikus felületet tömörítő, prémium long-tail portfóliónkon elérhető Content Marketing divíziónk gyakorlatilag bármilyen témához képes hiteles hirdetési környezetet biztosítani Ügyfeleink részére; akár egész évre szóló komplex, akár eseti jellegű tartalmi együttműködések során. Mindezt már a kommunikációs stratégia megalkotásától kezdve, egészen a kampány utólagos kiértékeléséig. Ajánlatkérésért, és további információkért, kérjük vegyék fel a kapcsolatot az értékesítésért felelős kollegáinkkal a sales@infinety.hu címen!

A képek forrása: Progressive.hu