Szempontok sikeres programmatic együttműködéshez

2019. november 29.

A hazai és a nemzetközi digitális hirdetési piacon is az egyik legfontosabb üzletággá vált a programmatic a hagyományos display mellett, így egyre kevésbé kihagyható az online kommunikációkból. Legyen szó klasszikus megjelenésről vagy programmatic kampánylábról, fontos a gördülékeny és hatékony együttműködés a tervezői és a médiaoldali szereplők között, ezzel táptalajt adva egy sikeres kommunikációnak. Ebben a bejegyzésünkben néhány olyan egyszerű szempontra szeretnénk rávilágítani, amelyek figyelembevétele elengedhetetlen, akár negotitaed, akár programmatic alapú együttműködésről van szó.

Briefelés – mindenki ért mindent?

Minden ajánlatkérés esetében fontos a megfelelő mennyiségű, és minőségű információ átadása, és folyamatos áramoltatása a felek között. A kétfajta médiavásárlási metódus a briefelés szakaszában nem is különbözik igazán számottevően. Ahhoz, hogy egy ajánlatot el tudjunk készíteni, minden esetben tisztázni kell a kampány időszakát, célját, célcsoportját, esetleges targetálási igényeket, a KPI-okat, a pontos keretösszeget, valamint a rendelkezésre álló formátumkészletet szintén. Private deal esetében a fenti információk kiegészülnek egy további fontos tényezővel, méghozzá a vásárlói oldal által használni kívánt, automatizált médiavásárlást lehetővé tevő rendszer nevével, amelyben maga a private deal aktiválásra kerül majd.

Formátumok, megjelenések – folyamatos fejlesztések

A digitális szegmens fejlődésével egyre egyedibb és látványosabb megjelenések állnak rendelkezésre az ügynökségi/hirdetői oldal számára; ehhez továbbra is szívvel ajánljuk az Infinety Showroom-ot inspirációk gyűjtése érdekében. Habár a rich media formátumok először a negotiated display kampányok keretei között váltak népszerűvé, az iparág fejlődésével párhuzamosan, a programmatic szegmensben is egyre nagyobb az igény rájuk. Az Infinety-nél állandó cél, hogy Ügyfeleink számára minden esetben meg tudjunk felelni a kívánt formátumkészlet kiszolgálásának, beszéljünk akár „klasszikus” display, akár programmatic együttműködésről. Íme néhány ízelítő izgalmas programmatic megjelenésekről:

Programmatic Rich Media desktop-on:

Programmatic Rich Media mobil-on:

Amennyiben bemutatott megoldásaink bármelyike felkeltette digitális kommunikációs céllal rendelkező olvasóink érdeklődését, várjuk szíves megkeresésüket a sales@infinety.hu címen! Amennyiben pedig tartalmával a hazai piac egyik vezető, független médiaportfóliójához szeretne csatlakozni, kérjük vegye fel a kapcsolatot kollegánkkal a portfolio@infinety.hu e-mail címen!