Infinety exkluzív formátumok minden fontos pillanathoz

2024. augusztus 30.

Az elmúlt évek során folyamatosan bővítettük az elérhető formátumaink palettáját, így minden kampányhoz céltól, vagy kommunikált terméktől függően releváns formátumot ajánlani. Általánosságban a statisztika szerint azokra a bannerekre, amelyeken valamilyen mozgás található, akár 40%-kal nagyobb eséllyel kattintanak a felhasználók, így kampányok eredményességét is tökéletesen támogatja egy ilyen típusú megjelenés. Az egyszerű anyagleadás kiemelten fontos faktor a kampányok tervezéseben, így általában olyan formátumokat fejlesztünk, amelyek használatához elegendő csak az IAB standard méretek leadása.

Filter Fall

Mi is adhatná át jobban az ősz hangulatát, mint a lehulló színes falevelek hada. Ebből a gondolatból kiindulva készítettük el a Filter Fall formátumunkat, amely az őszi sárga leveleket jeleníti meg a banneren, melyek görgetés hatásra tűnnek fel a banner szélén, majd tovább görgetésre eltűnnek. A teljes Filter formátumcsaládunkra igaz, így Fall megjelenésre is, hogy csak sima IAB sztenderd méretű statikus kreatívokat kell leadni hozzá azon kívül mindent mi készítünk el házon belül. A megjelenés Programmatic kampányokban is elérhető.

 

Filter Rain

Ősszel a levélhullás mellett a szeszélyes időjárás és a heves esőzés is gyakori jelenség. Rain formátumok segítségével a hirdetések felett „láthatatlan” esőfelhőket tudunk generálni, így bármilyen idő is legyen a hirdetéseken garantált az eső. Ez a formátum szintén elérhető programmatic kampányokban.

 

Spotlight +

Közkedvelt Spotlight formátumunk továbbfejlesztett verziója, ebben a megjelenésben a bannerre vitt kurzort hatására az oldal tartalma nem elsötétül, hanem egyedileg választott Full HD méretű kép jelenik meg a banner körül. Ezzel beágyazott formában jelenik meg a hirdetés, de mégis a teljes képernyőt le tudja fedni, így garantáltan megragadja az felhasználók figyelmét. Ezzel a típusú megjelenéssel extra látványos és egyedi hirdetések kialakítására van lehetőség.

 

Filter Winter

Amikor a téli időszakról beszélünk, akkor a hóesés sem maradhat el, viszont az utóbbi években az időjárás már nem biztosítja számunkra ezt a gyönyörű jelenséget elegendő mennyiségben. Ennek az áthidalására készítettük el Filter Winter formátumunkat, amivel hóesés effektet tudunk biztosítani a hirdetésekhez, így egy "sima" beágyazott bannernek is tökéletes téli hangulatot alakít ki. Filter formátum révén ez is elérhető programmatic kampányokban.

 

Filter Sparkle

Az online hirdetések piacán a karácsonyi időszak a legzsúfoltabb, ilyenkor majdnem mindenki szeretne hirdetni. Ebben az extrém reklámzajban mindenképpen fontos olyan formátumot választani, amely megfelelően kiemeli a hirdetést az oldal tartalma és a többi hirdetés közül. A Filter Sparkle formátumunk csillámos animációval tökéletesen vonja magára a figyelmet. A karácsonyi ajándékokhoz és csillogáshoz kifejezetten jól illeszkedik és programmatic kampányokban is elérhető.

 

Amennyiben bemutatott formátumaink közül bármelyik felkeltette digitális kommunikációs céllal rendelkező olvasóink érdeklődését, várjuk szíves megkeresésüket a sales@infinety.hu címen! Amennyiben pedig tartalmával a hazai piac egyik vezető, független médiaportfóliójához szeretne csatlakozni, kérjük vegye fel a kapcsolatot kollegánkkal a portfolio@infinety.hu e-mail címen!