Variációk Microsite-ra az Infinety-vel

2018. október 25.

Egy kampány kommunikációjában mindenkor fontos, hogy milyen környezetben jelenik meg a Hirdető, akár brand-safety, akár image szempontokról van szó. Kreatív megjelenések fejlesztésénél természetesen e szempontokat is figyelembe vesszük. Microsite megoldásainkat azoknak a Hirdetőinknek ajánljuk, akik egyedi, promóciós céllal szeretnének kommunikálni, esetleg feliratkozás a kampányuk célja, valamint ezek mellett a felhasználóbarát megjelenéseket részesítik előnyben. Ez a formátum akkor is hasznos, ha a hirdető még nem rendelkezik landing oldallal, vagy annak átalakításán dolgozik. Micrositejainkat úgy fejlesztjük, hogy egyszerűsödjön az anyagleadás, rövidüljön a konverziós út és a formátum egészítse ki a márka már meglévő vagy éppen futó megjelenéseit.

Első 2016-ban debütáló– ügyfél kérésre elkészült - Olümposz Microsite fejlesztésünket minden évben aktualizáltuk a piaci trendekhez igazítva. Ebből a célból mobil platformon is elérhetővé tettük fejlesztésünket. A microsite használata kiváló megoldás azon esetekben, ha felhasználói aktivitásra is épül a kampány (pl.: játék, kérdőív, regisztráció képezi a kampány gerincét). Az alábbiakban különböző Microsite megoldásainkat gyűjtöttük össze egy csokorba - videókkal illusztrálva a megjelenéseket a könnyebb átláthatóság érdekében.

Olümposz Microsite

Az Olümposz Microsite egy kétfázisú, egyedi fejlesztésű banneres megjelenés. Az első fázis egy sztenderd bannerből áll, mely lehet statikus és videó is, attól függően, hogy melyik megoldást részesíti előnyben, illetve melyik áll a hirdető rendelkezésére. A második fázisban kattintás után az előre megadott URL-en található microsite jelenik meg teljes layer nézetben. Tehát a statikus vagy video bannerre kattintva egy egész oldalas microsite nyílik meg a második fázisban. A microsite-on lévő tevékenységek mérhetők, bármilyen feliratkozás, nyereményjátékra jelentkezés egyszerűvé válik ezzel a megoldással.

Elérhető méretek: 300x250 , 970x250 , 728x90 , 300x600 , 160x600 , 468x120 , 640x360

Olümposz Microsite Mobil

A Gemius szeptemberi adatbázisa alapján, mobil eszközökön 2,8 millió egyedi felhasználót érünk el havonta, ezért továbbra is nagy figyelmet fektetünk mobil kreatívjaink fejlesztésére. Az Olümposz Microsite Mobil kétfázisú formátum, a desktop változat mobil megfelelője. Az első fázis statikus bannert támogat, a második fázisban pedig teljes képernyőn a mobil microsite nyílik meg.

Elérhető méretek: 300x250, 320x50, 480x120, 480x480

Microsite PDF

Ezt a megoldást azoknak az Ügyfeleinknek ajánljuk, akik rendelkeznek például akciós újsággal, egyedi brossúrával pl egy –egy rendezvényről, éves- vagy negyedéves katalógussal, illetve kiemelten javasoljuk használatát autós ügyfeleinknek.
Gyakorlatilag minden kattintás egy PDF letöltésnek, így konverziónak feleltethető meg. Kattintásra, vagy a bannerre irányított kurzorral (3 másodperc után) nyílik meg - az eszközre való letöltés nélkül - a második fázisban a PDF file, mely kattintható, navigálható és nagyítható. A PDF a megtekintés után bezárható így a felhasználó zavartalanul folytathatja a tartalom fogyasztását. A formátumhoz a hirdetőnek csupán egy URL-t kell küldenie a banner mellett. A megjelenés desktopon és mobilon egyaránt elérhető.

Elérhető méretek: 970x250, 728x90, 300x250, 300x600, 640x360, 160x600, 468x120

Desktop változat:

Mobil változat:

Content Microsite

Teljesen egyedi, a hirdetőre és kampányra szabott microsite megoldásunkat leginkább tartalom alapú kampányokhoz ajánljuk. A content (szerkesztőségi, PR cikk, videós tartalom) ajánlók márkázott környezetben, rovatokba csoportosítva jelennek meg. Testreszabható, egyedi, időszakos weboldal létrehozását tesszük így lehetővé, melyet maximális vizualitás jellemez. Szinte minden böngészővel kompatibilis (kiv. Opera); többek között megadható színkód, betűtípus, háttérkép és szavazó doboz kialakítására is van lehetőség. Ajánljuk promóciós vagy edukációs kampányokhoz, amelyekhez valamilyen különleges tájékoztató felületet szeretne létrehozni az ügyfél. Könnyű anyagleadást biztosítunk, a specifikációt most is előre rendelkezésére bocsájtjuk.

További információk elérhetőek Content microsite blogbejegyzésünkben!

+1 Egyedi Microsite fejlesztések

Saját micrositeok fejlesztését is vállaljuk ügyfeleink kérésére, akik szeretnék kipróbálni ezeket az egyedi megjelenéseket, de nem rendelkeznek a megfelelő háttérrel a microsite második fázisának kialakításához. Engagement méréssel a micrositeon, látványos megjelenésekkel, forgalomterelési megoldásokkal is tudunk szolgálni. Beilleszthető videós megoldásokra, social gombok elhelyezésére is van lehetőség. Az elkészítést előre egyeztetett anyagleadás és gyártási határidő alapján vállaljuk, attól függően, hogy milyen meglévő kreatív anyagok állnak rendelkezésre az ügyfélnél és mikorra esedékes a kampány megjelenése.