Infinety rich media és storytelling – 5db kiváló megoldás

2020. január 28.

Blogbejegyzésünkben néhány inspiráló Infinety rich media megjelenést gyűjtöttünk össze, amelyek a klasszikus márkaépítés-forgalomterelés-eladásösztönzés funkciók mellet, akár storytelling eszközként is remekül megállják helyüket.

Informatív tartalom

Népszerű Inspiration 3D desktop és mobil formátumunk felhasználhatóságát tekintve is sokoldalú, hiszen amellett, hogy egyetlen bannerben többféle termékvariációt is képes bemutatni, vagy akár a termék előnyeit több szempontból megközelítve is használható, a célcsoport számára eudkációs üzenetek tadására is tökéletesen alkalmas:

Hasznos tartalom – Tippek és trükkök

Informatív és egyben szórakoztató tartalmat videós  megjelenéseken keresztül is eljuttathatunk a célközönségünkhöz, legyen szó bármilyen DIY (Do it yourself) contentről, vagy akár recept videókról. TV-s spotok, image jellegű videók befogadására kiválóan alkalmas Video Pushdown megjelenésünk, amelynek előnye, hogy a felhasználó csak interakciót követően találkozik az üzenettel, melynek köszönhetően a tartalomfogyasztás és a márkaérték is megóvásra kerül:

Bemutató – Új termékek és szolgáltatások

Egy informatív grafikai elemekből és egy rövid, figyelemfelkeltő videóból álló banner jó választás új termékek és szolgáltatások promóciójához is. Különösen indokolt ez akkor, ha a felhasználó számára fontos szempont, hogy a hirdetés tárgyát működés közben is láthassa. A már-már klasszikusnak számító Video Olümposz kiváló példa erre, hiszen a legtöbb videós tartalomnak jól áll ez a formátum: legyen az akár egy premier film előzetese, vagy akár egy interaktív termék / szolgáltatás bemutató videó. A banner mindkét eleme ellátható képes anyaggal (a második fázis skinezhető, mely körülveszi a videót, ezzel még több információt megoszthatunk, vagy külön kiemelhetjük a fontosnak vélt üzenetet):

Ajánló – Hatékonyságnövelés azonnal

Termékhatékonyságot, megújulást kommunikálni vágyó Ügyfeleink számára kitűnő választás lehet két fázisú rich media bannereink használata, hiszen ezeknél több felület - a landing oldalt nem számítva -, nem is szükséges egy jó termékkiajánláshoz. Innentől már csak az animáció kiválasztása kérdéses: Görgetésre forgó Mayon Desktop és Mobile, K2 Desktop és Mobile vagy épp a Scratch formátumunk is kiválóan alkalmas ezen feladat ellátására. Beágyazott videónkon az utóbbi, scratch formátum látható működés közben:

Kérdező – Beszélgetés a felhasználóval

Egy jól kiválasztott banneres megjelenéssel akár egy beszélgetést is kezdeményezhetünk reménybeli vásárlóinkkal vagy ügyfeleinkkel. Egy frappáns kérdés mindig jó interakciós aránnyal kecsegtet, ennek megvalósításához pedig a Dual Click formátumunkat ajánjuk nagy szeretettel! Ennél a bannertípusnál (akár a válasz gombra kattintást követően, retarget megoldások szükségessége nélkül), azonnal elérhetjük a felhasználót a döntésének megfelelő üzenettel, mely, egy konverzió fókuszú kommunikáció esetén, akár a célegyenest is jelentheti. Fontos megjegyeznünk, hogy ez a formátum némiképp a retarget funkciók kiváltását hivatott szolgálni, de igény esetén a válaszadók megjelölhetőek, akikhez ezután retarget bannereket is el tudunk juttatni: 

Amennyiben szeretne többet megtudni a fenti formátumainkról, akkor kéjrük keresse fel több, mint 70 rich media formátumot felsorokoztató Showroom-unkat vagy vegye fel a kapcsolatot az értékesítésért felelős munkatársainkkal a sales@infinety.hu címen!