Az Infinety Rich Media megjelenéseket Ti keltitek életre

2019. április 24.

Mindig nagyon örülünk, ha egy Rich Media megjelenéshez úgy kapunk anyagokat amik kihasználják a bennük rejlő lehetőségeket. Ebben a bejegyzésben 2019 első negyedévéből válogatunk össze olyan bannereket, amiknél úgy gondoltuk, hogy valóban jól sikerült a kreatív / sablon párosítás.

Inspiration 3D:

Öreg motoros már az Inspiration 3D, Ti is nagyon jól ismeritek és szeretitek. A négy fázisát arra is fel lehet használni, hogy egy kis történetet meséljünk el, de több termék bemutatására is kiválóan alkalmas. Elkészíteni egyébként rendkívül egyszerű, bannerméretenként csupán 4-4db .jpg képet vagy HTML fájt kell elküldeni hozzá. (A mobil verzió csak képpel működik) Tehát egyszerű és nagyszerű, plusz az animációnak köszönhetően az átlagosnál jobb CTR-t lehet elérni vele. Oldalakat lehetne megtölteni az Infinety Inspiration 3D méltatásával, de inkább nézzük is a Q1-es kiválasztottakat.

Az alábbi videón együtt dalolhatunk a Pöttyössel a Mobil Inspiration 3D segítségével:

A Túró Rudi habzsolás után pedig újra az Inspiration 3D segítségével válogathatunk az új Signal fogkrémek között felfrissülésre vágyva:

Mont Blanc:

Egy kevésbé ismert, de annál szebb Rich Media-val folytatjuk a sort, ez pedig a Video Mont Blanc. A Video Mont Blanc annak ellenére , hogy mennyire látványos, egyáltalán nem zavaró. Inkább kíváncsivá tesz, egyáltalán nem tolakodik. És ha érdeklődsz, akkor mindent megmutat magából!

Ne tévesszen meg senkit, az első fázis kicsi mérete, kiváló megnyitási aránnyal rendelkezik. Nézzünk is meg egy kiválóan sikerült példányt ebből a megjelenésből, amelyben Lola az óriáskerék és kerek dolgok mellett a Video Mont Blanc-ért is rajongott:

2Face:

Az Infinety 2Face megjelenés a párhuzamos univerzumok világába kalauzol el bennünket. És ehhez nem is kell mást tenni, csak bannerméretenként két db képet leadni. Ha kíváncsi vagy milyen lenne a világ Medve sajt nélkül, akkor kattints a lenti linkre. (Csak erős idegzetűeknek!)