Kínálatunk az IT-telco szektor hirdetői számára

2020. március 20.

Az online hirdetési piac egyik meghatározó szegmensét alkotják az IT-telco szektor szereplői, akik számára elengedhetetlen a folyamatos jelenlét a digitális felületeken. Az egymással kiélezett versenyben lévő brandek jelentős előnyre tehetnek szert a másikkal szemben, ha megfelelő marketingstratégiával hatékonyabban érik el saját célközönségüket az online térben. Erre kínál megoldást az Infinety prémium long-tail portfóliója. Célunk, hogy a hirdetők igényeit a lehető legmagasabb minőségben szolgáljuk ki, jelen blogbejegyzésünkben be is mutatjuk, milyen eszközök állnak rendelkezésünkre e cél eléréséhez. Következzen tehát néhány érv a távközlési szektor hirdetői számára amellett, hogy online kommunikációik részeként az Infinety prémium long-tail portfóliójával is számoljanak.

Vezető elérés a szektor számára releváns célcsoportokban

A legfrissebb online közönségmérési adatok alapján az Infinety több kereskedelmileg kiemelt fontosságú célcsoportban is vezető pozíciót tölt be a hazai sales house-ok rangsorában. Az egyik ilyen szegmens a fiatal (15-29 éves) internetezők tábora, akik között portfóliónk február hónapban 77,15%-os elérést produkált. A jelentős vásárlóerővel bíró magas (Esomar A,B) státuszú internetezők közül 1 millió 200 ezer egyedi látogató fordult meg tematikus felületeinken az elmúlt hónapban, ami szintén kimagasló, 75%-os elérésnek felel meg. A két célcsoport tagjai összesen 64 millió oldalletöltést végeztek portfóliónkon februárban, ami jelentős aktivitásra utal. 

Egyedülálló megjelenési lehetőségek prémium tematikus felületeken

Networkünk folyamatosan kimagasló elérését prémium tematikus felületeink biztosítják. Ezek a konkrét tematikákkal foglalkozó weboldalak hatékonyabban szólítják meg a különböző célcsoportok tagjait. Kitűnő példa erre Gepigeny.hu nevű oldalunk, melynek látogatótáborában magasan felülreprezentáltak a fiatal, magas státuszú, műszaki érdeklődésű férfiak, akik az IT-telco szektor hirdetők online kommunikációiban gyakran fókuszba kerülnek. Tartalmainkat tematikus csomagokban is értékesítjük, a távközlési szektor figyelmébe elsősorban „Férfi, Sport, IT” csomagunkat ajánljuk, mely februárban 1 millió 478 ezer egyedi látogatót ért el.
A megfelelő helyen és időben való megjelenés mellett fontos a megfelelő forma kiválasztása is. Ehhez kínálunk számos egyedi, kreatív üzenet átadására alkalmas formátumot, köztük a piacon egyedülálló rich media megjelenéseket is. 70-nél is több formátumunk a Showroom felületünkön tekinthetők meg. 

Ők már minket választottak

Portfóliónk értékét mi sem jelzi jobban, mint az a tény, hogy a tavalyi év során közel 30 kampányban számoltak vele az IT-telco szektor hirdetői. Legyen szó image, performance, vagy content fókuszú online kommunikációról, prémium felületeinkkel való tervezés nagyban hozzásegítheti Ügyfeleinket a kampánycéljaik eléréséhez. Szemléltetésképpen hoztunk is pár megjelenést a tavalyi évből:

LG - Interscroller és Header formátumok

 

Vodafone - Video Olümposz és Interscroller formátumok

Amennyiben bemutatott megoldásaink bármelyike felkeltette digitális kommunikációs céllal rendelkező olvasóink érdeklődését, várjuk szíves megkeresésüket a sales@infinety.hu címen! Amennyiben pedig tartalmával a hazai piac egyik vezető, független médiaportfóliójához szeretne csatlakozni, kérjük vegye fel a kapcsolatot kollegánkkal a portfolio@infinety.hu e-mail címen!