Kimagasló affinitás az Infinety prémium portfólióján

2017. október 3.

Ezúttal az Infinety long-tail portfóliójának kimagasló affinitását mutatjuk be három, gazdaságilag központi jelentőségű célcsoportban. Az Infinety portfóliója mind a fiatal, 15-29 év közötti internetezők, a női látogatók és a magyar háztartások főbevásárlói között is kiemelkedő eredményeket és affinitási mutatókat szállít Ügyfeleink számára. Long-tail portfóliónk stabilan vezető elérést biztosít 2017-ben a Sales House-ok között a fenti célcsoportokban, melynek köszönhetően a médiatervezők munkáját is megkönnyítjük kiszámítható elérési adatainkkal. 

Dinamikus sitebővítésünknek, illetve széles tematikus kínálatunknak köszönhetően minden platformon az Infinety biztosítja a legtöbb 120+ affinis weboldalt a kiemelt célcsoportokban. Ábránk bemutatja, hogy az affinis site-ok számosságát tekintve magasan az Infinety portfóliójában található a legtöbb fókuszált tematikájú weboldal.

Ha tehát a minél pontosabb célcsoport elérés a kampánykommunikáció célja, és amennyiben a meddőszórás továbbra sem kívánatos jelenség, érdemes az Infinety prémium, ugyanakkor mégis költséghatékony portfólióját választani! 

Forrás: Gemius DKT 2017. Infinety teljes értékesítési portfólió