Új, Családi csomagunk

2017. június 1.

A piaci igényeknek megfelelően alakítottuk ki legújabb családi csomagunkat, mely a legkoncentráltabban éri el a családos internetezőket, havi szinten 4,2 milliós oldalletöltésszámot generálva a hazai internetezők közt.

Az általunk kiválasztott családi tematikájú oldalcsoport forgalmának 71%-a érkezik mobiltelefonról, így a kizárólag mobil platformon futó kampányok nem csak a fiatal internetezőket célozzák hatékonyan, hanem a kisgyermekes szülőket is.

A 18-49 éves családos női internetezők közt a csomagunk affinitása 161. Az oldalcsoport gyerekneveléssel, baba-mama tematikával foglalkozó portálokat tartalmaz. Kiemelt oldalunk a Bien.hu, mely Család rovatával, Bien-baby blogjával újdonsült anyukáknak és apukáknak szóló tartalmakat tesz közzé. Pöttyöslabda.hu weboldalunk szlogenje „Minden, ami gyerek”, érthető tehát, hogy az oldal azzal a céllal jött létre, hogy az elfoglalt, kisgyermekes szülőknek bababarát szabadidős programokat ajánljon.

A Fittanya.hu oldalunk fiatal édesanyáknak nyújt életmódtanácsokat a még tudatosabb, mozgásban gazdag életvitel fenntartásához. Minimatiné.hu oldalunk már nem csak kisgyermekeseknek szól, hanem családi programajánlóként is funkcionál, illetve mindig kreatív ötletekkel szolgál gyereknevelés témában. Marmalade.hu oldalunk női tematikával és Csemete rovatával nem csak a családosokat, hanem gyerekvállalás előtt álló párokat is hatékonyan céloz. Hasonlóan Baba-Mama tartalomért felelősek még Bababirodalom.hu, Szeretemagyerekem.hu, Babasoldal.hu, Babafalva.hu tematikus weboldalaink.

Forrás: Gemius - DKT 2017.