Új rich media fejlesztéseink bemutatása - II. rész

2022. március 28.

Korábbi blogbejegyzésünkben már bemutattunk 4 új formátumot, melyek skinezhető, látványos layer és sticky megoldásokat nyújtanak Hirdetőinknek. Jelen bejegyzésben bemutatjuk az első negyedév fejlesztéseinek második etapját, amelyben az egyszerű anyagleadásra koncentráltunk.

A Filter formátumcsalád esetén csupán 1 db IAB standard méretű leadásra van szükség, a „varázslatot” pedig már mi tesszük hozzá házon belül. A formátum desktopon 300x250, 300x600, 728x90, 970x250, 640x360, mobilon pedig 300x250-es méretben érhető el.

Jelenleg 3 különböző effekttel ellátott fejlesztés tartozik a formátumcsaládba, amelyek mindegyikére igaz, hogy előre meghatározott időközönkét egy látványos, de nem hivalkodó mozgással hívják fel magukra a figyelmet. Egy korábbi bejegyzésünkben már kitértünk arra, hogy milyen formátumokat javasolnánk magas viewability elvárásokhoz, ahova a Filterek is kiválóan beillenek, hiszen az effekt megjelenésével a bannerre vonzzák a user tekintetét.

Sparkle

A Sparkle esetében egy csillámlás effekt fut végig a banneren. A csillámló hatás emlékeztetheti a felhasználót ékszerekre, fényes felületekre, új termékekre, ezért kiváló választás a magasabb árú, prémium termékek esetén.

Wave

A Wave formátum esetén a banner egy vízfelületet alkot, amibe „csöppentünk” egyet, majd ennek hatására hullámszerű effekt fut végig a kreatívon. Italok, csepphatású készítmények esetén kiváló formátumválasztás, illetve a nyári, vízparti hangulatot idézi fel.

Cheese

Végül a formátumcsalád harmadik tagjaként a Cheese debütált, amely villanásszerű effektet jelenít meg a banneren. Az effekt szintén előre meghatározott időközönkét jelenik meg és lendületes, figyelemfelkeltő hatással bír.

Formátumainkat minden kampánytípus esetén továbbra is teljesen felármentesen biztosítjuk partnereink számára, melyeket működés közben a Showroom-unkban lehet megtekinteni.

Szeretnénk még bővíteni a Filter családot, így várjuk a további ötleteket! Ha egy készülő kommunikációhoz illene valamilyen filter-hatás, amely még nem érhető el, egyeztetés után lefejlesztjük a kampányindulásig, ezzel is biztosítva a szofisztikált, látványos digitális kommunikációt.

Bármilyen felmerülő kérdés kapcsán pedig örömmel várjuk a megkereséseket a sales@infinety.hu email címre!