Kampánymenedzsereink kedvenc bannerformátumai – 2. rész

2017. november 24.

Szakmai és szubjektív szempontok alapján szeretnénk egy rövid, 3 részes összeállítás keretében bemutatni az Infinety kampánymenedzsereinek legkedveltebb bannerformátumait. Az első rész itt olvasható.

Mobil Pushdown

2017 év eleje óta a Pushdown mobilra optimalizált változata is elérhető hirdetési formátumaink között, ami a desktop verzióhoz hasonlóan kinyitó és bezáró gombokkal működtethető. A kétfázisú megjelenés az első oldalbetöltéskor minden látogatónak nyitott állapotban jelenik meg, így 15 másodpercre a kreatív teljes tartalma láthatóvá válik interakció nélkül is. Többek között azt szeretjük ebben a megjelenésben, hogy ezek az alapbeállítások igény szerint módosíthatóak, így akár megnyitás alapon is vásárolható. A megjelenés másik fő vonzereje a magas átkattintási arány: egy hagyományos 300x250-es kreatívnál háromszor jobb teljesítményt nyújt, de még egy Inspiration 3D Mobile kreatívhoz képest is kétszeres CT mennyiségre számíthatunk. 

Spotlight

A Spotlight szintén 2017-es saját fejlesztésünk, ami sztenderd méretekben statikus és html kreatívokkal is elérhető, így a Shuffle-höz hasonlóan nem jár plusz gyártási költséggel. A megjelenés működésének lényege, hogy amint a látogató a banner fölé viszi a kurzort, az oldal teljes tartalma elsötétül és csak a banner marad élesen látható az oldalon. Eddigi tapasztalataink szerint a reflektorfény effekt hatékonyan növeli a látogatók érdeklődését, különösen nagyobb méretek (300x600, 970x250) esetében, ahol 2-8%-os CTR-t is tud hozni, ami igazán bravúros teljesítmény egy beágyazott desktop megjelenéstől.

Szöveges link

A fenti formátumokkal ellentétben a szöveges linkek előnye éppen abban rejlik, hogy egyáltalán nem hivalkodóak és látványra belesimulnak a tartalomba. Az átkattintási arány ugyan alacsony ennél a megjelenésnél, de konverziós célok elérésében igen hasznos kiegészítője lehet a kampánynak. Gyártási költsége gyakorlatilag nincs, mindössze egy 70 karakteres figyelemfelkeltő szövegre van szükség hozzá, ezért szerintünk mindenképpen érdemes élni a formátum nyújtotta lehetőségekkel!