Ha nyári szünet, akkor Fiatalok és Szórakozás csomag

2018. június 4.

Június 15-én lesz a 2017/2018-as tanév utolsó hivatalos tanítási napja és lassan az egyetemeken is vége a vizsgaidőszaknak. Ennek megfelelően mi is izzítjuk Fiatalok, Szórakozás tematikus site-csomagunkat, ahol havonta közel 1,8 millió egyedi usert lehet elérni akár a nyári szünet ideje alatt is.

Forrás: DKT - Gemius 2018 (15+ belföldi közönség)

Fiatalok, Szórakozás tematikus csomagunk egyidős az Infinety-vel. Létrehozását az indokolta, hogy a fiatal generáció egyre gyakrabban és egyre nagyobb súllyal kerül a nagy brandek marketing célkeresztjébe. Az elmúlt években a marketingszakmát is kihívás elé állítja a '80-as éveket követően születetettek hatékony megszólítása. A felkapott és divatosnak számító eszközök, mint például az influencer marketing, mellett a fiatalok széles elérését továbbra is a hagyományos display digitális csatorna biztosítja. A fiatalok elérését célzó csomagunk szinte minden olyan tematikát lefed, amely fókuszáltan éri el a célcsoportot: zene, film, IT, fesztiválok, sport, utazás, divat.

Magyar-dalszoveg.hu és Psmagazin.hu

Nem véletlen, hogy a teljes csomag affinitása (célcsoport fókuszált elérésének mértékét mutató index) a legfiatalabbak – 15-17 évesek, fiatal felnőttek – 18-29 évesek és tanulók, diákok körében is magas. A felsorolt célcsoportoknak a legszínesebb az internetes eszközhasználata, ezért a hagyományos desktop felületek mellett az okostelefonon való megjelenés szintén lényeges. Az alábbi grafikon azt mutatja be, hogy az egyes tipikusan "young" kategóriába eső célcsoportokra milyen Fiatalok, Szórakozás csomagunk affinitása. A szélesebb, 18-29 évesek csoportjában mobil platformon bőven a 100-as küszöbérték feletti, 149,5-ös az affinitási index, míg desktop platformon 143,5. A tanulók körében is kimagasló eléréssel és affinitással párosul csomagunk, desktopon 178,1-es affinitású a célcsoportra, míg minden platformot egybevéve 165,9-es az affinitás. Ez utóbbi szám azt jelenti, hogy csomagunkon közel 1,7-szer nagyobb arányban vannak diákok, egyetemisták, mint az internetező népességen belül, tehát ha pontosan akarjuk ezt a célcsoprot megszólítani a csomagba tartozó weboldalakat használni.

Forrás: DKT - Gemius 2018 (15+ belföldi közönség)

Csomagunkat folyamatosan változtatjuk annak fényében, hogy mely platformokon érjük el a leghatékonyabban és a legnagyobb számban a 30 év alatti, valamint a szórakoztató tematikák iránt érdeklődő felhasználókat. Ennek megfelelően folyamatosan vizsgáljuk a leghatékonyabb tematikákat és igyekszünk felfedezni azokat a tartalmakat a content piacon, amelyek az elkövetkező időszak leglátogatottabb felületei lesznek ebben a korosztályban. Desktop és mobil felületek mellett a trendeknek megfelelően nyitunk más, kevésbé tradicionális platformok felé, ezért az elmúlt években tudatosan növeljük applikációink számát.

Gepigeny.hu és koncertsziget.hu 

Az elmúlt évek legfelkapottabb trendje globálisan az influencer marketing, azaz véleményvezérek bevonása a marketingkommunikációba. A tavalyi évben több jelentős hazai szereplővel is szerződésbe léptünk ezen a fronton, így a hazai webes sztárok Youtube-, Instagram- és blogoldalait felhasználva is lehetőség nyílik a márka megjelenítésére.