Az Infinety továbbra is az egyik legnagyobb elérésű Sales House a női internetezők célcsoportjában

2020. szeptember 2.

Az online hirdetéskiszolgálási piac szereplőinek állandó versenyhelyzetben kell teljesíteniük. A siker egyik kulcsfontosságú mutatója az elérés, amely a sales house-ok és a kiadók piaci helyzetét határozza meg a hazai digitális térben. Az Infinety – elérési mutatók tekintetében is – az egyik legmeghatározóbb szereplője a hazai piacnak, több célcsoportban is a legnagyobb elérésű Sales House-ok közé tartozik, mely célcsoportok közül ezúttal a női interntezőkét mutatjuk be.

Élmezőnyben az Infinety a nők célcsoportjában

Az Infinety értékesítési portfóliója 74,47%-os eléréssel rendelkezik a nők célcsoportjában a Gemius közönségmérésének 2020 júliusi adatai alapján. A több mint 2,5 millió internetező megszólításában nagy szerepet játszanak az olyan női tematikus weboldalaink, mint például a bien.hu, a tippeknoknek.hu vagy a carrie.hu. Az affinis site-ok számát nézve az Infinety 56 weboldalával a teljes médiapiacon a második legnagyobb mutatóval rendelkező Sales House, ami a portfólió diverzitását és a kínálat szélességét illeti.