Programmatic Rich Media megjelenések az Infinety kínálatában

2020. május 22.

Az Infinety programmatic divíziója már több, mint 5 éves múltra tekint vissza, melyben a folyamatos fejlődés és növekedés mellett kiemelt eseménynek számított, amikor 2017-ben elsőként tettünk elérhetővé Programmatic Private Deal Rich Media megjelenéseket a hazai piacon. Az évek során számos nagyszerű és látványos megjelenés futott a portfóliónkon, élve ezzel a lehetőséggel, egyedi módon megszólítva a célközönségét. 

A negotiated display Rich Media megoldásokkal szemben a programmatic piactéren a hirdető beállításain múlik, hogy milyen formátummal jelenik meg az eladói oldal sitejain. A rendszerben számtalan lehetőség adott egy teljesen egyedi, saját formátum kialakítására és annak futtatására a vásárlói oldalon. Blogbejegyzésünkben összeszedtünk néhány olyan formátumot, amit már megvalósult kampányokban használtak partnereink, illetve összeállítottunk pár videós Rich Media formátumot is, ezzel segítve az esetleges ötletadást és kampányfuttatást ügyfeleink számára. 

Desktop:

Footer 

A formátum első fázisában az oldal alján helyezkedik el és sticky megjelenésként végig követi a felhasználót az oldalon arra várva, hogy hover over-re megmutathassa teljes formáját és kinyílhasson teljes méretűvé a formátum. Szuper megjelenési lehetőség, amennyiben nagyobb és több információ átadására alkalmas formátumot keresünk, ami nem tolakodó és user interakciót igényel.

Header

Ez a megjelenés működésében nagyon hasonlít a Footer formátumunkra, de ahogy a nevéből is sejthető, ez a banner az oldal tetején helyezkedik és a kreatívra vitt kurzorral lefelé nyílik ki a második fázissá a formátum. 

In Read Video

Ezt a megjelenést már házon belül készítettük el, szemléltetve, hogy az egyszerű megjelenés és kinyílás mellett számos egyéb tényezőt is használhatunk a létrehozás során, mint például a banner láthatóságát. A videós formátumunk csak abban az esetben indul el, amikor már a banner legalább 75%-a látszódik a képernyőn, ezzel aktiválva a videó elindulását és garantálva, hogy a felhasználó valójában látja a videót és nem a háttérben fut le. 

Mobil:

Mobil Interscroller

Desktop formátumaink mellett természetesen a mobil Rich Media megjelenésekre is van lehetőség, akár olyan látványos formátumokkal, mint az Interscroller. A felhasználó görgetés közben fedi fel a bannert, mert annak hatására az oldal szétválik és mögötte található a teljes kijelzős megjelenés, mely méretével és látványosságával garantáltan interakcióra ösztönzi a felhasználókat. 

Mobile Cube Video

Az utóbbi időszakban a videós megjelenések egyre nagyobb hangsúllyal vannak jelen a kampányokban, ami a teljes portfóliónkon elérhető. Az In Read Video desktop megjelenéshez hasonlóan a Mobile Cube Video formátumunkban a banner 75%-os láthatóságnál aktiválódik és egy „cube” szerű forgással jeleníti meg és indítja el a benne elhelyezett videót. További érdekessége a megjelenésnek, hogy több oldallal is működik, így akár több kreatív kiszolgálására is alkalmas.

A fent bemutatott formátumokon kívül természetesen mindig állunk partnereink rendelkezésére, hogy új és még egyedibb megjelenéseket hozzunk létre és teszteljünk le, hogy a kampány időszakára már DSP-től függetlenül rendelkezésre álljon az inventory és a formátum.

Amennyiben bemutatott formátumaink bármelyike felkeltette digitális kommunikációs céllal rendelkező olvasóink érdeklődését, várjuk szíves megkeresésüket a sales@infinety.hu címen! Amennyiben pedig tartalmával a hazai piac egyik vezető, független médiaportfóliójához szeretne csatlakozni, kérjük vegye fel a kapcsolatot kollegánkkal a portfolio@infinety.hu e-mail címen!