Formátumfejlesztéseink 2022 H2-re – vol 2: Főszerepben a „Yay or Nay”

2022. november 5.

„Egy Rich Media akkor jó, ha minél feltűnőbb.” – járhat valami ilyesmi egy hirdető fejében, amikor a termékének, vagy szolgáltatásának bannert tervez. Mégpedig teljes joggal, hiszen manapság, amikor is az online marketing virágkorát éljük, a webes platformokon szinte egymást tapossák a különböző felugró, animált hirdetések. Egy idő után viszont elkerülhetetlen a felismerés, hogy „képtelenek vagyunk ennél feltűnőbb hirdetést készíteni”. Máshonnan kell megközelíteni azt a kérdést, hogy vajon mi tetszene a felhasználóknak. A Facebook, az Instagram, a Youtube és úgy általában véve a social media fejlődésének köszönhetően az internetezés ma már szinte teljes egészében a like gyűjtésről és a személyes vélemény kifejezéséről szól. Előző bejegyzésünkben hoztunk már egy rövid ízelítőt ebből, de ennek jegyében hoztuk el a hirdetők számára a következő lépést a Rich Media hirdetések világában, mégpedig a „Yay or Nay” funkciót, aminek segítségével a célközönség nem csupán külső szemlélője lehet egy hirdetésnek, hanem visszajelzést is adhat arról, mennyire tetszik neki az adott banner.

Íme néhány jól ismert Rich Media formátum, „Yay or Nay” funkcióval felturbózott kiadásban.

Rotate „Yay or Nay”

Igazán látványos megjelenési forma, ami biztosítja akár 4 (vagy ennél is több) kreatív megjelenítését egy bannerben. Elérhető a klasszikus 970x250, 640x360, 300x600, 300x250-es méretekben és lehetőség van akár kreatívonként különböző URL-re is navigálni a felhasználót. Az egyik legjobb választás, ha a terméket feltűnő, de mégsem zavaróan harsány megjelenési formába szeretnénk csomagolni.

 

Swipe Mobile „Yay or Nay”

Egészen hasonló megjelenési forma, mint a Rotate, azzal a különbséggel, hogy elsősorban mobilra van optimalizálva. Alkalmazkodik az átlag „mobilos felhasználó” igényeihez és segítségével slideshow jelleggel több képet is csúsztathatunk egymás után ugyanabban a hirdetési zónában – akár visszafelé is. A hab a tortán, hogy a képeket egyenként is lehet like-olni, ezáltal az egész olyan lesz, mintha csak az Instagramot böngésznénk. Íme a bemutató videónk, hogy ne csak elképzelni kelljen ezt a formátumot:

 

Video Olümposz Simple ’Yay or Nay’

Biztosan ismerős a mondás, miszerint „egy kép többet mond ezer szónál”. Képzeljük el hány szóval ér fel akkor egy videós hirdetés! A Video Olümposz Simple elérhető a klasszikus 970x250, 640x360, 300x600, 300x250-es méretekben, sőt mobilon is (Video Olümposz Simple Mobile) és az egyik legkedveltebb formája az Olümposz termékcsaládunknak. Mivel nincs felugró ablak, ezért a felhasználó nem akarja rögtön bezárni a hirdetést, sőt, kellően tartalmas videó  esetén többször is végignézi azt. Ha mindezekre rátesszük még a „Yay or Nay” funkciót is, a hirdetésünk népszerűsége néhány Youtube videót is lekörözhet.

 

Formátumainkat minden kampánytípus esetén teljesen felármentesen biztosítjuk partnereink számára, melyeket működés közben a Showroom-unkban lehet megtekinteni. Bármilyen felmerülő kérdés kapcsán pedig örömmel várjuk a megkereséseket a sales@infinety.hu email címre!