Több kreatívot támogató formátumok az Infinety kínálatában

2020. július 10.

Az online médiatervezés során fontos kérdés, hogy milyen banner méretek és formátumok illenek leginkább a kommunikációhoz. Napjainkban vitathatatlanná vált, mennyire fontos a userek figyelmének felkeltése a kialakult reklámzajban.

Ebben a blogbejegyzésünkben szeretnénk segítséget nyújtani a választásban, ehhez ezúttal a több kreatívot is támogató formátumokat szeretnénk bemutatni.

A formátumaink fejlesztésekor arra törekszünk, hogy a megjelenések lehetőség szerint minden platformon (mobilon és desktopon) elérhetőek és IAB standard méretekben használhatóak legyenek, annak érdekében, hogy hozzájáruljunk a minél alacsonyabb kreatívgyártási költséghez az Ügyfelek részéről. 

Ezek a formátumaink image és performance célú kampányok esetén is ideális választások lehetnek, illetve lehetőséget adnak arra, hogy akár egy üzenetet részletesebben, akár több típusú kreatív anyaggal (banner és video) mutassunk be. Illetve segíthetnek abban, hogy a több termék kommunikációját tartalmazó kampányokban egyetlen formátum segítségével jutassuk el az üzenetet a célközönségünknek. 

Inspiration 3D Desktop és Mobile

Az ügyfeleink által az egyik leggyakrabban használt formátumok közé tartozik. Segítségével 4 különböző kreatív is használható, a user oldalirányú lapozással tud váltani a kreatívok között. A megjelenés kiválóan alkalmas storytelling, awareness és image célú kampányokhoz is, illetve további előnye a formátumnak, hogy a 4 kreatívhoz, akár különböző landing oldal is beállítható.

Elérhető méretek: Desktop 970x250, 970x90, 728x90, 300x250, 300x600, 640x360; Mobil 300x250

Rotate

A formátum hasonló az Inspiration 3D megjelenéshez, a legnagyobb különbség abban mutatkozik meg a két formátum között, hogy a Rotate akár 4-nél is több kreatívot tud kezelni. A banner két oldalán elhelyezett nyilakkal tud váltani a user a kreatívok között. Hasonlóan az Inspiration 3D formátumhoz, van lehetőség a formátum különböző oldalaihoz eltérő landing oldalt megadni.

Elérhető méretek: 970x250, 300x250, 300x600, 640x360

Mayon Desktop és Mobile

A Mayon formátumoknak 2 oldala van, amelyek képesek különböző kreatívokat megjeleníteni, illetve oldalanként eltérő landing URL-t is tudnak kezelni. A kreatívok közötti váltás ennél a formátumnál automatikusan történik, méghozzá scrollozás közben. A desktop és mobil változat is kezel videós kreatívot is, így akár az egyik oldala mozgóképet is meg tud mutatni!

Elérhető méretek: Desktop 640x360, 468x120; Mobil 320x160

2Face

A formátum amellett, hogy nevéből adódóan 2 üzenet átadására képes, a játékosabb formátumaink közé tartozik, ugyanis a felhasználók egy csúszka segítségével manuálisan tudnak váltani a bannerek között. A formátum további előnye, hogy 2020 év elejétől már videót is támogat!

Elérhető méretek: 970x250, 970x90, 728x90, 250x250, 300x250, 300x600, 970x250, 640x360, 120x600, 160x600, 468x120, 468x180

K2 Desktop és Mobile

A K2 formátum működésének mechanizmusával kelti fel igazán a felhasználók figyelmét, mert egy helyen 2 kreatívot tud megjeleníteni, az átváltás közöttük scrollozás közben történik meg. A megjelenés hasonló a Mayon formátumokhoz, a különbség ezúttal abban rejlik a két formátum között, hogy a K2 esetén kreatívcsere áttűnés effekt segítségével történik.

Elérhető méretek: Desktop 300x250, 300x600, 640x360; Mobil 480x480

Az Infinety portfólióján elérhető több, mint 70 Rich Media formátumot a Showroomunkban tekintheti meg, melyek felár nélkül használhatók a nálunk futó kampányokban!