100 főbevásárlóból 72 olvassa az Infinety weboldalait

2023. február 7.

A családi ünnepek időszakában – valamint az FMCG/Retail szektor számára mindig – aktuális főbevásárlók célcsoportját hatékonyan szólíthatják meg hirdetőink az Infinety oldalain. Long-tail portfóliónk tudatos építésével valamennyi kereskedelmileg kiemelt célcsoportban legalább 70%-os reach-csel rendelkezünk, nincs ez másként az említett audience esetében sem.

Havonta 2 620 448 főbevásárló fordul meg weboldalainkon a Gemius adatai szerint, akik összesen 81 493 301 oldalletöltést végeznek egy hónapban (Gemius DKT 2023). A nettó userszám mellett minden hirdető számára fontos a célzott elérés, hiszen a meddőszórás csökkentése folyamatos kihívás a digitális szektorban (is). A pontos reachet mérő affinitási mutatók alapján 85 olyan weboldal van a portfóliónkban, melyek 100+ affinitással rendelkeznek a főbevásárlókra. Ezek közül is kiemelkedik a közel 400 000 egyedi látogatót elérő Colore.hu (123-as affinitás) női magazinunk, amely család, baba-mama, egészség, utazás, karrier, lakber, sztárhírek és divat témákban kínál magazinos és portré tartalmakat. Szintén célzott (120-as affinitás) elérést garantál a 380 000 egyedi usert elérő Hirklikk.hu hír és közéleti tartalmaival. A tavasz beköszöntével pedig egyre aktuálisabbá válik a Kirandulastippek.hu tematikus oldalunk, amely havonta 50 000 kirándulni vágyó felhasználót ér el 110-es célcsoport affinitás mellett.

A hatékony digitális kampányhoz a célcsoport elérése szükséges, de nem elégséges. Éppen ezért a megfelelő sitemixhez minden esetben felár nélküli Rich Media megoldásokat, videós formátumokat, grátisz targetálásokat és KPI garanciákat ajánlunk image és performance kampányokhoz egyaránt.

A főbevásárlókra, vagy a szolgáltatásainkra vonatkozó megtisztelő kérdéseket örömmel várjuk a sales@infinety.hu e-mail címen.