Hogyan boostold a content megjelenéseidet? - megoldások az Infinety-től

2021. szeptember 9.

Content Marketing divíziónk megalakulása óta folyamatosan fejlődik és megújul a megnövekedett piaci igényeknek és elvásároknak megfelelően, azért, hogy a legjobb tartalommarketing megoldásokat nyújthassuk Partnereink számára. Mostani blogbejegyzésünkben bemutatunk néhány olyan megoldást, melyeknek segítségével hatékonyabb content kommunikáció valósulhat meg.

1. Használj Rich Media megjelenéseket

Klasszikus display kampányaink során – legyen szó teljesítmény vagy idő alapú konstrukcióról – felármentesen biztosítjuk látványos Rich Media formátumainkat, melyeket Content alapú megjelenések esetén is rendelkezésre állnak az együttműködéseink során. A tartalomban elhelyezett egyedi formátumok látványosabbá teszik az adott cikket, mindamellet pedig számtalan brandingelési lehetőséget biztosítanak, legyen szó videós vagy banneres megjelenésről. Tartalom alapú együttműködéseink során leggyakrabban használt Rich Media formátumaink:

Szponzoráció

Scroll

Prospect

2. Infinety Content Banner – a natív disztribúcióhoz

Legújabb fejlesztésünket, a Content Banner-t, az az igény keltette életre, hogy egy megjelenésen belül több tartalom számára is releváns elérést tudjunk biztosítani prémium long-tail portfóliónkon, ezzel számos potenciális olvasót megszólítva egy letisztult, teljesen márkázható formátum segítségével, akár forgalomterelő co-branded CT csomaggal párosítva. A banner egy képpel ellátott kiemelt cikk, illetve 3 további cikklead kommunikálására alkalmas.

Content Banner

3. Kérj kiemelést és social megosztást

Egy korábbi blogbejegyzésünket idézve a tartalom önmagában szükséges, de nem elégséges, ezért biztosítunk minden content marketing együttműködésünkhöz az adott oldalon mindenoldali kiemelést, ezzel garantálva, hogy az oldalt látogató felhasználók egytől egyig találkoznak a cikk lead-jével, növelve az elérési és olvasottsági mutatókat. Annak érdekében, hogy további releváns usereket szólítsunk meg és ösztönözzünk tartalomfogyasztásra, a cikk megosztásra kerül az adott oldal Social felületein is (Facebook és/vagy Instagram), ezzel további reach-et építve a kommunikációnak.

4. Gondolkodj natívban

A klasszikus PR cikkek dimenziójából kilépve a natív szerkesztőségi tartalmak segítségével tovább lehet fokozni a content együttműködések eredményességét. Hatalmas előnye az oldal szerkesztősége által írt cikkeknek, hogy abszolút témába illő és az oldal stílusának megfelelő tartalom jön létre, ezzel jobban illeszkedve a site többi cikkéhez, illetve magasabb organikus olvasottságot generálhat a kampányidőszak alatt. Nálunk, az Infinetynél a natív szerkesztőségi tartalmak esetén több körös jóváhagyási kört biztosítunk minden Partnerünk számára, ezzel garantálva, hogy csak olyan tartalom élesedjen oldalainkon, melyekkel teljes mértékig elégedett.

5. Csomagban jobban megéri

Amennyiben jobb egy cikkre jutó hirdetési költséget szeretnénk egy-egy kampány során, úgy érdemes csomagajánlatokban gondolkozni, ezzel jobb konstrukciót és szélesebb elérést biztosítva a kommunikációnak. Csomagajánlataink esetében is biztosítunk mindenoldali kiemelést és social megosztást is. Az együttműködés abszolút testre szabható, így a kommunikációs célra és büdzsére igazított javaslatokkal érkezünk minden esetben. 

6. Exkluzív környezet 

Az exkluzív, hirdetőre szabott környezetben való megjelenés előnyeit, mint például a márkaismertség növelést érdemes kihasználni. Az ilyen környezetben való megjelenésre Content Microsite megoldásunkat javasoljuk, melynek segítségével végletekig a hirdetőre és igényeire szabható felületet tudunk biztosítani az együttműködés során. A Content Microsite-hoz tartozó sablonok segítségével minden Partnerünk megtalálja a számára legmegfelelőbb megoldást, melyek elkészítését akár 3 munkanapos átfutási idővel tudjuk vállalni.

Content Microsite

Content Microsite vol.2

Content Microsite vol.3

Legyen szó klasszikus PR cikkről vagy natív szerkesztőségi cikkről, esetleg cikksorozatról, az Infinety teljeskörű szolgáltatást nyújt a koncepció alkotástól kezdve a több körös jóváhagyáson át a disztribúcióig, KPI garanciák mentén. Ajánlatkérés vagy érdeklődés esetén minden megkeresést a sales@infinety.hu címen várunk!